Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování,... Celý popis
Koupit za 299 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Mezinárodní marketing Strategické trendy a příklady z praxe – 5 vydání - Machková Hana Machek Martin
Doprava:
69 Kč
Skladem
Mezinárodní marketing - Hana Machková; Martin Machek
Doprava:
29 Kč
Skladem
Mezinárodní marketing
Doprava:
49 Kč
Skladem
Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání - Hana Machková, Martin Machek
Doprava:
48 Kč
Skladem
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek
Doprava:
49 Kč
Skladem
Popis
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2021 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Hana Machková; Martin Machek |
Počet stran | 208 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 370 gramů |
ISBN | 978-80-271-3006-1 |