Kde jsem: Katalog > Nebojte se upřímnosti - Průvodce na cestě k vytváření dobrýc...

Nebojte se upřímnosti - Průvodce na cestě k vytváření dobrýc...

Obrázek není k dispozici
Koupit za 201 Kč
Dostupnost: Do 3 dnů
201 Kč
Všichni víme, jak se cítíme, když k nám kolegové nejsou upřímní a mluví o nás za našimi zády. Nebo když s námi někdo z dlouholetých přátel zničehonic přeruší veškeré kontakty, aniž nám cokoliv vysvětlí. Nebo někdo z vašich známých dostane výpověď bez jakéhokoli vysvětlení. Tyto situace jsou vždy frustrující a vytvářejí napětí. Příčinou všech problémů s tím spojených je nedostatek upřímnosti v mez...

Doporučujeme

Popis Nebojte se upřímnosti - Průvodce na cestě k vytváření dobrýc...

Všichni víme, jak se cítíme, když k nám kolegové nejsou upřímní a
mluví o nás za našimi zády. Nebo když s námi někdo z dlouholetých
přátel zničehonic přeruší veškeré kontakty, aniž nám cokoliv
vysvětlí. Nebo někdo z vašich známých dostane výpověď bez
jakéhokoli vysvětlení. Tyto situace jsou vždy frustrující a
vytvářejí napětí. Příčinou všech problémů s tím spojených je
nedostatek upřímnosti v mezilidských vztazích. Mnozí lidé si
„upřímnost“ spojují se špatnými zprávami. Říkají si, že svým
přátelům a kolegům prokazují laskavost, když jim neříkají pravdu či
neposkytují otevřenou zpětnou vazbu. To však není laskavost, je to
spíše pasivita, popř. zbabělost, která nikomu nepomůže. Upřímnost
totiž neznamená špatné zprávy a firemní kultura založená na
upřímnosti nezbytně nemusí znamenat nepříjemné konfrontace.
Kniha Nebojte se upřímnosti je výsledkem autorčiných patnácti let
zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž
zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak
na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou
upřímnost nějakým způsobem trestáni. Přináší mnoho užitečných tipů,
doporučení a rad, které čtenáře učí zvládat obtížné situace a
rozvíjet vztahy založené na důvěře a otevřenosti. Na řadě příkladů
vám ukáže, jak překonat tendenci většiny lidí mluvit spíše o vás
než s vámi, jak zdvořile, ale jasně vyjádřit, co od druhých
očekáváme, jak poskytovat zpětnou vazbu při řešení v
nezáviděníhodných situací, a poskytne vám celou řadu dalších –
nezřídka vtipných – ukázek z běžného chodu rozmanitých pracovních
týmů a společností. „Pokud chcete převzít kontrolu nad svou
kariérou, převezměte kontrolu nad svými pracovními vztahy," říká
autorka a dodává: „Ptejte se lidí, co od vás potřebují, co chtějí a
co očekávají. Vztahy a komunikaci v práci zlepšíme tím, že do n...