Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její... Celý popis
Koupit za 335 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Reklama
Doprava:
54 Kč
Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2. vydání - Pavel Horňák
Doprava:
25 Kč
Skladem
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Doprava:
48 Kč
Skladem
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Doprava:
24 Kč
Skladem
Reklama teoreticko historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie 2 vydání - Horňák Pavel
Doprava:
69 Kč
Skladem
Popis
Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku. Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2018 |
Autor | Pavel Horňák |
Počet stran | 400 |
Výrobce | VeRBuM |
Vazba | vázaná |
Jazyk | slovenské |
Váha | 775 gramů |
ISBN | 978-80-87500-94-1 |