Pneumatiky RUNFLAT jsou schopny při defektu nebo ztrátě tlaku pokračovat dále v jízdě bez poškození pneumatiky a to díky vyztuženým bočnicím, které udrží pneumatiku na ráfku i při úplné ztrátě vzduchu. Naproti tomu pokud běžná pneumatika ztratí tlak, jednoduše se pod tíhou vozidla zbortí a pneumatika se další jízdou zničí. Pneu PIRELLI WINTER SOTTOZERO 2 Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím... Celý popis
Koupit za 3 734 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
225/55R17 97H, Pirelli, WINTER 210 SOTTOZERO SERIE II
Doprava:
120 Kč
Pirelli WINTER 210 SOTTOZERO SERIE II 225/55 R17 97H
Doprava:
90 Kč
Pirelli W 210 SottoZero S2 runflat 225/55 R17 97H *, runflat BMW 5
Doprava:
120 Kč
Pirelli Winter 210 SottoZero Serie II Run Flat ( 225/55 R17 97H *, runflat )
Doprava:
zdarma
Pirelli SottoZero 2 225/55R17 97 H RUN ON FLAT * + Doprava Zdarma
Doprava:
zdarma
Popis
Pneumatiky RUNFLAT jsou schopny při defektu nebo ztrátě tlaku pokračovat dále v jízdě bez poškození pneumatiky a to díky vyztuženým bočnicím, které udrží pneumatiku na ráfku i při úplné ztrátě vzduchu. Naproti tomu pokud běžná pneumatika ztratí tlak, jednoduše se pod tíhou vozidla zbortí a pneumatika se další jízdou zničí. Pneu PIRELLI WINTER SOTTOZERO 2
Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v oblasti bezpečnosti a radosti z jízdy.
Hluboké diagonální žlábky jsou odlišným prvkem dezénu pneumatiky Sottozero, který společně se speciálně navrženými bloky snižuje hlučnost pneu, zlepšuje akustický komfort a vlastnosti odporu valivého tření. Široké hluboké podélné žlábky s odlišnými profily umožňují odvod vody i při vysokých rychlostech a tím se zvyšuje hraniční práh akvaplaningu. Pevné bloky ramene dodávají běhounu vynikající boční tvrdost i při zatáčení se zatížením, zvyšují limity přilnavostí a zaručují přesné ovládání i při náhlé změně směru jízdy.
Vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2
Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi
Nízký valivý odpor
Odolnost proti akvaplaningu
Přesná ovladatelnost
Vynikající záběr na sněhu
Nízká hlučnost
SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v oblasti bezpečnosti a radosti z jízdy.
Hluboké diagonální žlábky jsou odlišným prvkem dezénu pneumatiky Sottozero, který společně se speciálně navrženými bloky snižuje hlučnost pneu, zlepšuje akustický komfort a vlastnosti odporu valivého tření. Široké hluboké podélné žlábky s odlišnými profily umožňují odvod vody i při vysokých rychlostech a tím se zvyšuje hraniční práh akvaplaningu. Pevné bloky ramene dodávají běhounu vynikající boční tvrdost i při zatáčení se zatížením, zvyšují limity přilnavostí a zaručují přesné ovládání i při náhlé změně směru jízdy.
Vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2
Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi
Nízký valivý odpor
Odolnost proti akvaplaningu
Přesná ovladatelnost
Vynikající záběr na sněhu
Nízká hlučnost
SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Parametry
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Období | zimní |
Šířka | 225 |
Vnitřní průměr | R17 |
Výrobce | Pirelli |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 97 |
Hlučnost | 72 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ano |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | B |