Další technické vychytávky Gladiator X1000 G3 MUD version: - ochranný rám chladiče - vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem - pneumatiky CST SLUDGE HAMMER - rozšířené blatníky Motor - na platformě Gladiatora G3 (3. generace). Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch. 3 mapy řízení motoru: - SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu - NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den - WORK: hladká... Celý popis
Koupit za 340 990 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
Další technické vychytávky Gladiator X1000 G3 MUD version:
- ochranný rám chladiče
- vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem
- pneumatiky CST SLUDGE HAMMER
- rozšířené blatníky
Motor - na platformě Gladiatora G3 (3. generace). Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.
3 mapy řízení motoru:
- SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu
- NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den
- WORK: hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
Vysoko umístěný chladič - 3 polohy
DOLŮ: ideální poloha pro jízdu v blátě, neucpává lamely chladiče
STŘED: nejlepší odvod tepla s přímým náporem vzduchu
NAHORU (servisní): poloha pro údržbu a čištění s rychlým uvolněním nečistot
4x mód EPS
AUTO: progresivní elektronický posilovač řízení
MIN: sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy
MID: běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace
MAX: pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce
Ochrana stroje a posádky
- rozšířené blatníky (elastický, poddajný materiál TPO) stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol
- podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou. (*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě)
Madlo pro extrémní situace - do extrémních situací, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě
Masivní deska pro box + schránka - sedadlo spolujezdce = vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect. Deska boxu má integrovanou voděodolnou schránku o objemu 14,5 l.
CFMOTO CVT Variátor - pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly.
30“ pneu + 14” disky se systémem Beadlock - speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Naviják i tažné zařízení je samozřejmostí.
LED technologie - na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Aplikace CFMOTO RIDE - T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
- ochranný rám chladiče
- vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem
- pneumatiky CST SLUDGE HAMMER
- rozšířené blatníky
Motor - na platformě Gladiatora G3 (3. generace). Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.
3 mapy řízení motoru:
- SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu
- NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den
- WORK: hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
Vysoko umístěný chladič - 3 polohy
DOLŮ: ideální poloha pro jízdu v blátě, neucpává lamely chladiče
STŘED: nejlepší odvod tepla s přímým náporem vzduchu
NAHORU (servisní): poloha pro údržbu a čištění s rychlým uvolněním nečistot
4x mód EPS
AUTO: progresivní elektronický posilovač řízení
MIN: sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy
MID: běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace
MAX: pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce
Ochrana stroje a posádky
- rozšířené blatníky (elastický, poddajný materiál TPO) stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol
- podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou. (*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě)
Madlo pro extrémní situace - do extrémních situací, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě
Masivní deska pro box + schránka - sedadlo spolujezdce = vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect. Deska boxu má integrovanou voděodolnou schránku o objemu 14,5 l.
CFMOTO CVT Variátor - pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly.
30“ pneu + 14” disky se systémem Beadlock - speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Naviják i tažné zařízení je samozřejmostí.
LED technologie - na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Aplikace CFMOTO RIDE - T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
Parametry
| Objem motoru | 1000 ccm |
| Značka | CF Moto |