Crussis e-Cross 7.7-S 2022

100 %
(4 hodnocení)

Pánové, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je krosové elektrokolo e-Cross 7.7-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií právě pro vás. Geometrii hliníkového rámu e-Cross 7.7-S jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. K tomu přispívá rovněž extra silná baterie s Li-Ion články Panasonic  36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je o rámu... Celý popis

Koupit za 37 990 Kč
  • Nejoblíbenější
  • Nejlevnější
  • Nejdražší
Zobrazit další nabídky

Popis

Pánové, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je krosové elektrokolo e-Cross 7.7-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií právě pro vás.
Geometrii hliníkového rámu e-Cross 7.7-S jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. K tomu přispívá rovněž extra silná baterie s Li-Ion články Panasonic  36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je o rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Součástí je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení. 
E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio nebo SRAM X5 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross 7.7-S se středovým elektromotorem a silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!

 
Rozklikněte si VÝHODY NÁKUPU U NÁS ☺!
Po registraci (pouhým mailem) a přihlášení získáte po vložení zboží do košíku SLEVU 2%!
Elektrokolo od nás obdržíte z 99% sestavené a perfektně seřízené
a dokončení montáže dle naše videa zvládne snadno a bezpečně každý během několika minut!

V Písku a okolí a v Praze zajišťujeme zdarma rozvoz kompletně sestaveného e-kola
naším firemním vozem (vč. základního proškolení).

Vlastnosti

SUNTOUR NEX HLO DS 700c
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. J

 
Technická specifikace

Elektropohon

Typ motoru
Bafang M400

Kroutící moment
80 Nm

Baterie
630 Wh

Dojezd
Standartní dojezd - 60 až 90 km, Dlouhý dojezd - 80 až 130 km

Display
Bafang LCD

Nabíječka
napětí 36 Volt, 2 A

Podpora motoru
25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h

 

Rám

Materiál rámu
Hliník

Velikost rámu
18 ", 20 "

Barva
Bílá

Modelový rok
2022

 
Kola

Ráfky
Crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm

Výplet
x

Náboje
Crussis disc, ložisko věneček, 32D

Pláště
Schwalbe Energizer Active Plus 28 x 2,00

 

Tlumení

Vidlice
Suntour NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,

Tlumič
x

Zdvihy
60-100 mm

 
Brzdy

Přední brzda
Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm

Zadní brzda
Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 160 mm

Kotouče
160mm - zadní, 180mm - přední

 
Řetězová linka / šlapání

Řazení
Shimano Alivio SL-M3100, nebo SRAM X5, 9 rychlostí

Přehazovačka
Shimano Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychlostí

Kazeta
Shimano CS-HG200-9, nebo Sram PG-920, 9 rychlostí

Řetěz
Kmc X9

Převodník
Bafang, 44 zubů, 170 mm

 
Komponenty

Představec
Crussis Al, 105mm, stavitelný

Řidítka
Crussis Al, 700 mm

Sedlovka
30,4 mm

Teleskopická sedlovka
za příplatek 3-8 tis. Kč

Sedlo
Selle Royal

Gripy
Crussis, 100% silikon

 
Hmotnost

Hmotnost
Hmotnost výrobce neudává, na požádání Vám elektrokolo zvážíme.

Nosnost
120 kg

  

Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Tváří značky je Jaromír Jágr.
 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Crussis
Typ trekking/cross
Určení pánská
Modelový rok 2022
Maximální dojezd 150 km
Umístění motoru středové
Umístění baterie integrovaná do rámu
Výrobce motoru Bafang
Odpružení odpružená vidlice
Teleskopická sedlovka ne
Uzamykání vidlice ano
Přední zdvih 63 mm
Brzdy kotoučové
Materiál rámu hliníkové
Typ motoru Bafang M500
Kroutící moment 80 Nm
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty