Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný... Celý popis

Koupit za 224 Kč

Popis

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Podtitul: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Rok vydání: 2018
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-5865-7
Počet stran: 232
Rozměry: 240,0 x 167,0 x 0,0
Zobrazit více

Parametry

Rok vydání 2018
Nakladatelství GRADA Publishing, a. s.
Autor Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
Počet stran 232
Výrobce Grada
Vazba brožovaná
Jazyk české
ISBN 978-80-247-5865-7
Zobrazit více parametrů