Zadní sportovní brzdový kotouč Kia SEPHIA sedan 1.6 i (9/1993 10/1997) - 1682-GL

0 %
(0 hodnocení)

1682-GL průměr:270mm tloušťka:10mm Rotinger brakesVnější průměr [A]:270mmTloušťka [Th]:10mmVýška [B]:61,1mmPrůměr středové díry [C]:57mmPočet děr [F1]:4Rozteč děr [I1]:100mmSpecifikace motoruVýkon:59kWObjem:1598ccmPočet ventilů:2OE čísla:0K20H-26-251, Čísla výrobců brzdových kotoučů:ATE 24.0110-0300.1Poznámky:od data výroby 1993-10; do data výroby 1996-06; Děrovaný kotouč s drážkami černý pro běžný provoz s homologací.GL versus HPGL: proti standardní GL je HPGL vysocenauhličená odolnější litinaCena... Celý popis

  • Nejoblíbenější
  • Nejlevnější
  • Nejdražší

Popis

1682-GL průměr:270mm tloušťka:10mm Rotinger brakesVnější průměr [A]:270mmTloušťka [Th]:10mmVýška [B]:61,1mmPrůměr středové díry [C]:57mmPočet děr [F1]:4Rozteč děr [I1]:100mmSpecifikace motoruVýkon:59kWObjem:1598ccmPočet ventilů:2OE čísla:0K20H-26-251, Čísla výrobců brzdových kotoučů:ATE 24.0110-0300.1Poznámky:od data výroby 1993-10; do data výroby 1996-06; Děrovaný kotouč s drážkami černý pro běžný provoz s homologací.GL versus HPGL: proti standardní GL je HPGL vysocenauhličená odolnější litinaCena za 1 kusProsím uveďte v poznámce (pod "Dodací adresou") před dokončením objednávky VIN vozu pro ověření vhodnosti Vámi vybraného brzdového kotouče (pokud jsou na voze OE sériové kotouče).(Pokud chcete kvalitní sériové destičky ATE, napište Prosím do poznámky) pokud chcete závodní kliněte zdeRacingPokud není skladem: objednávky do úterý budou doručeny ve středu následující týden na Vaší adresu (středa: vrtání, drážkování, galvanizace, čtvrtek: expedice od výrobce na naší adresu)TENTO PRODUKT LZE OBJEDNAT V TĚCHTO VARIANTÁCH (ZAKÁZKOVÁ VÝROBA): ProsímE UVEĎTE DO POZNÁMKY V OBJEDNÁVCE (POKUD TAK NEUČINÍTE, OBDRŽÍTE VARIANTU T5)T0 - BRZDOVÝ KOTOUČ BEZ ÚPRAV (skupina N - produkční vozy)T1 - DRÁŽKOVANÝ KOTOUČT3 - VRTANÝ KOTOUČT5 - DRÁŽKOVANÝ A VRTANÝ KOTOUČT6 - SPORTOVNÍ BRZDOVÉ DISKYRotinger brzdový kotouč (drážkovaný a vrtaný) výrazně zlepší brzdění. Drážkování čistí destičku a zvýší výkon při dešti. Vrtání umožní pyroplynu unikat a nezapéká se brzdová destička.Brzdové kotouče jsou odolnější díky obsahu uhlíku v litině proti vysokým teplotám. Brzdové kotouče Rotinger procházejí zátěžovými testy při teplotě 750 ° C.
Zobrazit více