Poly Blackwire 3220 náhlavní souprava, USB-C/A adaptér, stereo (bulk)
1 494 Kč
843 Kč
696 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Stylový a elegantní design s důrazem na pohodlí i spolehlivost. S charakteristickou kvalitou zvuku Poly se můžete spolehnout, že budete vždy znít skvěle. Intuitivní a jednoduché funkce, aby se každý uživatel mohl jednoduše a snadno připojit k preferovanému zařízení.
Rychlé a snadné připojení
Řada Blackwire 3300 plně podporuje Plug and Play se zařízeními USB, uživatelé tak mohou přijímat hovory v kanceláři i na cestách. Robustní design poskytuje spolehlivost, která vás nezklame. Toto je bezproblémová náhlavní souprava, kterou jste hledali.
Skvělý vzhled, skvělý pocit, skvělý zvuk
Zvyšte si sebevědomí na pracovišti díky náhlavní soupravě s profesionální kvalitou zvuku a širokými možnostmi přizpůsobení, kterou lze snadno a rychle připojit k zařízením a můžete ji vzít s sebou kamkoli.
Specifikace
Audio | Redukce šumu a ozvěny; Optimalizace dynamického ekvalizéru |
---|---|
Citlivost (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Citlivost (reproduktor) | 116 dB |
Délka kabelu | 65,8 cm (od integrovaného modulu k náhlavní soupravě); 145,08 cm (od USB k integrovanému modulu); 217,93 cm (od všech USB k náhlavní soupravě) |
Hardwarová kompatibilita | Kompatibilní s počítači přes USB / USB Type-C, připojení k mobilním zařízením a tabletům přes 3,5mm konektor (BW3315/BW3325) a zařízením podporujícím USB Type-C |
Impedance | 32 ohmů |
Kompatibilní operační systémy | Windows 10; macOS |
Otočení ramena mikrofonu | 280° |
Poměr signálu k šumu | >118 dB |
Šířka pásma mikrofonu | 100 Hz až 10 kHz |
Šířka pásma reproduktoru | 20 Hz až 20 kHz |
Software pro správu | Plantronics Hub (stolní počítač) |
Speciální funkce | Certifikace UC |
Typ mikrofonu | Všesměrový |
Velikost reproduktoru | 32 mm |
Co je v krabici
Headset
Adaptér USB Type-C na USB Type-A
Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.