Sony Soundbar HT-S40R, 5.1k, BT, černý
11 088 Kč
9 164 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SONY HT-S40R 5.1KANÁLOVÉ DOMÁCÍ KINO S BEZDRÁTOVÝMI ZADNÍMI REPRODUKTORY Objevte vzrušení, které díky bezdrátovým zadním reproduktorům přináší reálný 5.1kanálový prostorový zvuk. 3kanálový soundbar s bezdrátovými zadními reproduktory a subwooferem, celkovým výkonem 600 W, technologií Dolby® Digital, připojením Bluetooth a USB pro přehrávání hudby a rozhraním HDMI ARC pro snadné nastavení. *Ponořte se do sledování svého oblíbeného filmu se skutečným prostorovým zvukem *Vyzkoušejte bezdrátový design, který přináší zvuk kina bez zbytečných složitostí *Úchvatný zvuk nebudou mít pouze filmy, model HT-S40R je stvořen také pro hudbu Ohromující zvuk Pro fantastický zvukový zážitek přináší tato kombinace soundbaru, subwooferu a bezdrátových zadních reproduktorů dynamický zvuk, který zaplní váš pokoj. HT-S40R nabídne celkový výkon 600 W, 5.1kanálový skutečný prostorový zvuk a technologii Dolby Audio. Přináší silný zvuk, který vás vtáhne do středu děje. Ať už na jeden zátah sledujete nový seriál nebo osvědčený oblíbený pořad, uslyšíte každičký z detailů, které pomohou vdechnout jednotlivým scénám život. Méně kabelů a více zvuku S novým HT-S40R můžete libovolně instalovat systém domácího kina s minimem kabelů. K bezdrátovému zesilovači, který napájí zadní reproduktory, nejsou třeba žádné kabely mezi předními a zadními zdroji zvuku, které by vám mohly překážet. Stačí pouze připojit zesilovač do elektrické sítě. Systém přináší zvuk jako z kina bez změti kabelů a zbytečné složitosti. Úžasný zvuk budou mít nejen filmy, protože HT-S40R byl stvořen také pro hudbu. Pomocí Bluetooth® můžete bezdrátově streamovat hudbu ze smartphonu nebo přehrávat zvuk skrze zařízení USB. Vynikne v každém obývacím pokoji Při tvorbě HT-S40R byl design jeden z hlavních aspektů. Design HT-S40R byl navržen tak, aby díky tenkému, kompaktnímu soundbaru, nenápadnému subwooferu a bezdrátovým zadním reproduktorům dokonale ladil s televizory BRAVIA a doplnil váš obývací pokoj. Kompaktní soundbar a zadní reproduktory lze navíc připevnit na stěnu tak, aby ladily s vaší místností, a bezdrátový zesilovač můžete umístit kamkoli chcete – naplocho na polici stolku nebo připevnit na zeď. Technické parametry *Soundbar: ano *Typ sestavy: 5.1 *Výstupní výkon (RMS) : 600 W *Bezdrátové zadní reproduktory: ano *Subwoofer: drátový *Prostorový zvuk: Dolby Digital *Konektory: USB 2.0,optický (audio), HDMI *Síťová připojení: Bluetooth *Chytré funkce: přehrávání z USB *HDMI (ARC) zpětný přenos zvuku: ARC *Připevnění na zeď: anoPoradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.