10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11840348

Radim Bačuvčík: Hudba v reklamě

Radim Bačuvčík: Hudba v reklamě

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Celý popis
242 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
242 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

4.6.2024 na výdejním místě
4.6.2024 - 6.6.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
  • Počet stran: 224
  • ISBN: 978–80–87500–51–4
  • Vazba: Pevná bez přebalu matná