Model parní pruské lokomotivy třídy 78 DR, éra III. Tento model udělá dojem svými detaily, precizním lakováním a pěknými filigránovými tyčemi. Silný pětipólový motor se setrvačníky, dvěma trakčními pneumatikami a rámem z litého zinku zajišťuje čistý chod a vysokou trakční sílu při tahu i tlačení. PIKO SmartDecoder 4.1 s funkcí MFX je nainstalován z výroby. Lze také dovybavit reproduktorem a parostrojem, s minimálním úsilím. Směrové osvětlení bílá/červená LED. Součástí balení jsou také brzdové hadice... Celý popis
Koupit za 11 138 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
Model parní pruské lokomotivy třídy 78 DR, éra III. Tento model udělá dojem svými detaily, precizním lakováním a pěknými filigránovými tyčemi. Silný pětipólový motor se setrvačníky, dvěma trakčními pneumatikami a rámem z litého zinku zajišťuje čistý chod a vysokou trakční sílu při tahu i tlačení. PIKO SmartDecoder 4.1 s funkcí MFX je nainstalován z výroby. Lze také dovybavit reproduktorem a parostrojem, s minimálním úsilím. Směrové osvětlení bílá/červená LED. Součástí balení jsou také brzdové hadice pro dovybavení. Hlavní vlastnosti
Kompletně nová kontrukceVolně připevněné trubky a boční madlaOsvětlení kabiny strojvedoucího a imitace ohně v topeništiParostrojStejnosměrný proudDigitální rozhraní NEM 658 a dekodér PluX22Perfektní poměr cena/výkon
Informace o prototypu a modeluV roce 1911 začaly Pruské Státní Železnice vyvíjet tendrovou lokomotivu pro vlaky s pasažéry. Díky zkušenostem získaným provozem P8 vznikla lokomotiva se symetrickou nápravou a nejvyšší rychlostí 100 km/h. Od roku 1912 a dále byly tyto lokomotivy třídy T 18 (pozdějí BR 78) dodávány Pruské Státní Železnici. Po 2. světové válce zůstalo 424 těchto lokomotiv v západním Německu, přičemž 53 z nich dostala společnost Deutsche Reichsbahn z NDR, 49 z nich šly do provozu, některé byly vybaveny usměrňovacími plechy. Celkově vzato je T 18 jedna z nejúspěšnějších, nejvíce odolných a nejpopulárnějších lokomotiv, které jezdí po německých kolejích. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónů, start setů, kolejnic a kolejových setů. Klasickým výrobkem, kterým se firma PIKO celosvětově proslavila, je modelová železnice. Modely železnice jsou vysoce detailní. Firma PIKO vyrábí modely ve velikostech H0 (měřítko 1:87), G (měřítko 1:25), TT (měřítko 1:120) a N (měřítko 1:160). PIKO modelové železniční výrobky pokrývají nejrůznější potřeby modelářů. Jsou pravidelně testovány a oceňovány v domácím i zahraničním tisku.
Kompletně nová kontrukceVolně připevněné trubky a boční madlaOsvětlení kabiny strojvedoucího a imitace ohně v topeništiParostrojStejnosměrný proudDigitální rozhraní NEM 658 a dekodér PluX22Perfektní poměr cena/výkon
Informace o prototypu a modeluV roce 1911 začaly Pruské Státní Železnice vyvíjet tendrovou lokomotivu pro vlaky s pasažéry. Díky zkušenostem získaným provozem P8 vznikla lokomotiva se symetrickou nápravou a nejvyšší rychlostí 100 km/h. Od roku 1912 a dále byly tyto lokomotivy třídy T 18 (pozdějí BR 78) dodávány Pruské Státní Železnici. Po 2. světové válce zůstalo 424 těchto lokomotiv v západním Německu, přičemž 53 z nich dostala společnost Deutsche Reichsbahn z NDR, 49 z nich šly do provozu, některé byly vybaveny usměrňovacími plechy. Celkově vzato je T 18 jedna z nejúspěšnějších, nejvíce odolných a nejpopulárnějších lokomotiv, které jezdí po německých kolejích. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónů, start setů, kolejnic a kolejových setů. Klasickým výrobkem, kterým se firma PIKO celosvětově proslavila, je modelová železnice. Modely železnice jsou vysoce detailní. Firma PIKO vyrábí modely ve velikostech H0 (měřítko 1:87), G (měřítko 1:25), TT (měřítko 1:120) a N (měřítko 1:160). PIKO modelové železniční výrobky pokrývají nejrůznější potřeby modelářů. Jsou pravidelně testovány a oceňovány v domácím i zahraničním tisku.
Parametry
Výrobce | Piko |