Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod. Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku... Celý popis
Koupit za 241 052 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
NTC VVV600/12
Doprava:
1 390 Kč
Skladem
Vibrační válec vedený NTC VVV 600/12
Doprava:
zdarma
Skladem
Ntc VVV 600/12
Doprava:
zdarma
Skladem
VIBRAČNÍ VÁLEC NTC VVV 600 / 12 10141B
Doprava:
zdarma
VVV 600/12 Vibrační válec NTC
Doprava:
zdarma
Popis
Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod.
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]: 560
Frekvence [Hz]: 60
Odstředivá síla [kN]: 12
Rychlost pojezdu [m/min]: 0-4,7/0-2
Motor:Honda GX 200
Palivo: benzín
Šířka běhounu [mm]: 600
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]: 560
Frekvence [Hz]: 60
Odstředivá síla [kN]: 12
Rychlost pojezdu [m/min]: 0-4,7/0-2
Motor:Honda GX 200
Palivo: benzín
Šířka běhounu [mm]: 600
Parametry
Výrobce | NTC |
Hmotnost | 560 kg |
Frekvence | 60 Hz |