Bělohlavá Eva a kol. pracovníků Centra dětské komunikace ve Vratimově Počet stránek: 96 Vazba: brožovaná Formát: 210 x 297 Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností. Učební text není... Celý popis
Koupit za 219 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Mediální výchova - Učebnice, 2. vydání - Eva Bělohlavá
Doprava:
25 Kč
Skladem
Mediální výchova - učebnice - Bělohlavá Eva Mgr. - A4, brožovaná
Doprava:
69 Kč
Skladem
Mediální výchova - Učebnice
Doprava:
55 Kč
Skladem
Mediální výchova - Eva Bělohlavá
Doprava:
24 Kč
Mediální výchova
Doprava:
59 Kč
Skladem
Popis
Bělohlavá Eva a kol. pracovníků Centra dětské komunikace ve Vratimově Počet stránek: 96
Vazba: brožovaná
Formát: 210 x 297
Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností.
Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie.
Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů.
V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. Sestavují vlastní informační sdělení po stránce obsahové i formální, řeší výběr a užití písma, upravují a vkládají obrázky, tabulky nebo grafy, pracují s fotografiemi, učí se citovat zdroje.
Nové učební materiály poskytnou učitelům možnost využívat při výuce kombinaci tištěných a elektronických materiálů. Praktické dovednosti získají žáci zejména při plnění úkolů z pracovních aktivit, vyzkouší si roli tvůrce i příjemce mediálních sdělení, budou odhalovat strategie výrobců a prodejců produktů, odhalovat praktiky klamavé reklamy.
Vazba: brožovaná
Formát: 210 x 297
Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností.
Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie.
Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů.
V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. Sestavují vlastní informační sdělení po stránce obsahové i formální, řeší výběr a užití písma, upravují a vkládají obrázky, tabulky nebo grafy, pracují s fotografiemi, učí se citovat zdroje.
Nové učební materiály poskytnou učitelům možnost využívat při výuce kombinaci tištěných a elektronických materiálů. Praktické dovednosti získají žáci zejména při plnění úkolů z pracovních aktivit, vyzkouší si roli tvůrce i příjemce mediálních sdělení, budou odhalovat strategie výrobců a prodejců produktů, odhalovat praktiky klamavé reklamy.
Parametry
Autor | Eva Bělohlavá |
Nakladatelství | Fraus |
Rok vydání | 2020 |
Výrobce | Fraus |
Počet stran | 96 |