Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky jež se dočkala několika vydání Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru Je určen jak studentům tak těm kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Koupit za 245 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru
Doprava:
63 Kč
Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru
Doprava:
54 Kč
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Doprava:
94 Kč
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE A PUBLIC RELATIONS - Halada Jan
Doprava:
79 Kč
Skladem
Popis
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky jež se dočkala několika vydání Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru Je určen jak studentům tak těm kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2023 |
Nakladatelství | Karolinum |
Autor | Jan Halada |
Počet stran | 120 |
Výrobce | Karolinum |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 166 gramů |
ISBN | 978-80-246-5578-9 |