O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES Parametry: Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem a startérem pro letadla (včetně regulátoru 40A) Zdvihový objem (cc): 70 cc (4,27 cu in) Vrtání x zdvih (mm): 1,53 palce (39 mm)*1,18 palce (30mm) Karburátor: Walbro Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém) Napájení: 6-14V Maximální výkon: 7,4 hp/8600 ot./min. Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli Otáčky: 1500-8600 ot./min... Celý popis
Koupit za 19 787 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES
Parametry:
Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem a startérem pro letadla (včetně regulátoru 40A)
Zdvihový objem (cc): 70 cc (4,27 cu in)
Vrtání x zdvih (mm): 1,53 palce (39 mm)*1,18 palce (30mm)
Karburátor: Walbro
Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém)
Napájení: 6-14V
Maximální výkon: 7,4 hp/8600 ot./min.
Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli
Otáčky: 1500-8600 ot./min
Verze s benzínem: Předmíchané palivo, 25-40 (doporučeno: 30: 1) (90% vysoce oktanový bezolovnatý benzín)
Mazací olej: 2 taktní motorový olej
Vrtule: 20X10 6800 ot / min
Standardní dvoulistá vrtule
Doporučené vrtule: 22X10, 23X8, 23X10, 24X8
Svíčka: NGK CM6 Type
Chladicí systém: vzduchem chlazený
Balení obsahuje: regulátor (ESC 40A), elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení škrticího ramene a manuál.
Hmotnost:
Motor se starterem: (2310g)
2XTlumič: (152 g)
Zapalovací modul: (145 g)
Celkem hmotnost: (1805 g)
Technická data:
Zapalovací baterie: 6-8,4 NiCd nebo NiMH, 6,6 V LiFe nebo 2S LiPo pack
Směs benzínu a oleje: 30: 1
Náhradní zapalovací svíčka: NGK CM6 nebo ekvivalent
Volnoběžné otáčky: 1600 ot./min
Statický tah:
34,2 1b (15,5 kg) ve výšce 328 stop (100 m)
30,9 1b (14 kg) ve výšce 5,900 stop (1800 m)
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com
Parametry:
Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem a startérem pro letadla (včetně regulátoru 40A)
Zdvihový objem (cc): 70 cc (4,27 cu in)
Vrtání x zdvih (mm): 1,53 palce (39 mm)*1,18 palce (30mm)
Karburátor: Walbro
Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém)
Napájení: 6-14V
Maximální výkon: 7,4 hp/8600 ot./min.
Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli
Otáčky: 1500-8600 ot./min
Verze s benzínem: Předmíchané palivo, 25-40 (doporučeno: 30: 1) (90% vysoce oktanový bezolovnatý benzín)
Mazací olej: 2 taktní motorový olej
Vrtule: 20X10 6800 ot / min
Standardní dvoulistá vrtule
Doporučené vrtule: 22X10, 23X8, 23X10, 24X8
Svíčka: NGK CM6 Type
Chladicí systém: vzduchem chlazený
Balení obsahuje: regulátor (ESC 40A), elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení škrticího ramene a manuál.
Hmotnost:
Motor se starterem: (2310g)
2XTlumič: (152 g)
Zapalovací modul: (145 g)
Celkem hmotnost: (1805 g)
Technická data:
Zapalovací baterie: 6-8,4 NiCd nebo NiMH, 6,6 V LiFe nebo 2S LiPo pack
Směs benzínu a oleje: 30: 1
Náhradní zapalovací svíčka: NGK CM6 nebo ekvivalent
Volnoběžné otáčky: 1600 ot./min
Statický tah:
34,2 1b (15,5 kg) ve výšce 328 stop (100 m)
30,9 1b (14 kg) ve výšce 5,900 stop (1800 m)
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com