Podrobnosti o produktu EUR0364085 Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření. V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské... Celý popis

Koupit za 134 Kč
  • Nejoblíbenější
  • Nejlevnější
  • Nejdražší
Zobrazit další nabídky

Popis

Podrobnosti o produktu EUR0364085 Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření.

V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.

Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.

Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů.

Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.
Zobrazit více

Parametry

Žánr odborné
Rok vydání 2019
Nakladatelství Grada
Autor Martinovičová Dana, Konečný Miloš, Vavřina Jan
Počet stran 224
Výrobce Grada
Vazba vázaná
Jazyk české
Váha 540 gramů
ISBN 978-80-271-2034-5
Zobrazit více parametrů