Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod. Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku... Celý popis
Koupit za 390 182 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
![NTC VVV701/22HE](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/4927_logo--mm130x40.png)
NTC VVV701/22HE
Doprava:
4 490 Kč
Skladem
![Vibrační válec vedený NTC VVV 701/22 HE](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/3276_logo--mm130x40.png)
Vibrační válec vedený NTC VVV 701/22 HE
Doprava:
zdarma
![Ntc VVV 701/22HE](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/8092_logo--mm130x40.png)
Ntc VVV 701/22HE
Doprava:
zdarma
Skladem
![VIBRAČNÍ VÁLEC NTC VVV 701 / 22 HE 10141U](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/6752_logo--mm130x40.png)
VIBRAČNÍ VÁLEC NTC VVV 701 / 22 HE 10141U
Doprava:
zdarma
![NTC Vibrační válec VVV 701/22 HE](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/60183_logo--mm130x40.png)
NTC Vibrační válec VVV 701/22 HE
Doprava:
zdarma
Popis
Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod.
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Tento typ je vybaven řídícím kolem, které usnadňuje zatáčení stroje.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
992
Frekvence [Hz]:
55
Odstředivá síla [kN]:
22
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
Honda GX 270
Palivo:
benzín
Výkon motoru [kW]:
6,3
Šířka běhounu [mm]:
700
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Tento typ je vybaven řídícím kolem, které usnadňuje zatáčení stroje.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
992
Frekvence [Hz]:
55
Odstředivá síla [kN]:
22
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
Honda GX 270
Palivo:
benzín
Výkon motoru [kW]:
6,3
Šířka běhounu [mm]:
700
Parametry
Výrobce | NTC |
Hmotnost | 1025 kg |
Frekvence | 55 Hz |