Merida Big Trail 200 2021

0 %
(0 hodnocení)

I když je to zjevně trailový hardtail pro dlouhé cestování, náš nový BIG.TRAIL také nabízí vestavěnou všestrannost prostřednictvím skrytých úchytů na nosič, blatník a stojánek pro případ, že byste chtěli z BIG.TRAIL udělat dojíždějícího „SUV“ BIG.TRAIL je silně ovlivněn naší řadou celoodpružených trailových kol, s nimiž sdílí stejně dlouhou a nízkou geometrii. Úhel hlavové tubky 67,5 ° ve stylu enduro a vidlice se zdvihem 130 mm v kombinaci s extra krátkou zadní stavbou (spodní vzpěry 427,5 mm)... Celý popis

Koupit za 20 990 Kč

Popis

I když je to zjevně trailový hardtail pro dlouhé cestování, náš nový BIG.TRAIL také nabízí vestavěnou všestrannost prostřednictvím skrytých úchytů na nosič, blatník a stojánek pro případ, že byste chtěli z BIG.TRAIL udělat dojíždějícího „SUV“ BIG.TRAIL je silně ovlivněn naší řadou celoodpružených trailových kol, s nimiž sdílí stejně dlouhou a nízkou geometrii. Úhel hlavové tubky 67,5 ° ve stylu enduro a vidlice se zdvihem 130 mm v kombinaci s extra krátkou zadní stavbou (spodní vzpěry 427,5 mm) dodávají kolu obratné ovládání. Všechny velikosti rámů jsou osazeny 35mm představcem, který funkčně doplňuje dlouhou horní rámovou trubku a 760mm široké řídítka. Standard 'Boost' vpředu i vzadu. O 6 mm širší zadní a o 10 mm širší přední náboj ve srovnání s konvenčními náboji zvětšilo jejich šířku na 148 mm / 110 mm díky čemuž umožňuje použít menší úhel paprsků vůči ráfku, výsledkem čehož je tužší a pevnější kolo. Kromě toho se řetězová linka posunula směrem do vnějšku - velmi důležitý předpoklad pro krátkou zadní stavbu.   TOTO JE TO, CO DĚLÁME Naše klasické hardtaily jsou páteří naší nabídky a ukazují obrovské zkušenosti a vědomosti, které jsme během 47 let návrhů a produkce kol získali. Řady BIG.NINE a BIG.SEVEN symbolizují symbiózu mezi technologiemi moderních rámů, zaměření na detaily a řemeselnou zručností se známkou „Made in Taiwan“. VÍCERO ÚROVNÍ RÁMŮ Po představení nového rámu BIG.NINE/SEVEN v sezóně 2018, byl pro sezónu 2019 přepracovaný i rám SPEED. Štíhlé trubky vytváří nový vzhled a uvolněnější geometrii s kratší délkou rámu a vyšší hlavovou trubkou, výsledkem čehož je vzpřímenější pozice na kole a lepší viditelnost před sebe. Nový rám je vybaven úchyty brzd IS, které jsou umístěny uvnitř zadního rámového trojúhelníku spolu s montážními body na stojan a blatníky. RÁM BIG.NINE/SEVEN TFS Rám z double butted trubek z hliníkové slitiny 6061 tvarovaných technologií technoforming s uvolněnou geometrií. Vybaven je nejmodernějšími prémiovými technologiemi jako jsou hladké svary "smooth welding", kónická hlavová trubka, pozice zadní brzdy uvnitř zadní stavby, vnitřním vedením lanek, jakož i montážními body pro blatníky, nosiče a stojan. VELIKOST KOL PODLE VELIKOSTI RÁMU V závislosti na velikosti rámu jsou v nabídce 29 "nebo 650B (27,5") verze. Požadavky nižších jezdců (nižší výška rámu v místě obkročení, níže umístěný kokpit) nejlépe splňují kola 650B, které najdete na velikostech rámů S, přičemž na druhé straně spektra mají rámy velikostí M, L a XL možnost pouze 29" kol.     Rámy kol s vlastností C-Mount obsahují integrované montážní body pro zadní nosič (některé modely vyžadují speciálně určený nosič), díky čemuž je jejich instalace rychlá a jednoduchá.   Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem. Kola s vlastností F-Mount obsahují integrované montážní body pro blatníky (některé kola vyžadují speciálně určené blatníky), díky čemuž je jejich montáž rychlá a jednoduchá.   Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení. Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061. Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.   Použití kónické hlavové trubky s 1 1/8" ložisky nahoře a 1 ¼" nebo 1 ½" dole zaručuje výjimečnou tuhost přední části rámu a precizní ovládání dodává pocit jistoty. Bovdeny jsou vedeny vnitřkem rámu, do kterého vcházejí a vycházejí přes vyhrazené otvory v rámu. Kolo má elegantnější vzhled a kabely jsou navíc chráněny před vlhkostí a špínou. Někdy označované také jako druhý přechod svaru, při kterém je svar ještě jednou svařený, což rámu dodá organický vzhled. Na první pohled si budete myslet, že se jedná o karbonový rám.    Zaručuje, že vnitřně vedené bovdeny a lanka se nemohou svévolně hýbat a stále jsou přitom lehce dostupné pro údržbu.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Merida
Hmotnost 14.24 kg
Typ trailová
Náboje Shimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
Přední vidlice Suntour XCM32 DS; Coil; 120 STR; Lockout; 46mm fork offset; 29x2.4
Materiál rámu hliníkové
Odpružení s odpruženou vidlicí
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2021
Přední zdvih 120 mm
Počet převodů 1 x 10
Uzamykání vidlice ano
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Řadící páčky Shimano Deore M4100
Brzdové páky Tektro M275
Brzdy Tektro M275
Řetěz KMC X10
Kazeta Shimano Deore M4100; 11-46
Kliky Shimano Deore M5100; 32 ATC, 170 mm-S, 175 mm-M up
Přehazovačka Shimano Deore M5120 Shadow+
Pláště Kenda Regolith; 29x2.2
Představec MERIDA COMP CC; MAT aluminium
Pedály VP VPE-891
Řidítka MERIDA EXPERT CC; aluminium; 740mm
Sedlo MERIDA COMP SL; V-mount
Sedlovka MERIDA Comp CC; aluminium; 30,9mm
Gripy MERIDA Comp EC
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty