Kde jsem:  Katalog  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Učebnice  >  Literatura pro střední školy  >  FORTUNA Marketi

FORTUNA Marketing

Načítám galerii...
Předchozí
Další
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Doporučujeme

Všechny nabídky pro FORTUNA Marketing

Popis FORTUNA Marketing

Levneucebnice.cz píše:

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s
jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a
cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro
výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje
marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho
příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj
managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské
funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost
manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace
managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových
řetězců.

Megaknihy.cz píše:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční liter

Parametry FORTUNA Marketing

Výrobce Fortuna

Podobné produkty