Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Marketing managementu

Nalezeno:    142 produktů

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, o...

Více informací
od 81 Kč
Koupit nejlevněji

Slovník z. pojmů z marketingu

Podrobnější popis bohužel není k dispozici. Pokud chcete o této knize vědět více, zkuste prosím některý z obchodů, který má knihu v nabídce.

Více informací
od 65 Kč
Koupit nejlevněji

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Základy moderního managementu - ŽKV

Základy moderního managementu - ŽKV Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management Press naleznete ne e-shopu Knih...

Systémy managementu kvality - Radoslav Nenadál

Systémy managementu kvality - Radoslav Nenadál Je smutnou pravdou, že mnohé zkušenosti z praxe českých firem ukazují na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jako vstupu pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha přináší zevrubný rozbor jednotlivých měření v systémech managementu kvality a především podává návod, jak jednotlivá měření v praxi realiozvat. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management ...

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Autor : Hana Machková, Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.Druh sortimentu : eKniha, Mezinárodní marketing, Jazyk : Čeština, Počet stran : 200

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Autor : Hana Machková, Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního mar...

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mez...

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák Příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Pražská scéna naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Jak blafovat o managementu - Winterson Richards John

Jak blafovat o managementu - Winterson Richards John Management je poněkud tajemná oblast fungování organizací - a to je jenom dobře. Okultní a esoterické vědy se možná v současnosti stávají populární, ale managementu to určitě nehrozí, a vy tak máte skvělou příležitost do tohoto mikrokosmu proniknout, stát se “manažerem” a těžit ze svého postavení. Pár rad, tipů a triků z vás udělá uznávanou autoritu v oblasti, která na rozdíl od esoteriky, neohrozí vaše duševní zdraví. Když chytře využijete p...

Sociokulturní aspekty managementu služeb - Merhaut Marek

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve...

Sociokulturní aspekty managementu služeb - Marek Merhaut

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve...

Marketing management - 14. vydání - Kotler Philip, Keller Ke...

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, ...

Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák,Josef Vilášek

Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák,Josef Vilášek Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu je předpokladem ke zvládnutí aplikace t...

Obnova ducha - Síla správného konání v managementu - Hawley Jack

Obnova ducha - Síla správného konání v managementu - Hawley Jack Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a nad tím, jak být manažerem či tím, kdo udává směr, tedy vůdcem. Proč právě tato kniha? Aby pomohla zastavit erozi ducha a čelila vži...

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban Kniha Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu vycházející ve druhém, rozšířeném vydání se věnuje zásadám úspěšného vykonávání všech hlavních manažerských funkcí — zadávání úkolů, delegování pravomocí, motivaci a hodnocení osob, komunikaci se zaměstnanci, koučování a vedení pracovníků, řízení týmů i řešení konfliktů na pracovišti. Rozebírá i principy odměňování a rozvoje lidských zdrojů, řízení změn a tvorbu fire...

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z managementu a ...

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná ...

Marketing management - Kotler Philip,Kevin Lane Keller

Marketing management - Kotler Philip,Kevin Lane Keller Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vů...

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka...

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté ...

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok, L...

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní...

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňuj

Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání.

Slovník moderního manažera. Základní pojmy z managementu a marketingu - Jaroslav Beneš

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového.

Management, marketing a ekonomika sportu - Jana Nová, Oldčic...

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvo...

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - ...

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobn...

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Slouka, David

; Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné

Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe - Hana Machková

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné šk...

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček,Jan Molín

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček,Jan Molín Kniha poskytuje manažerům v podnikatelské sféře návod, jak postupovat v oblasti kontroly, jak identifikovat a řídit rizika spojená s odhalením či naopak s neodhalením nedostatků v rámci specifických kontrol. Jednotlivé kapitoly pak popisují velmi rozmanité oblasti, jakými jsou především corporate governance, externí a interní audit, daňová kontrola, kontrola vykonávaná NKÚ, praní špinavých peněz, korupce, vnitřní a vn...

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka

Autor : David Slouka, Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuj...

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan,Jan Hán,Monika Klímová

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan,Jan Hán,Monika Klímová Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností a objevů. Na druhé straně se zostřuje konkurenční boj a prohlubují se problémy v mezilidských vztazích v nad...

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří,Hnilica Jiří

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří,Hnilica Jiří Na trhu ojedinělá publikace představuje moderní nástroje, které lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování, a to s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika. Výrazněji je rozšířena také problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy rizika a hodnocení...

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z prax...

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu pře...

Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání - Tomek Gustav

"LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se stal skutečným fenoménem našich společenských vztahú. Společenský fenomén však múze mít pozitívni i ne...

Marketing v pohybu - Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee

Nový přístup k zisku, růstu a obnověTrhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba kla...

Politika a politický marketing - Vladimír Prorok, Martin Potůček, David Říha, Bohumír Štědroň, Jakub Landovský

Autor : Vladimír Prorok, Martin Potůček, David Říha, Bohumír Štědroň, Jakub Landovský, V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyho...

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení. Příručka pro praxi - David Slouka

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.

Management, marketing a ekonomika sportu - Nová, Jana; Racek, Oldčich; Novotný, Jiří; Rektořík, Jaroslav; Strachová, Mil...

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují,

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karásková, Jaroslava Kynclová

Autor : Eva Karásková, Jaroslava Kynclová, Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzuj...

Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková e-kniha

Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová Jaroslava, Karásová Eva

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobn...

Kynclová Jaroslava, Karásová Eva: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Eva Kynclová Karásová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Eva Kynclová Karásová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden

Management, marketing a ekonomika sportu - Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; ...

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám,

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi - Slouka David

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionaliz

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi - Slouka David

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi - Slouka David Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdra...

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi - Slouka David

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohat...

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Management, marketing a ekonomika sportu - Jaroslav Rektořík, Oldčich Racek, Milena Strachová, Hana Válková, doc. Ing. Jiří Novotný CSc., Jana Nová

Autor : Jaroslav Rektořík, Oldčich Racek, Milena Strachová, Hana Válková, doc. Ing. Jiří Novotný CSc., Jana Nová, V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeh...

Mezinárodní marketingový management | Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander

Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR poprvé.

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR poprvé. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Managem...

Efektivní systém řízení strategie - David P. Norton; Robert S. Kaplan

Efektivní systém řízení strategie - David P. Norton; Robert S. Kaplan Nejnovější kniha tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard představuje další významný mezník ve vývoji strategického myšlení a strategického managementu. Autoři v ní předkládají ověřený šestifázový systém tvorby a řízení strategie, jenž integruje a koordinuje různé prvky implementace strategie a představuje inovativní nástroj zvyšování výkonnosti organizace a dosahování jejích hodnotových cílů. z kategorie Knihy | Odborná...

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker Nová kniha nejvýznamnějšího představitele moderního světového managementu přináší to nejpodstatnější a nejlepší z jeho bohatého celoživotního díla. Toto Druckerovo "ohlédnutí do budoucnosti" pojmenovává základní východiska a principy managementu a jeho úkoly, problémy, výzvy a příležitosti, takže všem profesionálům dává do rukou spolehlivý nástroj, který jim umožní čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje. z kategori...

Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček; Olga Vodáčková

Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček; Olga Vodáčková Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. z kategori...

Management - Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita - Veber Jaromír

Management - Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita - Veber Jaromír Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kursech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského vzdělávání. Sou...

Krizový management - Emil Antušák

Krizový management - Emil Antušák První ucelená monografie v českém jazyce zaměřená na oblast krizového managementu. Autor zasvěceným způsobem osvětluje podstatu krizového managementu ve dvou částech: první je věnována teoretickému vymezení podstaty krizového managementu v kontextu obecné teorie managementu, autor pojem vymezuje v širokém záběru včetně řešení problémů hospodářských subjektů, kterými mohou být fyzické i právnické osoby, v soukromém či státním vlastnictví, autorovy názory mohou...

Praktický Money Management - Radek Janáč

Praktický Money Management - Radek Janáč Cílem této knihy je čtenářům vysvětlit, co je to Money management a jak řídit riziko na burze, a to bez cenzury a falešných nadějí. Po přečtení knihy získáte nejdůležitější informace o Money managementu včetně všech úskalí, která jsou s ním spojená. Dále se dozvíte informace o: - různých metodách Money managementu včetně praktických ukázek - řízení rizika pomocí různých metod - významu portfolia na forexu a akciích na základě reálné ukázky - si...

Moderní personální management - Mayerová Marie

Moderní personální management - Mayerová Marie Autory knihy jsou renomovaní odborníci s mnohaletými zkušenostmi v oblasti psychologie práce. Šestnáct kapitol textu obsahuje přehledně a systematicky uspořádané poznatky o personálním managementu. Je v něm velké množství inspirativních podnětů určených nejen studentům, ale i těm, kteří v oboru managementu pracují. Právě poslední kapitola knihy naznačuje úzké propojení osobního života člověka s jeho pracovním uplatněním. Tento fakt, ačkoliv je obec...

Umělecký management v podnikatelském stylu - Giep Hagoort

Umělecký management v podnikatelském stylu - Giep Hagoort Dlouho očekávaný překlad populární příručky, která se dočkala opakovaného vydání v řadě zemí Evropy, spojuje prostřednictvím konkrétních příkladů teorii obecného managementu s uměleckou praxí. Její autor, pedagog Vysoké školy umění v Utrechtu, touto knihou zareagoval na poptávku po vysokém standardu znalostí managementu v kulturním sektoru, jež od začátku 21. století neustále roste v celém světě. z kategorie Knihy | Odborná literatura | ...

Snězte tu žábu! - Brian Tracy

Snězte tu žábu! - Brian Tracy Tato kniha z oblasti time managementu přináší zcela nový pohled na efektivní využití času pomocí 21 jednoduchých pravidel, která používají úspěšní lidé po celém světě. V knize Snězte tu žábu vám úspěšný kouč a lektor time managementu Brian Tracy ukáže cestu, jak skončit s odkládáním a udělat důležité věci ještě dnes. Změňte způsob svého myšlení a dosáhněte tak svých vytoužených cílů! Užíváním metafory „snězte tu žábu“ vás Brian Tracy naučí, jak se zbavit těch nejná...

Management - Zlámal Jaroslav

Management - Zlámal Jaroslav Moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Publika...

Management - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová

Management - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v n...

Management - Cvičebnice - Zadání - Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík

Management - Cvičebnice - Zadání - Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v n...

Konec marketingu - Sergio Zyman

Autor : Sergio Zyman, Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mo...

Konec marketingu: Jak jsme jej dosud znali (978-80-7261-134-8)

Kniha – autor Sergio Zyman, 216 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává....

Dynamická strategie - Yves Doz; Mikko Kosonen

Dynamická strategie - Yves Doz; Mikko Kosonen Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií a strategického managementu probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management Press naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!...

Manažerské katastrofy - Jakub Nosek

Manažerské katastrofy - Jakub Nosek Kniha obsahuje případové studie zaměřené na nejrůznější manažerské situace v oblasti řízení lidí, vztahů na pracovišti, řízení firmy a strategického plánování. Texty konzultanta v oblasti managementu Jakuba Noska, které dříve vycházely v ekonomickém měsíčníku BIZ, doplní aktuální komentáře manažerů a podnikatelů z nejrůznějších sfér byznysu. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od BizBooks naleznete ne e-shopu KnihyDobro...

Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová

Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. z kategorie Knihy | Učebnice | SŠ, SOŠ a Gymná...

Cash Flow - Jaroslav Sedláček

Cash Flow - Jaroslav Sedláček Publikace se zabývá metodami sledování a řízení peněžních toků a jejich uplatněním ve finančním managementu podniků.Dozvíte se, jak sledovat nejen ziskovost či ztrátovost podniku, ale zejména jeho schopnost dostát svým závazkům. Aktuální 2. vydání přináší nejnovější poznatky z teorie i praxe peněžních toků v rámci současné legislativy. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Podnikání od BizBooks naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!...

Projekt Voodoo - Bianca Fuhrmannová

Projekt Voodoo - Bianca Fuhrmannová Projekt-Voodoo je zcela nová, inovativní strategie projektového managementu a vlastně i jeho zcela nový způsob myšlení. Kombinuje totiž poctivý projektový management s kreativními krizovými intervencemi a prvky systémového byznys koučinku. Projekt Voodoo navíc spojuje emocionální a kooperativní projektový management s klasickými metodami řízení. Zaměřuje se na těžkosti běžného projektového dne a umožní vám přivést všechny projekty k úspěšnému konci. z kategor...

Talent management - Petra Horváthová

Talent management - Petra Horváthová Publikace se věnuje v dnešní době aktuální problematice řízení lidských zdrojů. Efektivní využití zaměstnanců, konkrétně talentovaných jednotlivců, chápe jako zásadní podmínku dosahování požadované výkonnosti organizace. Talent management – nalezení talentovaných zaměstnanců, jejich rozvoj, využívání a udržení v organizaci – považuje za hlavní faktor konkurenceschopnosti organizace. První kapitola publikace se věnuje východiskům talent managementu, tedy vybr...

Management budoucnosti - Jirásek Jaroslav A.

ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing knihu jedné z našich největších osobností managementu prof. Jaroslava A. Jiráska "Management budoucnosti (řízení z prvníh...

Management budoucnosti - Jirásek Jaroslav A.

ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing knihu jedné z našich největších osobností managementu prof. Jaroslava A. Jiráska "Management budoucnosti (řízení z prvního sle...

Moderní řízení hotelového provozu - Beránek Jaromír

Moderní řízení hotelového provozu - Beránek Jaromír Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena středním hotelovým a vyšším odborným školám, zároveň je aktreditačním spise Vysoké školy hotelové v Praze a studentům přináší kompletní znalosti z klíčových oblastí hotelnictví - hotelového managementu, organizace, ubytování ...

Malé velké věci - Tom Peters

Malé velké věci - Tom Peters Dokonalosti – či chcete-li excelentnosti – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje. S patřičnou dávkou nakažlivého zaujetí, naléhavosti, přesvědčivosti, ale i humoru autor - guru světového managementu, lektor, konzultant, spoluautor mezinárodního bestselleru "In Search of Excellence" ("Hledání dokonalo...

Manažerská psychologie a sociologie - Eva Bedrnová; Eva Jarošová; Ivan Nový

Manažerská psychologie a sociologie - Eva Bedrnová; Eva Jarošová; Ivan Nový Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkáva...