Kde jsem: Katalog > FIT po 50 - Grada Publishing (doprava od 1500,- zdarma)

FIT po 50 - Grada Publishing (doprava od 1500,- zdarma)

Obrázek není k dispozici
Koupit za 175 Kč
Dostupnost: Skladem
175 Kč
Kniha přesvědčí všechny zájemce o aktivní způsob života o tom, že na získání a udržení dobré kondice není ani v seniorském věku pozdě! Nabídne vám odpovědi na všechny otázky týkající se pohybových aktivit, ať už jste v této oblasti úplným nováčkem, nebo si chcete jenom zpestřit svůj tradiční a monotónní program tělesného cvičení. Dozvíte se, jak začít, jak si udržet pohybovou aktivnost a jak se p...

Doporučujeme

Popis FIT po 50 - Grada Publishing (doprava od 1500,- zdarma)

Kniha přesvědčí všechny zájemce o aktivní způsob života o tom, že na získání a udržení dobré kondice není ani v seniorském věku pozdě! Nabídne vám odpovědi na všechny otázky týkající se pohybových aktivit, ať už jste v této oblasti úplným nováčkem, nebo si chcete jenom zpestřit svůj tradiční a monotónní program tělesného cvičení. Dozvíte se, jak začít, jak si udržet pohybovou aktivnost a jak se při tělesných aktivitách pobavit. Nebudete potřebovat žádné osobní trenéry - tato srozumitelně napsaná a čtivá publikace vás povede spolehlivě sama. Autoři, vám poradí, jak kombinovat aerobní programy s cvičením na rozvoj svalové síly a jak zařazením pohybových aktivit do denního režimu změnit celý životní styl. Dozvíte se také, jaké informace požadovat od lékaře, jak si zajistit při cvičení bezpečnost a jak zařadit pohybové aktivity do denního pracovního programu. Máte-li např. srdeční chorobu, osteoporózu nebo cukrovku, dozvíte se, jak přizpůsobit pohybový program vašemu zdravotnímu stavu. Obsah: Slovo o knize Předmluva Úvod 1 O co vám jde1.1 Proč jsou dnešní lidé tak málo pohybově aktivní? 1.2 Zdravotní benefity pohybové aktivnosti 1.3 Rizika pohybových aktivit 1.4 Neměli byste navštívit svého lékaře? 1.6 Co si myslíte a cítíte ve vztahu k pohybovým aktivitám 1.7 Shrnutí 2 Na čem podle vás záleží 2.1 Nechte se vést minulostí 2.2 Změňte své myšlení 2.3 Jste připraveni? 2.4 Shrnutí 2.5 Jaká je souvislost s věkem 3.1 Příčiny stárnutí 3.2 Změny spojené se stárnutím 3.3 Jak přizpůsobit pohybové aktivity různým zdravotním stavům 3.4 Vyslovte prohlášení 3.5 Zavažte se k aktivnímu životnímu stylu 3.6 Shrnutí 4 Choďte pěšky 4.1 Zjistěte, kolik kroků uděláte za den 4.2 Najděte si čas na pohybové aktivity 4.3 Shrnutí 5 Připravte se 5.1 Obuv pro pohybové aktivity 5.2 Oblečení pro pohybové aktivity 5.3 Dehydratace a přehřátí 5.4 Zařiďte si podporu okolí pro své aktivity 5.5 Odměňujte se5 5.6 Vytvářejte si krátkodobé cíle! Budete aktivnější 5.7 Zvažovat svá "pro" a "proti" 5.8 Shrnut...