Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Kolektiv autoru marketingova komunikace

Nalezeno:    185 produktů

GRADA Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největš...

Více informací
od 271 Kč
Koupit nejlevněji

Marketingová komunikace, Miroslav Karlíček, e-kniha

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po...

Více informací
od 203 Kč
Koupit nejlevněji

Grada Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Více informací
od 399 Kč
Koupit nejlevněji

Marketingová komunikace v místě prodeje, Daniel Jesenský, e-kniha

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně v...

Více informací
od 337 Kč
Koupit nejlevněji

Kolektiv autorů: Český jazyk 4

Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se podle osnov např. probírá stavba slova, předpony a předložky, druhy slov, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba věty jednoduché a souvětí. Pevná bez přebalu lesklá Česky

Více informací
od 40 Kč
Koupit nejlevněji

Písemná a elektronická komunikace - desetiprstová hmatová metoda - Desetiprstová hmatová metoda

Publikace obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. Lze ji tedy využít jako vhodného rádce k jakémukoli programu, zaměřenému na nácvik písmen po řadách. Poskytuje předlohy pro postupné nacvičování písmen a nezapomíná ani na výklad správného psaní čísel. Nechybí v ní také základní informace k textovému procesoru MS Word a základní typografické zásady.

Více informací
od 134 Kč
Koupit nejlevněji

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice

Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reaguje na potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci s informacemi v jednom svazku je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP pro střední odborné vzdělávání.

Více informací
od 251 Kč
Koupit nejlevněji

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia Po vydání čtyřdílné učebnicové sady pro výuku českého jazyka jsme zaznamenali ohlasy řady vyučujících. Projevili mimořádný zájem o učebnici a pracovní sešit, které by v jediném svazku pokryly potřeby celého středoškolského studia. Rádi jsme jejich praktickému požadavku vyšli vstříc a vydali jsme tuto Komunikaci v českém jazyce pro střední školy.

Více informací
od 206 Kč
Koupit nejlevněji

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Průvodce pro učitele

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia Průvodce pro učitele je tvořen vyplněným pracovním sešitem spolu s komentáři k realizaci vyučovacích hodin, to vše v jednom svazku s praktickou kroužkovou vazbou. Vyučující si nemusí pořizovat studentskou verzi pracovního sešitu – v té své má řešení úkolů vepsána přímo na stránkách a další tipy a doporučení najde v metodických listech v druhé části knihy....

Více informací
od 429 Kč
Koupit nejlevněji

Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpáník

Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumán...

Více informací
od 160 Kč
Koupit nejlevněji

Leges Místní a účelové komunikace - Mácha Aleš, Huneš Karel

Kniha – autor Karel Huneš; Aleš Mácha, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka se zabývá místními a účelovými komunikacemi, které jsou v praxi nejproblémovějšími kategoriemi pozemních komunikací. Autoři se zaměřují zejména na problematické aspekty, k nimž nabízí řešení. Je to například vznik a zánik účelových komunikací, lesní cesty, vlastnictví pozemních komunikací, či zachování kategorie místní komunikace v souvislosti s usnesením rozšířeného senátu Nejvyššího správního so...

Více informací
od 243 Kč
Koupit nejlevněji

didaktis Komunikace v českém jazyce pro střední školy

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia. Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti. Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia. Pracovní sešit

Více informací
od 218 Kč
Koupit nejlevněji

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 2.díl (průvodce pro učitele) - Petra Adámková

Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Český jazyk a komunikace pro střední školy – 2. díl je důležitým pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. Průvodce má netradiční formu učitelské knihy: obsahuje všechny relevantní strany učebnice a pracovního sešitu doplněné po stranách komentáři. Součástí komentářů je doplnění výkladu, zdůvodnění našeho pojetí, klíč k úkolům určeným k ústnímu vypracování, doplňkové úkoly, poukázání na provázanost s jinými tématy a kapitolami, tipy na práci...

Více informací
od 809 Kč
Koupit nejlevněji

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (průvodce pro učitele) - Petra Adámková

Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Český jazyk a komunikace pro střední školy – 1. díl je důležitým pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. Největším přínosem pro vyučující je průvodce jednotlivými kapitolami učebnice a pracovního sešitu. Je zpracován ve formě učitelské knihy, tj. obsahuje všechny relevantní strany učebnice a pracovního sešitu doplněné po stranách komentáři. Součástí těchto komentářů je doplnění výkladu, zdůvodnění našeho pojetí, řešení úkolů, doplňkové úko...

Více informací
od 809 Kč
Koupit nejlevněji

Český jazyk 2 - pracovní sešit pro SŠ

Nový pracovní sešit Vám chce nabídnout nejen moderní a atraktivní vzhled, ale především ukázky textů z různých oborů i období, srozumitelné výklady a podněty k přemýšlení o tom, jaká vlastně čeština je. Celkem 64 stran obsahu pro 2. ročník SŠ je rozděleno na 2 hlavní části. (Jazykové vzdělávání a Slohové vzdělávání) a 23 kapitol. Pracovní sešit doplňuje učebnice. Byl sestavena odbornými pedagogy na základě jejich zkušenosti s výukou na středních odborných školách a gymnáziích. Celkem 64 stran...

Více informací
od 139 Kč
Koupit nejlevněji

Český jazyk 1 - učebnice pro SŠ

I. JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 1. Úvod do studia jazyka 2. Jazykové příručky a práce s nimi Shrnutí a opakování 1. až 2. kapitoly 3. Čeština a příbuzné jazyky 4. Útvary národního jazyka Shrnutí a opakování 3. až 4. kapitoly 5. Úvod do fonetiky 6. Vy´voj českého pravopisu Shrnutí a opakování 5. až 6. kapitoly 7. Písmo Shrnutí a opakování 7. kapitoly 8. Vybrané kapitoly z pravopisu 9. Interpunkce ve větě jednoduché 10. Interpunkce v souvětí Shrnutí a opakování 8. až 10. kapitoly II. SLOHO...

Více informací
od 142 Kč
Koupit nejlevněji

Souhlásky (2. a 3. třída) - Petra Cemerková Golová

V jednotlivých cvičeních pracovního sešitu se děti seznámí s koníčky a zájmy svých vrstevníků. Mohou porovnat, jak ostatní děti tráví svůj volný čas a jaké jsou jejich záliby a koníčky. Hledají souvislosti mezi získanými informacemi, a propojují tak své znalosti s jejich praktickým využitím. Aktivity jsou zaměřeny na procvičování správného psaní i/y a učivo o hláskách, souhláskách, slabice, slově, tvrdé souhlásce, měkké souhlásce, obojetné souhlásce, slabikotvorné souhlásce a skupinách dě, pě, ...

Více informací
od 46 Kč
Koupit nejlevněji

Párové souhlásky - Petra Cemerková Golová

Děti se v tomto pracovním sešitě setkávají s mimozemskými civilizacemi a poznávají, že komunikace je jedním ze základů života. Příběhy, do nichž vstupují, rozvíjejí jejich představivost a vzbuzují zájem o další poznávání. Děti hledají souvislosti mezi získanými informacemi, a propojují tak své znalosti s jejich praktickým využitím. Jednotlivá cvičení jsou zaměřena na opakování a procvičování psaní párových souhlásek b/p, d/t, ď/ť, v/f, z/s, ž/š a h/ch a na učivo o slovech příbuzných, citově zab...

Více informací
od 46 Kč
Koupit nejlevněji

Marketingová komunikace

Kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání; Autor: Karlíček Miroslav, kolektiv; Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás ...

Marketingová komunikace

Kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání; Autor: Karlíček Miroslav, kolektiv a; Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás ...

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček a kolektiv

Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček a kolektiv od authora Miroslav Karlíček a kolektiv a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz...

Moderní marketingová komunikace

Kniha: Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání; Autor: Přikrylová Jana, kolektiv a; Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika mezinárodního komunikačního procesu nebo trendy v ...

Marketingová komunikace v místě prodeje

Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing; Autor: Jesenský Daniel, kolektiv; Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Marketingová komunikace v místě prodeje

Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání; Autor: Jesenský Daniel, kolektiv; Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský a kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský a kolektiv od authora Daniel Jesenský a kolektiv a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský a kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně vě...

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček, kolektiv a - e-kniha

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunik...

Marketingová komunikace v místě prodeje

Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing; Autor: Jesenský Daniel, kolektiv a; Základní principy POP komunikace. ...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel, kolektiv, Vázaná

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, kolektiv a - e-kniha

eBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované mar...

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace [E-kniha]

Kniha: Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace; Autor: Čichovský CSc. RNDr. Ludvík, MBA, kolektiv; Monografie seznamuje s hlavními principy a nástroji nízkonákladové marketingové komunikace. ...

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav a kolektiv - 17x24 cm, Sleva 15%

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání. Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, ev...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský, kolektiv a - e-kniha

eBook:,Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se post...

Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání

Kniha: Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání; Autor: Přikrylová Jana, kolektiv; Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, ...

Místní a účelové komunikace - kolektiv autorů, Brožovaná

Příručka se zabývá místními a účelovými komunikacemi, které jsou v praxi nejproblémovějšími kategoriemi pozemních komunikací. Autoři se zaměřují zejména na problematické aspekty, k nimž nabízí řešení. Je to například vznik a zánik účelových komunikací, lesní cesty, vlastnictví pozemních komunikací, či zachování kategorie místní komunikace v souvislosti s usnesením rozšířeného senátu Nejvyššího správního soudu č. j. 9 As 15/2012-27. Kniha je určena pracovníkům veřejné správy a samospráv, advokát...

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakladatelství za skvělé ceny n...

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakl...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně vě...

Marketingová komunikace v místě prodeje, Jesenský Daniel

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Marketingová komunikace v místě prodeje, Jesenský Daniel

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věn...

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně vě...

Marketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - kolektiv, Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje.

Strategie firemní komunikace - 2. vydání - Iveta Horáková, kolektiv autorů

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních...

Český jazyk pro SŠ - Komunikace a sloh - kolektiv autorů

Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu...

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice - kolektiv autorů

Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reaguje na potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci s informacemi v jednom svazku je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP pro střední odborné vzdělávání.

Komunikace v českém jazyce pro střední školy - Kolektiv autorů

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia. Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti. Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.

Písemná a elektronická komunikace - desetiprstová hmatová metoda - kolektiv autorů

Publikace obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. K souhrnným nácvikovým textům bude doplněno na přání vyučujících rozpočítání úhozů. V učebnici budou provedeny také drobné úpravy a aktualizace souvislých textů. Učebnice obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. Lze ji tedy využít jako vhodného rádce k jakémukoli programu, zaměřenému na nácvik písmen po řadách...

Písemná a elektronická komunikace - desetiprstová hmatová metoda - kolektiv autorů

Publikace obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. K souhrnným nácvikovým textům bude doplněno na přání vyučujících rozpočítání úhozů. V učebnici budou provedeny také drobné úpravy a aktualizace souvislých textů. Učebnice obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. Lze ji tedy využít jako vhodného rádce k jakémukoli programu, zaměřenému na nácvik písmen po řadách...

Lubo Kristek - Genius Loci Cobwebbed - kolektiv autorů

The guide through the oeuvre of the sculptor, painter and performer Lubo Kristek in the context of genius loci. English edition of the collection of texts by German art historians Hartfrid Neunzert and Sonia Fischer, the Czech art historian and anthropologist Barbora Půtová, and others. Rich picture material. Archival photographs and documents from the 1940s up to the present – Kristek’s roots, his German period, his creation in the public space or in the sacral environment, his wanderings arou...

Lubo Kristek - Zapavučinovaný genius loci - kolektiv autorů

Průvodce tvorbou sochaře, malíře a performera Lubo Kristka v kontextu genia loci. Sborník textů německých historiků umění Hartfrida Neunzerta a Sonii Fischer, české historičky umění a antropoložky Barbory Půtové a dalších. Bohatý obrazový materiál. Archivní fotografie a dokumenty od 40. let 20. století až po žhavou současnost – Kristkovy kořeny, jeho německá perioda, tvorba ve veřejném prostoru či v sakrálním prostředí, toulky světem i návraty domů, Zámeček Lubo v Podhradí nad Dyjí, Kristkův dů...

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit - kolektiv autorů

<p> Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia.</p> <p> Na 120 stranách naleznete rozmanité úkoly z oblasti jazyka, slohu, komunikace a práce s informacemi pro čtyři roky studia, směřující systematicky k od teorie k praxi a odstupňované podle obtížnosti.</p> <p> Titul je zpracovaný primárně podle Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání, vyhovuje i požadavkům pro gymnázia.</p>...

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit - kolektiv autorů

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia Po vydání čtyřdílné učebnicové sady pro výuku českého jazyka jsme zaznamenali ohlasy řady vyučujících. Projevili mimořádný zájem o učebnici a pracovní sešit, které by v jediném svazku pokryly potřeby celého středoškolského studia. Rádi jsme jejich praktickému požadavku vyšli vstříc a vydali jsme tuto Komunikaci v českém jazyce pro střední školy.

Písemná a elektronická komunikace - desetiprstová hmatová metoda - kolektiv autorů, Brožovaná

Publikace obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. Lze ji tedy využít jako vhodného rádce k jakémukoli programu, zaměřenému na nácvik písmen po řadách. Poskytuje předlohy pro postupné nacvičování písmen a nezapomíná ani na výklad správného psaní čísel. Nechybí v ní také základní informace k textovému procesoru MS Word a základní typografické zásady.

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Průvodce pro učitele - kolektiv autorů

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia Průvodce pro učitele je tvořen vyplněným pracovním sešitem spolu s komentáři k realizaci vyučovacích hodin, to vše v jednom svazku s praktickou kroužkovou vazbou. Vyučující si nemusí pořizovat studentskou verzi pracovního sešitu – v té své má řešení úkolů vepsána přímo na stránkách a další tipy a doporučení najde v metodických listech v druhé části knihy....

Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.

Komunikace a sloh učebnice českého jazyka pro střední školy - kolektiv autorů, Brožovaná

Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu...

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Učebnice - kolektiv autorů, Petra Adámková, Brožovaná

Zkrácená a přepracovaná verze učebnicové řady Český jazyk a komunikace pro střední školy. Reaguje na potřeby pedagogů odborných škol. Obsahuje témata věnovaná jazyku, slohu, komunikaci a práci s informacemi v jednom svazku je vysoce flexibilní. Obsahuje výklad i praktické souvislosti.. Jednosvazková učebnice pokrývající celou dobu studia na střední škole, vytvořená podle RVP pro střední odborné vzdělávání.

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 2.díl (učebnice) - kolektiv autorů, Brožovaná

Jedná se o druhý díl čtyřdílné řady učebních materiálů zpracovaných primárně podle RVP pro střední odborné vzdělávání, ovšem vyhovujících také požadavkům RVP pro gymnázia a určených jak pro vzdělávací obor Vzdělávání a komunikace v českém jazyce, tak pro obor Český jazyk a literatura. Učebnici lze tedy využít na středních odborných školách i na gymnáziích. Učebnice obsahuje celkem osm tematických celků z oblasti jazyka, komunikace, slohu a nově také práce s informacemi: 1. Funkční styl pro...

Písemná a elektronická komunikace - desetiprstová hmatová metoda - Desetiprstová hmatová metoda - kolektiv autorů

Publikace obsahuje všeobecná pravidla a postupy psaní na klávesnici počítače bez ohledu na konkrétní výukový program. Lze ji tedy využít jako vhodného rádce k jakémukoli programu, zaměřenému na nácvik písmen po řadách. Poskytuje předlohy pro postupné nacvičování písmen a nezapomíná ani na výklad správného psaní čísel. Nechybí v ní také základní informace k textovému procesoru MS Word a základní typografické zásady.

Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Průvodce pro učitele - kolektiv autorů, Kroužková

Výuka českého jazyka pomocí jednosvazkové učebnice a pracovního sešitu po celou dobu studia Průvodce pro učitele je tvořen vyplněným pracovním sešitem spolu s komentáři k realizaci vyučovacích hodin, to vše v jednom svazku s praktickou kroužkovou vazbou. Vyučující si nemusí pořizovat studentskou verzi pracovního sešitu – v té své má řešení úkolů vepsána přímo na stránkách a další tipy a doporučení najde v metodických listech v druhé části knihy....

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (pracovní sešit) - kolektiv autorů, Brožovaná

Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice. Má tedy dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje cvičení z oblasti jazyka, slohu a komunikace, výcviková část pak úkoly, které jsou součástí prakticky zaměřených komunikačních výcviků (bližší informace k nim, včetně podrobných instrukcí, jsou uvedeny v Průvodci pro učitele). ...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (průvodce učitele) - kolektiv autorů

Průvodce obsahuje tři knihy v jedné: učebnici, pracovní sešit i průvodce pro učitele; a navíc CD se zvukovými ukázkami. Na jednom místě a bez složitého listování v něm lze najít veškeré podklady ke každé vyučovací hodině. Kromě vložených stránek učebnice a pracovního sešitu jsou ke každé kapitole přiřazeny její výstupy a učivo, různorodé komentáře k výkladu i úkolům (vysvětlení, upřesnění, odkazy na související části sady, doporučení k formě práce apod.) a klíč k úkolům....

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 2.díl (pracovní sešit) - kolektiv autorů, Brožovaná

Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí a důležitých dovedností studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice – jsou zde stejné tematické celky a kapitoly. Kapitola v učebnici a kapitola v pracovním sešitě přitom představuje pestrý a bohatý materiál pro vyučovací hodinu i domácí přípravu studentů. Počet úkolů je navíc lehce naddimenzovaný, takže je vždy možné vybírat úkoly vhodn...

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně ...

Mezinárodní marketing - kolektiv autorů

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, ...

Mezinárodní marketing - kolektiv autorů

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, ...

Area Slavica 1 - kolektív autorů

Sborník obsahuje 21 příspěvků autorů z Polska, Slovenska, Slovinska, Česka, Ukrajiny, Rakouska týkajících se následujících tematických okruhů:Současná situace slovanských jazyků (vliv jazykových i nejazykových faktorů na status a emancipaci slovanských jazyků, slovanský Vývojové tendence v rámci (jednotlivých) současných slovanských jazyků (jazyková komunikace, mluvenost, nespisovnost, jazyk médií, diverzifikace národních jazyků). Specifika diskursu a jazykový obraz světa ve slovanských jazycíc...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková, kolektiv autorů

Jedná se o poslední díl učebních materiálů pro výuku českého jazyka a komunikace na středních školách, zpracovaných primárně podle RVP pro střední odborné vzdělávání a vyhovujících i požadavkům RVP pro gymnázia. Jsou určeny jak pro vzdělávací obor Vzdělávání a komunikace v českém jazyce, tak pro obor Český jazyk a literatura, a lze je tedy využít na středních odborných školách i na gymnáziích. Sada obsahuje materiály pro výuku češtiny ve 3. a 4. ročníku. Oba díly jsou s ohledem na sníženou hodi...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (učebnice) - kolektiv autorů, Petra Adámková, Brožovaná

Jedná se o první díl čtyřdílné řady učebních materiálů zpracovaných primárně podle v souladu s RVP pro střední odborné vzdělávání, ale i v souladu s RVP pro gymnázia a určených jak pro vzdělávací obor Vzdělávání a komunikace v českém jazyce, tak i pro obor Český jazyk a literatura. Učebnici lze tedy využít na středních odborných školách i na gymnáziích. Učebnice má dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje kapitoly jazykové, slohové a komunikační, výcviková část pak teoretick...

Vietnamština - konverzace - kolektiv autorů, Brožovaná

Vietnam je země vzdálená, a přesto pro nás Čechy ne zcela neznámá. Pokud se rozhodnete blíže poznat domov a zvyky tisíců našich spoluobčanů, naše jedinečná konverzace vám nabízí vše, co k tomu potřebujete. Obsahuje základy komunikace v běžných i nečekaných situacích, oboustranný slovníček i vietnamskou gramatiku, vše s výslovností přizpůsobenou českým mluvčím.

Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpáník, kolektiv autorů

Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých.

Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Stanislav Štěpáník, kolektiv autorů

Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých.

O komunikaci - autorů kolektiv

GARY A. WILLIAMS a ROBERT B. MILLER, kteří společně založili v San Diegu společnost Miller-Williams, se ve své článku věnují přesvědčování. Dospěli k závěru, že šéfové mají svůj ustálený způsob rozhodování, který se posiluje opakujícími se úspěchy, případně se mění po několika selháních. Šéfové se řadí do některé z pěti kategorií (charizmatičtí a přemýšliví šéfové, skeptici, následovatelé a kontroloři). Rovněž ROBERT B. CIALDINI, profesor psychologie na Arizona State University, se zabývá přesv...

Marketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský e-kniha

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (učebnice) - Petra Adámková, Olga Čelišová, kolektiv autorů

Jedná se o první díl čtyřdílné řady učebních materiálů zpracovaných primárně podle v souladu s RVP pro střední odborné vzdělávání, ale i v souladu s RVP pro gymnázia a určených jak pro vzdělávací obor Vzdělávání a komunikace v českém jazyce, tak i pro obor Český jazyk a literatura. Učebnici lze tedy využít na středních odborných školách i na gymnáziích. Učebnice má dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje kapitoly jazykové, slohové a komunikační, výcviková část pak teoretick...

Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi - Štěpáník Stanislav;kolektiv autorů, Brožovaná

Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumán...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (průvodce pro učitele) - Petra Adámková, kolektiv autorů

Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Český jazyk a komunikace pro střední školy – 1. díl je důležitým pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. Největším přínosem pro vyučující je průvodce jednotlivými kapitolami učebnice a pracovního sešitu. Je zpracován ve formě učitelské knihy, tj. obsahuje všechny relevantní strany učebnice a pracovního sešitu doplněné po stranách komentáři. Součástí těchto komentářů je doplnění výkladu, zdůvodnění našeho pojetí, řešení úkolů, doplňkové úko...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 2.díl (průvodce pro učitele) - Petra Adámková, kolektiv autorů

Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Český jazyk a komunikace pro střední školy – 2. díl je důležitým pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. Průvodce má netradiční formu učitelské knihy: obsahuje všechny relevantní strany učebnice a pracovního sešitu doplněné po stranách komentáři. Součástí komentářů je doplnění výkladu, zdůvodnění našeho pojetí, klíč k úkolům určeným k ústnímu vypracování, doplňkové úkoly, poukázání na provázanost s jinými tématy a kapitolami, tipy na práci...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková, kolektiv autorů

Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí a důležitých dovedností studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice – jsou zde stejné tematické celky a kapitoly. Kapitola v učebnici a kapitola v pracovním sešitě přitom představuje pestrý a bohatý materiál pro vyučovací hodinu i domácí přípravu studentů. Počet úkolů je navíc lehce naddimenzovaný, takže je vždy možné vybírat úkoly vhodné pro...

Lubo Kristek - Genius Loci Cobwebbed - Sonia Fischer, Hartfrid Neunzert, Barbora Půtová, Vlastimil Mrva, kolektiv autorů

The guide through the oeuvre of the sculptor, painter and performer Lubo Kristek in the context of genius loci.

Etická výchova - učebnice - kolektiv autorů

Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s v...

Jací jsou? - Japonci - kolektiv autorů

Zábavný průvodce japonskou povahou. Poznejte povahu Japonců opravdu do hloubky. Seznamte se s jejich mentalitou neotřelou formou, vážně i humorně, s nadsázkou i pochopením. V knize se dočtete o jejich zvyklostech, zásadách, charakteru a temperamentu, abyste je lépe pochopili a snadněji v této vzdálené zemi navázali kontakt. Pro Japonce je celý svět rozdělen na dvě části: "my Japonci" a všichni ostatní (nebo také "lidé ze Západu", protože na západ od Japonska je přece všechno, i Havaj). Jsou od ...

Jací jsou? - Japonci - kolektiv autorů

Zábavný průvodce japonskou povahou. Poznejte povahu Japonců opravdu do hloubky. Seznamte se s jejich mentalitou neotřelou formou, vážně i humorně, s nadsázkou i pochopením. V knize se dočtete o jejich zvyklostech, zásadách, charakteru a temperamentu, abyste je lépe pochopili a snadněji v této vzdálené zemi navázali kontakt. Pro Japonce je celý svět rozdělen na dvě části: "my Japonci" a všichni ostatní (nebo také "lidé ze Západu", protože na západ od Japonska je přece všechno, i Havaj). Jsou od ...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - 1.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková, Olga Čelišová, kolektiv autorů

Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice. Má tedy dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje cvičení z oblasti jazyka, slohu a komunikace, výcviková část pak úkoly, které jsou součástí prakticky zaměřených komunikačních výcviků (bližší informace k nim, včetně podrobných instrukcí, jsou uvedeny v Průvodci pro učitele). ...

Bulvarizace českých médií - kolektiv autorů

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, nebo si jen média sama usnadňují život a na snižování nároků poptávky publika se jen vymlouvají? Všechny tyto otázky trápí mnohé intelektuály zabývající se – ať z akademické půdy, či z živé medi...

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodn...

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Hravá čeština 9 - učebnice - kolektiv autorů

V souladu s RVP ZV Učebnice pro ZŠ a víceletá gymnázia je doplňěna o přílohu SPU, kterou vytvořila zkušená odbornice na tuto problematiku PaedDr. Daniela Švancarová. Příloha je v souladu s novou úpravou RVP a zahrnuje některé totožné úlohy upravené pro potřeby žáků se SPU, stručný a přehledný souhrn učiva a metodickou pomoc pro učitele. Učebnice je doplněna informací o náročnosti každé z úloh Učebnice obsahuje přílohu pro žáky se specifickými poruchami učení (SPU) Moderní a plnobarevný design...

Němčina - Studijní konverzace - kolektiv autorů, Brožovaná

Nová autorská německá konverzace pro začátečníky a mírně pokročilé, užitečný pomocník při studiu němčiny. Příručka vás naučí správně reagovat v běžných i nouzových situacích. Obsahuje tematicky členěnou slovní zásobu a fráze s přepisem výslovnosti. V knize najdete stručný přehled gramatiky a naši specialitu, mluvníček. Takto zpracovaný studijní titul u nás vychází poprvé. Konverzace obsahuje 80 tematických okruhů ve 4 barevných sekcích, u všech vět je uvedený přepis výslovnosti. Nabízí slovní ...

Angličtina - Studijní konverzace - kolektiv autorů, Brožovaná

Využijte při studiu angličtiny tuto novou autorskou konverzaci, která vás naučí správně reagovat v běžných i nouzových situacích. Je určena začátečníkům a mírně pokročilým studentům, užitečnou pomůckou bude i maturantům. V knize najdete tematicky členěnou slovní zásobu a fráze, stručný přehled gramatiky a naši specialitu, mluvníček. Takto zpracovaný studijní titul u nás vychází poprvé. Konverzace obsahuje 80 tematických okruhů ve 4 barevných sekcích, u všech vět je uvedený přepis výslovnosti. ...

Český jazyk a komunikace pro SŠ - Komplexní opakování a příprava k maturitě (pracovní seši - kolektiv autorů, Brožovaná

Pracovní sešit slouží k opakování poznatků a dovedností ve 4. ročníku před maturitou, je však použitelný i průběžně od začátku studia. Je určen pro třídy využívající učebnice Český jazyk a komunikace nakladatelství Didaktis, ale lze jej využít i v kombinaci s jinými učebnicemi. Je rozdělen do dvou částí: První část obsahuje opakování k tematickým celkům ze všech dílů sady. Studenti si zde ověří osvojení a pochopení učiva z oblasti jazykové, slohové, komunikační i informační. Obsaženy jsou zde ...

Management - Základy managementu - Jaroslav kolektiv autorů, Zlámal

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Výuka pokrý...

Jací jsou? - Japonci - kolektiv autorů, Brožovaná

Zábavný průvodce japonskou povahou. Poznejte povahu Japonců opravdu do hloubky. Seznamte se s jejich mentalitou neotřelou formou, vážně i humorně, s nadsázkou i pochopením. V knize se dočtete o jejich zvyklostech, zásadách, charakteru a temperamentu, abyste je lépe pochopili a snadněji v této vzdálené zemi navázali kontakt. Pro Japonce je celý svět rozdělen na dvě části: "my Japonci" a všichni ostatní (nebo také "lidé ze Západu", protože na západ od Japonska je přece všechno, i Havaj). Jsou od ...

Pražský sborník historický XLII - kolektiv autorů

Pazderský, Základy starého místopisu Pražského W. W. Tomka a jejich místo ve vývoji moderní české historiografie Olga Fejtová – Jiří Pešek, „…a obzvláště jedna truhla kněh právních.“Právnická literatura v městech pražských raného novověku (na příkladu Nového Města pražského) Ivana Dejmková, Modřany 1938–1947. Konfrontace obce na periferii Prahy s problémy válečné a poválečné Evropy (I. část) Karel Konečný, Městská organizace Československé strany lidové v Praze v letech 1948–1968 Materiály Mar...