️ Stahovák ozubeného kola vysokotlakého čerpadla VAG (1,4 / 1,6 / 2,0 l TDI) Tento specializovaný stahovák je určen pro demontáž podložky ozubeného kola vysokotlakého palivového čerpadla u moderních dieselových motorů koncernu VAG řady 1,4 litru, 1,6 litru a 2,0 litru TDI.   Klíčové vlastnosti a použití - Účel: Bezpečná a šetrná demontáž ozubeného kola čerpadla, které je často usazeno pod velkým tlakem a je klíčové pro časování motoru. - Motorizace: VAG dieselové motory 1,4 TDI, 1,6 TDI... Celý popis

Koupit za 549 Kč

Popis

️ Stahovák ozubeného kola vysokotlakého čerpadla VAG (1,4 / 1,6 / 2,0 l TDI)

Tento specializovaný stahovák je určen pro demontáž podložky ozubeného kola vysokotlakého palivového čerpadla u moderních dieselových motorů koncernu VAG řady 1,4 litru, 1,6 litru a 2,0 litru TDI.

 

Klíčové vlastnosti a použití

-

Účel: Bezpečná a šetrná demontáž ozubeného kola čerpadla, které je často usazeno pod velkým tlakem a je klíčové pro časování motoru.

-

Motorizace: VAG dieselové motory 1,4 TDI, 1,6 TDI a 2,0 TDI (motory Common Rail).

-

OEM Ekvivalent: Nahrazuje originální servisní nástroj T10489.

-

Bezpečnost při práci: Je nezbytné mazat závit stahováku a pracovat pouze s ručním nářadím, aby nedošlo k poškození nástroje ani motoru.

 

Aplikace (Příklady vozidel)

Nástroj je určen pro novější modely VAG (zejména od roku 2011 a 2012):

Značka
Model (od roku výroby)

VW
Golf (od roku 2013)

Audi
A3 (od roku 2013)

Škoda
Rapid (od roku 2012), Octavia (od roku 2013), Fabia (2014), Superb (od roku 2015), Kodiaq (2016)

Seat
Alhambra (od roku 2011), Ibiza (2008), Leon (2013), Ateca

 

⚙️ Role v servisu

Tento stahovák je nezbytný při servisu rozvodového mechanismu, zejména u motorů, kde je vysokotlaké čerpadlo poháněno rozvodovým řemenem. Zajišťuje, že ozubené kolo je demontováno bez poškození čerpadla či hřídele.

Zajistěte si profesionální a bezpečný servis palivového čerpadla TDI. Objednejte si tento stahovák!

 

Ukázka demontáže vysokotlakého čerpadla za pomocí přípravku T10489:

 
Zobrazit více