IPA Ipard V60 S35
jako alternativu přidejte do košíku lepší a dostupnou Ipu Bitard V60SD35 10m2 role "nová výroba" Osobní odběr lze ze skladu Ústí nad Orlicí Objednání pře e-Shop: Zvolte počet ks + přidat do košíku Vyberte dopravu - osobní odběr nebo doprava výrobků na paletě Vyberte platbu - hotově nebo převodem Zvolte pokračovat Vyplňte fakturační údaje Zvolte shrnutí objednávky Zaškrtněte políčko souhlasím s obchodními podmínkami + opište bezpečnostní kód a klikněte na "závazně objednat" Nyní máte... Celý popis
- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
jako alternativu přidejte do košíku lepší a dostupnou Ipu Bitard V60SD35 10m2 role "nová výroba"
Osobní odběr lze ze skladu Ústí nad Orlicí
Objednání pře e-Shop:
Zvolte počet ks + přidat do košíku
Vyberte dopravu - osobní odběr nebo doprava výrobků na paletě
Vyberte platbu - hotově nebo převodem
Zvolte pokračovat
Vyplňte fakturační údaje
Zvolte shrnutí objednávky
Zaškrtněte políčko souhlasím s obchodními podmínkami + opište bezpečnostní kód a klikněte na "závazně objednat"
Nyní máte objednávku v emailu s platebními údaji (pro platbu převodem)
Po připsání částky na náš účet nebo při platbě hotově Vám co nejdříve zavoláme adresu a kód nakládky, popřípadě termín dovozu.
Použití: Ve spodních stavbách proti vlhkosti a vodě. Pás se navrhuje proti zemní vlhkosti zpravidla v jedné vrstvě.
Na plochých střechách se pás používá pro podkladní vrstvy a mezivrstvy. U vícevrstvých systémů se doporučuje pás kombinovat s pásem s nosnou vložkou z netkaného rouna ze syntetických vláken nebo skelné tkaniny. Ve skladbě střešního pláště je možné dále pás využít jako parozábranu. Pásy se zpracovávají lepením nebo natavováním na vhodný podklad.. Minimální teplota ovzduší i vlastního pásu při zpracování je +5 °C. Velikost příčných a podélných spojů (přesahů) 100 mm (min. 80 mm). Složení pásu: Úprava horního povrchu pásu: Jemnozrnný minerální posyp. Asfaltová vrstva nad nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními plnivy. Nosná vložka: Nosná vložka ze skelné rohože o plošné hmotnosti 60+/-5 g/m2. Asfaltová vrstva pod nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními plnivy Úprava dolního povrchu pásu: Lehce tavitelná fólie. Povrchová úprava - vrchní JMP - Povrchová úprava - spodní LTF - Typ nosné vložky, plošná hmotnost GV 60 g/m2 Tloušťka 3.5±0.2 mm Plošná hmotnost - informativní hodnota 4050±200 g/m2 Největší tahová síla - příčný směr 200±80 N/50 mm Největší tahová síla - podélný směr 450±100 N/50 mm Největší protažení - příčný směr 4.0±2.0 % Největší protažení - podélný směr 4.0±2.0 % Ohyb na trnu, max., d=30 5 °C Odolnost proti stékání při zvýšené teplotě (min.) 80 °C Délka - nabal nom. 10 m Délka - minimální 9.9 m
Vysvětlivky: AL - hliníková folie, PV+ST - spřažená nosná vložka, AL+GV - spřažená nosná vložka, SHL - strojní hadrová lepenka, JMP - jemnozrnný minerální posyp, HMP - hrubozrnný hydrofobizovaný minerální posyp z drcené břidlice, LTF - lehce tavitelná folie, LOF - lehce odtranitelná folie, RPV - rouno z polymerních vláken.
Osobní odběr lze ze skladu Ústí nad Orlicí
Objednání pře e-Shop:
Zvolte počet ks + přidat do košíku
Vyberte dopravu - osobní odběr nebo doprava výrobků na paletě
Vyberte platbu - hotově nebo převodem
Zvolte pokračovat
Vyplňte fakturační údaje
Zvolte shrnutí objednávky
Zaškrtněte políčko souhlasím s obchodními podmínkami + opište bezpečnostní kód a klikněte na "závazně objednat"
Nyní máte objednávku v emailu s platebními údaji (pro platbu převodem)
Po připsání částky na náš účet nebo při platbě hotově Vám co nejdříve zavoláme adresu a kód nakládky, popřípadě termín dovozu.
Použití: Ve spodních stavbách proti vlhkosti a vodě. Pás se navrhuje proti zemní vlhkosti zpravidla v jedné vrstvě.
Na plochých střechách se pás používá pro podkladní vrstvy a mezivrstvy. U vícevrstvých systémů se doporučuje pás kombinovat s pásem s nosnou vložkou z netkaného rouna ze syntetických vláken nebo skelné tkaniny. Ve skladbě střešního pláště je možné dále pás využít jako parozábranu. Pásy se zpracovávají lepením nebo natavováním na vhodný podklad.. Minimální teplota ovzduší i vlastního pásu při zpracování je +5 °C. Velikost příčných a podélných spojů (přesahů) 100 mm (min. 80 mm). Složení pásu: Úprava horního povrchu pásu: Jemnozrnný minerální posyp. Asfaltová vrstva nad nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními plnivy. Nosná vložka: Nosná vložka ze skelné rohože o plošné hmotnosti 60+/-5 g/m2. Asfaltová vrstva pod nosnou vložkou: Směs oxidovaného asfaltu s minerálními plnivy Úprava dolního povrchu pásu: Lehce tavitelná fólie. Povrchová úprava - vrchní JMP - Povrchová úprava - spodní LTF - Typ nosné vložky, plošná hmotnost GV 60 g/m2 Tloušťka 3.5±0.2 mm Plošná hmotnost - informativní hodnota 4050±200 g/m2 Největší tahová síla - příčný směr 200±80 N/50 mm Největší tahová síla - podélný směr 450±100 N/50 mm Největší protažení - příčný směr 4.0±2.0 % Největší protažení - podélný směr 4.0±2.0 % Ohyb na trnu, max., d=30 5 °C Odolnost proti stékání při zvýšené teplotě (min.) 80 °C Délka - nabal nom. 10 m Délka - minimální 9.9 m
Vysvětlivky: AL - hliníková folie, PV+ST - spřažená nosná vložka, AL+GV - spřažená nosná vložka, SHL - strojní hadrová lepenka, JMP - jemnozrnný minerální posyp, HMP - hrubozrnný hydrofobizovaný minerální posyp z drcené břidlice, LTF - lehce tavitelná folie, LOF - lehce odtranitelná folie, RPV - rouno z polymerních vláken.