Ghost Lector FS LC Universal 2021
Žhavá novinka od Ghostu, to je celoodpružený Lector, tohle je ale to nejnabitější osazení pro ty největší výzvy. Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch. Zadní stavba... Celý popis
- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
Žhavá novinka od Ghostu, to je celoodpružený Lector, tohle je ale to nejnabitější osazení pro ty největší výzvy.
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch.
Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a o maximální přenos energie vpřed se starají špičková zapletená kola Syntace W28i, na které jsou obuty pláště Maxxis Ikon s nejlepší směsí 3C MaxSpeed Exo.
Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch.
Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a o maximální přenos energie vpřed se starají špičková zapletená kola Syntace W28i, na které jsou obuty pláště Maxxis Ikon s nejlepší směsí 3C MaxSpeed Exo.
Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Parametry
Výrobce | Ghost |
Typ | horská |
Přední vidlice | Rock Shox SID Select+ RL Oneloc 100 mm (XS-S) 120 mm (M-XL) |
Zadní tlumič | Rock Shox SID Luxe Select+ RL 107 mm (XS-S) 115 mm (M-XL) |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | celoodpružená |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2021 |
Přední zdvih | 100 mm |
Počet převodů | 1 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | SRAM GX Eagle |
Brzdové páky | SRAM Level TLM |
Brzdy | SRAM Level TLM 2/2 Piston 180 / 180 mm Disc |
Řetěz | SRAM GX Eagle |
Kazeta | SRAM XG 1275 10-50 |
Kliky | Truvativ Stylo 6K 32T |
Přehazovačka | SRAM XO1 Eagle 12-S |
Pláště | Maxxis Ikon 3C MaxxSpeed Exo 29x2.35 |
Představec | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm |
Řidítka | Ground Fiftyone flat bar Dia. 31.8 mm 700 mm (XS) 720 mm (S) 740 mm (M |
Sedlo | Selle Italia SLR Boost |
Sedlovka | Ground Fiftyone Carbon 34.9 mm |
Gripy | ESI Grip black |