MOTOR A VÝFUK Nový čtyřventilový jednoválec Minarelli o objemu 463 ccm vyvinutý splňuje nejnovější emisní normu Euro 5+ a oproti svému předchůdci nabízí řadu vylepšení. S výkonem 45 koní (nárůst o 12 %) nabízí vyšší dynamiku, kterou podporuje přesné elektronické vstřikování a vylepšená „Ride by Wire“ škrtící klapka s průměrem 46 mm. Samozřejmostí je nastavitelná kontrola trakce, zatímco nová kluzná spojka zajišťuje lepší výkon i při náročném používání. Pozornosti inženýrů neuniklo ani chlazení. Přepracované... Celý popis

Koupit za 179 900 Kč

Popis

MOTOR A VÝFUK

Nový čtyřventilový jednoválec Minarelli o objemu 463 ccm vyvinutý splňuje nejnovější emisní normu Euro 5+ a oproti svému předchůdci nabízí řadu vylepšení. S výkonem 45 koní (nárůst o 12 %) nabízí vyšší dynamiku, kterou podporuje přesné elektronické vstřikování a vylepšená „Ride by Wire“ škrtící klapka s průměrem 46 mm. Samozřejmostí je nastavitelná kontrola trakce, zatímco nová kluzná spojka zajišťuje lepší výkon i při náročném používání.
Pozornosti inženýrů neuniklo ani chlazení. Přepracované a zesílené vodní chlazení má větší nádobku na chladící kapalinu a pod ní nově najdeme i vysoce výkonný olejový chladič pro lepší teplotní management motoru. Výfukový systém Arrow, dodává motoru nejen agresivní off-roadový zvuk, ale také vynikající výkonové parametry.

PODVOZEK

Přední 41mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 150 mm, zadní odpružení se stejným zdvihem je také tovární FANTIC FSR. U verze Scrambler je nastavitelný odskok u zadního tlumiče.
Drátová kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally (110/80-19 vpředu a 140/80-17 vzadu) dodávají motocyklu autentický scrambler vzhled. 320 mm přední plovoucí a 230 mm zadní brzdový kotouč a nastavitelné náklonové ABS s kontrolou trakce zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
Verze Scrambler je určená především na asfalt a šotolinové cesty. Díky nižšímu těžišti a kratšímu zdvihu nabízí velmi hbité ovládání a pohotové reakce na změnu směru. Pro náročné off-road vyjížďky je zde verze Rally, která má robustnější a plně nastavitelné nastavitelné tlumení se zdvihem 200mm.

DISPLEJ A OSVĚTLENÍ

Caballero 500 se pyšní elegantním barevným displejem s bluetooth konektivitou, převzatým z vlajkového modelu Caballero 700. Na displeji lze nastavit dva jízdní režimy – All-terrain a Street – které přizpůsobují chování náklonového ABS a kontroly trakce. V terénním režimu lze ABS snadno vypnout pomocí tlačítka na řídítkách.
Kompletní LED osvětlení kombinuje moderní design a praktičnost. Přední světlo s kruhovým tvarem je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům, přičemž jeho styl ladí se zadním světlem.
Displej i osvětlení se ovládají přes nové přepínače na řídítkách, které díky velkým, ergonomicky rozmístěným tlačítkům zajišťují snadné a jisté ovládání za všech podmínek.

ESTETIKA

Lesklá červená nebo matná modrá palivová nádrž a kontrastní boční závodní tabulka inspirovaná ikonickým Fantic Motor Caballero ze 70. let. Široká řídítka s off-roadovým tvarem, dvojitý výfukový systém od Arrow, mnoho CNC detailů, designová přední a zadní LED světla, maximum součástí zakázkově vyráběných v Itálii, to vše dělá z Caballera neodolatelnou hračku pro jezdce všech generací. 
Novinkou je přepracovaná boční kapotáž pro lepší ergonomii a potah sedla.
Pro doladění k obrazu svému Fantic nabízí originální sortiment příslušenství, kde najdete například praktické brašny nebo „Carbon Look“ doplňky.
Zobrazit více

Parametry

Značka Fantic
Modelový rok 2025
Barva modrá