Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: - jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které... Celý popis

Koupit za 757 Kč

Popis

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se:

- jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy

- jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory

- co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována

- jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl

- jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat

- že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst

- jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst

- na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum

- jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt

- jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství

- kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň

- jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě

- kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.

- jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit

- jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě

 

Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.

 

Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

 

O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2011
Nakladatelství Computer Press
Autor Miroslav Foret
Počet stran 488
Výrobce Miroslav Foret
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Jazyk české
ISBN 978-80-251-3432-0
Zobrazit více parametrů