Indiana Line DJ 308

90 %
(1 hodnocení)

3-pásmová regálová reprosoustava Ideální řešení pro ozvučení hospody, taneční školy, posilovny, komerčních prostorů, ale i pro domácí použití s požadavkem na vysoký výkon a dynamiku Výškový reproduktor s měkkou a velmi lehkou hedvábnou kalotou o průměru 26 mm - vynikající projev a směrová charakteristika Přední bassreflex Záruka 3 roky Cena za pár Nová síla Mají šanci uskutečnit svůj závod s časem a naklonit si tak všechny na svou stranu, Indiáni vůbec mají tendence zvířit lidské emoce a... Celý popis

Koupit za 9 890 Kč

Popis

3-pásmová regálová reprosoustava

Ideální řešení pro ozvučení hospody, taneční školy, posilovny, komerčních prostorů, ale i pro domácí použití s požadavkem na vysoký výkon a dynamiku
Výškový reproduktor s měkkou a velmi lehkou hedvábnou kalotou o průměru 26 mm - vynikající projev a směrová charakteristika
Přední bassreflex
Záruka 3 roky
Cena za pár

Nová síla

Mají šanci uskutečnit svůj závod s časem a naklonit si tak všechny na svou stranu, Indiáni vůbec mají tendence zvířit lidské emoce a vdechnout jim novou sílu. Tento rozměr se ztotožňuje s perfekcionistickým zpracováním obou modelů, ideálních pro dýdžeje a všech v hudební branži. Poslech hudby má zelenou a není pouze uklidňujícím momentem bez jakéhokoli předem plánovaného potenciálu.

O značce

Značka Indiana Line netíhne k americkému kontinentu, ani k území Spojených států amerických a Indiánům. Sídlo firmy je od založení v roce 1977 v Rivoli, v blízkosti severoitalského Turína. O její vznik se zasloužil zakladatel Eugenio Musso, který se v názvu přiklonil ke zrovna užívanému trendu a módě zvučných jmen. Značka těží i z faktu, že sídlí v průmyslově nejrozvinutějším koutě Itálie, kde prosperuje zejména automobilový průmysl. Také Eugenio Musso začínal jako designér ve studiu Pininfarina, známém hlavně spoluprací s Ferrari, ale v jehož portfoliu jsou rozličné předměty, které si žádají vkusné moderní a pohledné křivky. Proto jsou například kávovary Lavazza nebo notebook Packard Bell tak vážené a poptávané. Eugenio také pracoval na tvarech a funkcích reproduktorů pro ozvučení automobilů.

Atraktivní podívaná

Filozofii značky lze jednoduše vtěsnat do známého sloganu „hodně muziky za málo peněz“. Produkty se vyvíjejí a prototypy se vytvářejí v italském sídle společnosti, kde také designérský tým pečlivě pracuje na návrzích reproduktorů s označením Designed in Italy. Modelovou řadu DIVA a TESI střídá DJ série, kde se uživatel s výběrem aparatury dostane i pod cenovou hladinou 10 000 Kč. Model DJ 308 je z obou navrhovaných setů ten menší, ovšem jeho potenciál snížen rozhodně není. Pyšnit se může vlastními měniči, které k sobě snadno pasují, a proto je možné ve výhybkách použít méně součástek. Výsledným efektem je šetření nákladů a tedy nižší prodejní cena, velké objemy produkce, použití vinylových povrchů na MDF skříních a co nejefektivnější výroba.

Průběh 

Menší ze dvou navržených modelů je třípásmový reproduktor s basovým reproduktorem a středovým reproduktorem s fázovou zástrčkou. Kužely jsou z polypropylenu. Neodymový výškový reproduktor s upravenou hedvábnou kopulí je aktuálně opatřen zadní rezonanční komorou. Finální povrchová úprava v černě popelavém dezénu umocňuje charisma tohoto reproduktorového setu.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Indiana Line
Konstrukce regálové
Citlivost 93 dB
Výškové ano