Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její... Celý popis

Koupit za 335 Kč
  • Nejoblíbenější
  • Nejlevnější
  • Nejdražší

Popis

Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel. Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku. Publikace: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel.
Zobrazit více

Parametry

Žánr odborné
Rok vydání 2018
Autor Pavel Horňák
Počet stran 400
Výrobce VeRBuM
Vazba vázaná
Jazyk slovenské
Váha 775 gramů
ISBN 978-80-87500-94-1
Zobrazit více parametrů