Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný... Celý popis
Koupit za 224 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Reklama
Doprava:
49 Kč
Skladem
Reklama - Jak dělat reklamu - Jiří Mikeš
Doprava:
25 Kč
Skladem
Reklama - Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
Doprava:
49 Kč
Skladem
Reklama Jak dělat reklamu 4 aktualizované a doplněné vydání - Vysekalová Jitka Mikeš Jiří
Doprava:
69 Kč
Skladem
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří Reklama
Doprava:
79 Kč
Popis
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Podtitul: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Rok vydání: 2018
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-5865-7
Počet stran: 232
Rozměry: 240,0 x 167,0 x 0,0
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Podtitul: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Rok vydání: 2018
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-5865-7
Počet stran: 232
Rozměry: 240,0 x 167,0 x 0,0
Parametry
Rok vydání | 2018 |
Nakladatelství | GRADA Publishing, a. s. |
Autor | Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří |
Počet stran | 232 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-247-5865-7 |