Vakuometr + tester tlaku palivové soustavy ⛽ Tester tlaku paliva a vakuometr SATRA – Univerzální pro podtlak Tento kombinovaný tester je určen pro diagnostiku podtlakových okruhů a palivových systémů. Je ideální pro rychlou kontrolu těsnosti a funkce podtlakových součástí u všech vozů (starých i nových) a pro testování tlaku paliva u starších systémů.   Zaměření na Podtlak (Vakuum) – Univerzální využití Měření podtlaku (vakua) je s tímto testerem s rozsahem 0 až 70 cm/Hg vac. univerzálně použitelné... Celý popis

Koupit za 249 Kč

Popis

Vakuometr + tester tlaku palivové soustavy

⛽ Tester tlaku paliva a vakuometr SATRA – Univerzální pro podtlak

Tento kombinovaný tester je určen pro diagnostiku podtlakových okruhů a palivových systémů. Je ideální pro rychlou kontrolu těsnosti a funkce podtlakových součástí u všech vozů (starých i nových) a pro testování tlaku paliva u starších systémů.

 

Zaměření na Podtlak (Vakuum) – Univerzální využití

Měření podtlaku (vakua) je s tímto testerem s rozsahem 0 až 70 cm/Hg vac. univerzálně použitelné pro všechny typy vozidel, protože princip podtlakového řízení a testování těsnosti je u většiny systémů motoru srovnatelný.

-

Vývěva brzd (Posilovač): Kontrola účinnosti vakuové pumpy a těsnosti celého okruhu posilovače brzd, který je klíčový pro brzdný účinek.

-

Diagnostika těsnosti sání: Měřením podtlaku v sacím potrubí lze rychle posoudit mechanický stav motoru, zejména těsnost ventilů a pístních kroužků.

-

Podtlakové akční členy: Testování solenoidů, ventilů a regulátorů turba, které pracují na bázi podtlaku.

 

⛽ Zaměření na Tlak paliva – Omezené využití

Tester má rozsah přetlaku pouze 0 až 0,7 Bar (0 až 10 Psi).

-

Starší systémy: Tento nízký rozsah je vhodný pouze pro testování nízkotlakých palivových systémů, jako jsou staré jednobodové vstřikovací systémy nebo systémy s karburátorem.

-

Moderní systémy NEJSOU kompatibilní: Pro moderní systémy čtyřbodového vstřikování (i s přímým vstřikováním) je tento tester nevhodný, jelikož tyto systémy pracují s výrazně vyšším tlakem (obvykle 3 až 6 Bar i více).

Objednejte si tento kombinovaný tester pro rychlou a spolehlivou diagnostiku podtlakových okruhů u jakéhokoli vozu!
Zobrazit více