Modernizované provedení nájezdové brzdy AL-KO 251S PLUS. Brzda je dodávána včetně pojistného lanka a tažné spojky AL-KO AK 270. Oproti standardnímu provedení se u této brzdy nerozlišuje mezi horní a spodní montáží. Brzdu lze montovat oběma způsoby, tedy s ojí vespod (tzv. "horní montáž") i s brzdou vespod (tzv. "spodní montáž"). Spodní montáž lze použít u ojí s profilem až 100 mm vysokým. Nově je brzda osazena pákou ruční brzdy s plynopružinovým zásobníkem síly. Oproti původnímu řešení s plynovou... Celý popis

Koupit za 8 575 Kč

Popis

Modernizované provedení nájezdové brzdy AL-KO 251S PLUS. Brzda je dodávána včetně pojistného lanka a tažné spojky AL-KO AK 270.
Oproti standardnímu provedení se u této brzdy nerozlišuje mezi horní a spodní montáží. Brzdu lze montovat oběma způsoby, tedy s ojí vespod (tzv. "horní montáž") i s brzdou vespod (tzv. "spodní montáž"). Spodní montáž lze použít u ojí s profilem až 100 mm vysokým.
Nově je brzda osazena pákou ruční brzdy s plynopružinovým zásobníkem síly. Oproti původnímu řešení s plynovou vzpěrou a aretační rohatkou se nový typ snáze ovládá díky menší síle potřebné k manipulaci. Absence palcové pojistky umožňuje jemnější dávkování bzdné síly, což jistě oceníte například při připojování přívěsu ve svahu.
Páka ruční brzdy je celkově nižší, díky čemuž lze otevřít páté dveře většiny automobilů, aniž by páka připojeného přívěsu překážela.
Brzda je vybavena pevnou opěrou. V opěře je zároveň otvor pro vedení pojistného lanka. Odpojený přívěs tedy lze opřít o zem, aniž by hrozilo skřípnutí a poškození pojistného lanka.
Na levé straně tělesa brzdy jsou předvrtány otvory pro montáž držáku opěrného kolečka (2x otvor pro šroub M10 s roztečí 105 mm).
Vylepšená pouzdra s větším předpětím zmenšují vůli mezi tažnou trubkou a pouzdrem.
Další novinkou je speciální vložka pro upevnění manžety na spodní straně nájezdové trubky. Díky ní je manžeta vždy správně uchycena, a nedochází k jejímu sklouzávání.
Nastavení dvojramenné páky pro různé typy kolových jednotek:
Standardně brzdu dodáváme nastavenou pro kolové jednotky 2051. Brzda je však kompatibilní i s kolovými brzdovými jednotkami AL-KO 1636G, 1637, 2361, 3061 a 3081. V horním dílu dvojramenné páky jsou vyvrtány tři otvory s označením převodového poměru. Přesunutím čepu spodního dílu páky do příslušného otvoru lze brzdu nastavit pro jednotlivé kolové jednotky, viz obrázek a tabulka níže. Na přání můžeme brzdu dodat nastavenou na jinou z výše uvedených kolových jednotek. V takovém případě prosím uveďte požadovanou kolovou jednotku do ponzámky objednávky:
převodový poměr
kolová jednotka
90:27
1636G, 1637, 2051
90:30
2361
90:33,5
3061, 3081
Zobrazit více