CrossMark II vylepšuje rychlost a přilnavost svého předchůdce ve středně těžkém terénu. Legendární vzorek centrální části dezénu přímo letí na tvrdém podkladu a upravený vzorek přináší lepší vlastnosti při brzdění a zatáčení na celém spektru povrchů. Výborný plášť pro rychlou jízdu kdekoli si zamanete. Specifikace: Dual Compound: Tvrdší středová směs (62a) zajišťuje nízký valivý odpor s pomalým opotřebením, zatímco měkčí směs (57a) použitá na bocích nabízí výbornou boční tvarovatelnost a skvělou... Celý popis
Koupit za 365 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Maxxis CROSSMARK II 26x1.95
Doprava:
59 Kč
Skladem
Maxxis Plášť Crossmark Ii Drát 26x1.95 60 Tpi
Doprava:
59 Kč
Skladem
MAXXIS Plášť CROSSMARK II drát 26x1.95 60 TPI
Doprava:
89 Kč
Skladem
MAXXIS Crossmark II 26 x 1.95 Plášť drát
Doprava:
69 Kč
Skladem
Maxxis Plášť Crossmark Ii Drát 26x1.95 60 Tpi
Doprava:
59 Kč
Skladem
Popis
CrossMark II vylepšuje rychlost a přilnavost svého předchůdce ve středně těžkém terénu. Legendární vzorek centrální části dezénu přímo letí na tvrdém podkladu a upravený vzorek přináší lepší vlastnosti při brzdění a zatáčení na celém spektru povrchů. Výborný plášť pro rychlou jízdu kdekoli si zamanete.
Specifikace:
Dual Compound: Tvrdší středová směs (62a) zajišťuje nízký valivý odpor s pomalým opotřebením, zatímco měkčí směs (57a) použitá na bocích nabízí výbornou boční tvarovatelnost a skvělou přilnavost pláště v zatáčkách, ať už při dešti nebo za sucha.
Drátěná patka: Tuhý kovový drát je využíván jako materiál patek tam, kde je potřebná maximální pevnost.
Specifikace:
Dual Compound: Tvrdší středová směs (62a) zajišťuje nízký valivý odpor s pomalým opotřebením, zatímco měkčí směs (57a) použitá na bocích nabízí výbornou boční tvarovatelnost a skvělou přilnavost pláště v zatáčkách, ať už při dešti nebo za sucha.
Drátěná patka: Tuhý kovový drát je využíván jako materiál patek tam, kde je potřebná maximální pevnost.
Parametry
Výrobce | Maxxis |
Průměr pláště | 26" palců |
Šířka pláště | 1,95″ |
Patka pláště | drátěné |
Bezdušové | ne |