Kde jsem:  Katalog  >  Kosmetika a lifestyle  >  Parfémy a toaletní vody  >  Pánské parfémy  >  Givenchy Pour Homme Blue Label - EdT 100 ml

Givenchy Pour Homme Blue Label - EdT 100 ml

Načítám galerii...
Předchozí
Další
První věc, které si všimnete na vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE je její stimulující svěžest. Tato nová svěží dřevitá vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky GIVENCHY. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina not vůně GIVENCHY POUR HOMME jsou přítomny také ve vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE , jsou ale vyrovnány odlišným zp...

Doporučujeme

Všechny nabídky pro Givenchy Pour Homme Blue Label - EdT 100 ml

Popis Givenchy Pour Homme Blue Label - EdT 100 ml

EUROPARFÉMY.cz píše:

Givenchy Pour Homme Blue Label toaletní voda 100 ml pro muže.
První věc, které si všimnete na vůni Givenchy pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky Givenchy. Zvláštní pozornost byla věnována dlouh

Patro.cz píše:

První věc, které si všimnete na vůni Givenchy pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky Givenchy. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina nót vůně Givenchy pour Homme je přítomna také ve vůni Givenchy pour Homme Blue Label, jsou ale vyrovnány odlišným způsobem tak, aby poskytovaly požadovaný svěží a stimulační efekt. Ovocné citrusové noty – grapefruit a mandarinky – byly posíleny tak, aby dodaly jiskru a kořeněnost. Příjemná vodní nota hedionu poskytuje jas a transparentnost, pepř dodává koření zvláštní příchuť a hloubku.Hlavabergamot,grapefruitSrdcekardamom,levandule,pelyněk,pepřZákladcedr,olibanum,vetiver

Parfemy.cz píše:

První věc, které si všimnete na vůni Givenchy Pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato orientální dřevitá vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou. Příjemná vodní nóta hedionu poskytuje jas a transparentnost. Pepř dodává koření zvláštní příchuť, hloubku a jiskru.

Lékárna.cz píše:

První věc, které si všimnete na vůni je její stimulující svěžest. Tato orientální dřevitá vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou.

OnlineParfem.cz píše:

Pánský parfém Givenchy Pour Homme Blue Label se dá jednoduše popsat jako vodopád svěžesti. Citrusy jsou zde kombinovány s dřevitými a kořeněnými tóny, což dohromady vytváří stimulující a jiskřivou pánskou vůni, která zlepší náladu v každém splínu. Mimo jiné tedy disponuje i jistým stimulačním efektem, který vás ani vaše okolí nenechá v klidu. Vůně je díky neotřelým ingrediencím vetiveru a kadidla originální a doslova rozproudí krev ve vašich žilách. Svou charakteristickou svěžestí a vzdušností, se tento parfém hodí spíše do teplejších dnů, kdy vám může přinést i příjemný chladivý efekt. Za pozornost stojí i velmi dlouhá trvanlivost této vůně. Můžete ji bez obav aplikovat jen jednou v průběhu vašeho dne a mít jistotu, že nejen vám vydrží dělat radost po celý den od rána až od večera.

Notino píše:

Givenchy Givenchy Pour Homme Blue Label, 100 ml, Toaletní vody pro muže, Zapomeňte na starosti a nechte čas jen tak plynout. Toaletní voda Givenchy Givenchy Pour Homme Blue Label se stane ideálním doplňkem muže, který nedá dopustit na ležérní styl a vždy následuje své instinkty.kořenitá vůnědřevitá vůněpro aktivního muže plného energiesvěží vůně, ideální do teplého počasí

Parametry Givenchy Pour Homme Blue Label - EdT 100 ml

Výrobce Givenchy
Základ parfému Poslední a nejdelší fáze. Tyto látky vydrží nejdéle – několik hodin. Vetiver, Cedr
Srdce parfému Druhá fáze vůně. Středně prchavé a dominantní látky, které tvoří povahu dámského parfému. Rozvinou se pár minut po nanesení, působí kolem dvou až tří hodin. Levandule, Pepř, Kardamon
Hlava parfému Jedná se o první fázi parfému. Jsou v ní obsaženy látky, které velmi rychle vyprchají, a cítíme je jen chvíli po nanesení. Grapefruit, Bergamot
Typ Parfémy se dělí podle obsahu vonných látek, zbytek tvoří většinou koncentrovaný líh.
Parfém - 15 až 30 %
Parfémovaná voda (Eau de Parfum, EDP) - 8 až 15 %
Toaletní voda (Eau de Toilette, EDT) - 4 až 8 %
Kolínská voda (Eau de Cologne, EDC) - 3 až 5 %
Toaletní voda
Objem 100ml

Podobné produkty

Podobné fráze: