Univerzální katalyzátor pro dieselové motory vyrobený z nerezové oceli určený pro automobily s objemem 1600-3000 cm3 Na výběr máme několik možností hustoty buněk v katalyzátoru. Do sériově vyráběných automobilů se nejčastěji používají katalyzátory 400CPSi v benzínových motorech, zatímco v dieselových motorech 200CPSi. U sportovních nebo upravených vozů je však lepší použít sportovní katalyzátor s hustotou na úrovni 100-200CPSi, aby se umožnil co nejlepší průtok výfukových plynů. CPSi - cell per... Celý popis

Koupit za 6 350 Kč

Popis

Univerzální katalyzátor pro dieselové motory vyrobený z nerezové oceli určený pro automobily s objemem 1600-3000 cm3 Na výběr máme několik možností hustoty buněk v katalyzátoru. Do sériově vyráběných automobilů se nejčastěji používají katalyzátory 400CPSi v benzínových motorech, zatímco v dieselových motorech 200CPSi. U sportovních nebo upravených vozů je však lepší použít sportovní katalyzátor s hustotou na úrovni 100-200CPSi, aby se umožnil co nejlepší průtok výfukových plynů. CPSi - cell per square inch (buňka na čtvereční palec) - jinak hustota buněk v katalyzátoru. V nabídce máme dostupné katalyzátory s keramickou a kovovou vložkou. Základním rozdílem mezi kovovou a keramickou vložkou je odolnost proti nárazům - keramický katalyzátor se může rozbít při přímém nárazu pouzdra katalyzátoru na kámen, zatímco kovový by měl vydržet. Druhým podstatným rozdílem je odolnost vůči teplotnímu šoku - keramika vydrží teplotu do 850 °C, zatímco kov 1300 °C. Posledním rozdílem je cena - kovový je obvykle dražší. Rozměry: Průměr - 55mm Délka - 430mm Šířka: 150mm Výška: 138mm Zkontrolujte, jakou normu potřebujete pro katalyzátor v tabulce níže: Norma emisí
spalin Datum
zavedení DIESEL
EURO 1 07/1992 EURO 2 01/1996 EURO 3 01/2000 EURO 4 09/2005 EURO 5 2009-2014 BENZÍN
EURO 1 07/1992 EURO 2 01/1996 EURO 3 01/2000 EURO 4 01/2005 EURO 5 2009-2014
Zobrazit více

Podobné produkty