Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického... Celý popis
Koupit za 166 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Doprava:
49 Kč
Skladem
Politická komunikace. Od res publica po public relations - Jan Křeček
Doprava:
48 Kč
Skladem
Politická komunikace
Doprava:
49 Kč
Skladem
Politická komunikace Od res publica po public relations - Křeček Jan
Doprava:
69 Kč
Skladem
Politická komunikace - Od res publica po public relations - Křeček Jan
Doprava:
79 Kč
Skladem
Popis
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál…
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2013 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Jan Křeček |
Počet stran | 176 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 228 gramů |
ISBN | 978-80-247-3536-8 |