Motor - Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 20% je promítnutý v celém spektru otáček. - Ride-By-Wire. EBS – motorová brzda. Nová, lepší ergonomie a až o 80% menší vibrace působící na tělo - Idealní vyvážení hmotnosti 50:50. - Vylepšený jezdecký trojúhelník. - Vylepšené ovládání plynu. - Řazení přešlo na pravou stranu. - Optimalizovaná brzdová soustava. - Brzda předních kol je ovládána levou páčkou. - Rozestup nohou je zúžený o 11 mm. - Lepší odvod tepla od... Celý popis
Koupit za 240 990 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
Motor
- Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 20% je promítnutý v celém spektru otáček.
- Ride-By-Wire. EBS – motorová brzda.
Nová, lepší ergonomie a až o 80% menší vibrace působící na tělo
- Idealní vyvážení hmotnosti 50:50.
- Vylepšený jezdecký trojúhelník.
- Vylepšené ovládání plynu.
- Řazení přešlo na pravou stranu.
- Optimalizovaná brzdová soustava.
- Brzda předních kol je ovládána levou páčkou.
- Rozestup nohou je zúžený o 11 mm.
- Lepší odvod tepla od nohou jezdce.
Ultramoderní design
Vpředu dominuje sportovněji laděná maska chladiče doplněná o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší a vyšší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.
3 palivové mapy řízení motoru
SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK: hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Módy EPS - progresivní elektronický posilovač řízení se 3 módy
MIN: sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID: běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX: pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
Asistenti bezpečnosti
DAC: sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor: monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Zcela nová řídítka - 40% úspora jejich hmotnosti díky tomu, že jsou ze slitiny hliníku
Odpružení nové generace
- Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi.
- Možnost nastavení odpružení.
- Přední stabilizátor.
CFMOTO CVT variátor nejmodernější technologie
- Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty.
- Hladký, účinný přenos síly.
- Delší životnost řemene.
Podvozek do extrému
- Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
- O 35% zvýšení zdvihu pružení.
- O 17% menší poloměr otáčení.
Maximálně vytuněná zadní část:
- koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo).
- designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy.
- luxusní sedadlo spolujezdce.
Špičková LED technika
- Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
- Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Praktická výbava
- Všestranný napájecí zdroj.
- Dvojité zásuvky: zapalovač cigaret + typ A&C.
- 3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
- Velký 7″ přehledný TFT displej.
Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou
- Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 20% je promítnutý v celém spektru otáček.
- Ride-By-Wire. EBS – motorová brzda.
Nová, lepší ergonomie a až o 80% menší vibrace působící na tělo
- Idealní vyvážení hmotnosti 50:50.
- Vylepšený jezdecký trojúhelník.
- Vylepšené ovládání plynu.
- Řazení přešlo na pravou stranu.
- Optimalizovaná brzdová soustava.
- Brzda předních kol je ovládána levou páčkou.
- Rozestup nohou je zúžený o 11 mm.
- Lepší odvod tepla od nohou jezdce.
Ultramoderní design
Vpředu dominuje sportovněji laděná maska chladiče doplněná o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší a vyšší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.
3 palivové mapy řízení motoru
SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK: hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Módy EPS - progresivní elektronický posilovač řízení se 3 módy
MIN: sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID: běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX: pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
Asistenti bezpečnosti
DAC: sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor: monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Zcela nová řídítka - 40% úspora jejich hmotnosti díky tomu, že jsou ze slitiny hliníku
Odpružení nové generace
- Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi.
- Možnost nastavení odpružení.
- Přední stabilizátor.
CFMOTO CVT variátor nejmodernější technologie
- Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty.
- Hladký, účinný přenos síly.
- Delší životnost řemene.
Podvozek do extrému
- Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
- O 35% zvýšení zdvihu pružení.
- O 17% menší poloměr otáčení.
Maximálně vytuněná zadní část:
- koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo).
- designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy.
- luxusní sedadlo spolujezdce.
Špičková LED technika
- Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
- Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Praktická výbava
- Všestranný napájecí zdroj.
- Dvojité zásuvky: zapalovač cigaret + typ A&C.
- 3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
- Velký 7″ přehledný TFT displej.
Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou
Parametry
| Objem nádrže | 26 l |
| Značka | CF Moto |