ELEGANTNÍ KLASIKA Moto Guzzi V7 Special s tradičními chromovanými detaily a lesklými barvami ztělesňuje ducha původního modelu. Ikonické linie, které si získávají srdce motorkářů po celém světě již téměř sedmdesát let, se snoubí s moderní technologií, autenticitou a elegancí - přesně tak, jak to definuje DNA značky Moto Guzzi. Věrná svému původu Ikonický design modelu V7 Special se projevuje chromovaným madlem spolujezdce, vyplétanými koly s lesklými kanálky a černými kryty nábojů, chromovanými... Celý popis

Koupit za 249 900 Kč

Popis

ELEGANTNÍ KLASIKA

Moto Guzzi V7 Special s tradičními chromovanými detaily a lesklými barvami ztělesňuje ducha původního modelu. Ikonické linie, které si získávají srdce motorkářů po celém světě již téměř sedmdesát let, se snoubí s moderní technologií, autenticitou a elegancí - přesně tak, jak to definuje DNA značky Moto Guzzi.

Věrná svému původu

Ikonický design modelu V7 Special se projevuje chromovaným madlem spolujezdce, vyplétanými koly s lesklými kanálky a černými kryty nábojů, chromovanými světlomety a DRL světly, které vytvářejí nezaměnitelnou siluetu orla Moto Guzzi. Palivová nádrž o objemu 21 litrů, největší v kategorii, rámuje motor do V, zatímco krátký zadní blatník a koncovky výfuku dodávají elegantní vzhled liniím motocyklu. Frézované chladicí žebrování na hlavách válců a klíček zapalování s logem odrážejí legendární preciznost Moto Guzzi v detailech. 

Srdce Moto Guzzi

Motor Moto Guzzi V7 Special je jedinečný, vzduchem chlazený V-twin s úhlem natočení 90° a kardanovým pohonem. Motor splňuje normu Euro 5+, má objem 853 cm3 a nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min - vyniká zejména ve středních a nižších otáčkách. Jednoduše řečeno - pokročilý výkon, vyšší účinnost a samozřejmě nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

Pohodlné sedadlo

Vyladěnost motocyklu Moto Guzzi V7 Special se projevuje také v elektronice, která umožňuje plně přizpůsobit jízdní vlastnosti. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire zajišťuje optimální přenos výkonu, zatímco systém MGCT (Moto Guzzi Traction Control) - s možností deaktivace - spolupracuje s jízdními režimy ROAD a RAIN a poskytuje podporu v různých podmínkách. ABS se stará o bezpečné brzdění a tempomat zvyšuje komfort na delších cestách. Motocykl je vybaven full LED osvětlením s denními světly (DRL) a digitálním přístrojovým panelem.

V čem je tento model výjimečný?
Pokročilá elektronika

Elektronická výbava je zaměřena na komfort a bezpečnost jízdy - již v základní výbavě nabízí vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire, kontrolu trakce MGCT (s možností deaktivace), jízdní režimy ROAD a RAIN, systém ABS a tempomat.

Tech balíček

Plně digitální přístrojový LCD panel zobrazuje klíčové informace o motocyklu, jako je stav paliva, zvolený jízdní režim a nastavenou rychlost tempomatu - vše se snadno ovládá pomocí nových intuitivních tlačítek na řídítkách. Osvětlení je full LED, přičemž světla pro denní svícení (DRL) tvoří stylový obrys orla - symbolu Moto Guzzi.

Motor E5+ V-Twin

Ikonický vzduchem chlazený 90° dvouválec Moto Guzzi do V s příčným uložením, rozvodem pomocí zdvihátek a vahadel nyní splňuje normu Euro 5+. Se zdvihovým objemem 853 cm3 nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min, což zajišťuje dynamické a poutavé jízdní vlastnosti - zejména v nízkých a středních otáčkách. Větší airbox, nové časování a optimalizovaný chladicí okruh pístu přispívají k vyššímu výkonu a lepší účinnosti.

Agilní podvozek a brzdy Brembo

Rám motocyklu Moto Guzzi V7 Stone je postaven na modulární dvojité ocelové kolébce a je navržen tak, aby poskytoval pohodlí a potěšení z jízdy. Konfigurace sedla, řídítek a stupaček umisťuje hliníkové stupačky tak, aby poskytovaly maximální pohodlí - i při delších jízdách, bez ohledu na výšku jezdce. Přesné řízení předního kola zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, o brzdění se stará přední kotouč o průměru 320 mm se čtyřpístkovým třmenem Brembo a zadní 260mm kotouč s plovoucím dvoupístkovým třmenem.
Zobrazit více

Parametry

Značka Moto Guzzi
Modelový rok 2025