Mnoho elektrických kilometrů s minimálními emisemi. Pro kompaktní elektromobily. První pneumatika pro elektromobily. Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Minimální valivý odpor pro nejdelší životnost. Renault Twizzy bylo první vozidlo vybavené pneumatikami Conti.eContact již v roce 2011. Také nový Volkswagen eGolf používá Conti.eContact. Prvni pneumatika urcena pro elektricka vozidla Se snizenym valivym odporem,... Celý popis
Koupit za 1 817 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Continental Conti.eContact 145/80 R13 M75
Doprava:
zdarma
CONTINENTAL 145/80 R 13 75M CONTI_E_CONTACT TL
Doprava:
149 Kč
Skladem
Continental 145/80R13 75M Conti.eContact
Doprava:
125 Kč
Skladem
Continental Conti.eContact 145/80 R13 75M
Doprava:
165 Kč
Continental Conti.eContact 145/80 R13 75M RENAULT Twizy AC
Doprava:
120 Kč
Popis
Mnoho elektrických kilometrů s minimálními emisemi.
Pro kompaktní elektromobily. První pneumatika pro elektromobily.
Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Minimální valivý odpor pro nejdelší životnost. Renault Twizzy bylo první vozidlo vybavené pneumatikami Conti.eContact již v roce 2011. Také nový Volkswagen eGolf používá Conti.eContact.
Prvni pneumatika urcena pro elektricka vozidla
Se snizenym valivym odporem, Continental se podarilo vylepsit kompromis mezi valivym odporem a prilnavost. Velmi lehka konstrukce podporuje snizeni valiveho odporu. Rozsireny rozsah elektrickych vozidel je podporovan klidne valcovanim a prizpusobene profilu designem. Dobre brzdeni.
- Minimální valivý odpor pro nejdelší životnost
- Bezkonkurenční brzdný výkon a nízká hlučnost
- Aerodynamicky optimalizovaná bočnice
Snížený valivý odpor pro nejdelší životnost.Conti.eContact má zcela nový design. Optimalizovaná hloubka běhounu a tuhá žebra snižují ztrátu energie způsobené deformací dezénu a přináší tak nižší valivý odpor a dobrý handling. Optimalizovaná a pružnější konstrukce bočnice se sníženou hmotností zajišťuje nižší ztráty energie při náklonu nebo odrazu pneumatiky. To vede také ke snížení valivého odporu.
Bezkonkurenční brzdný výkon a nízká hlučnost. Čtyři obvodové drážky zajišťují rovnoměrné rozložení tlaku ve stopě. To vede ke snížení emisí hluku. Vysoký počet bočních lamel a žádné postranní drážky přinášejí sníženou akustickou excitaci a optimální “stěračový efekt“. Tak je emise hluku dále snížena a brzdná dráha na mokru je kratší.
Aerodynamicky optimalizovaná bočnice. Hladká a aerodynamicky optimalizovaná kontrukce vnější ramenní části obsahuje menší počet hran pro nižší turbulence vzduchu. To má za následek snížení spotřeby paliva.
Pro kompaktní elektromobily. První pneumatika pro elektromobily.
Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Minimální valivý odpor pro nejdelší životnost. Renault Twizzy bylo první vozidlo vybavené pneumatikami Conti.eContact již v roce 2011. Také nový Volkswagen eGolf používá Conti.eContact.
Prvni pneumatika urcena pro elektricka vozidla
Se snizenym valivym odporem, Continental se podarilo vylepsit kompromis mezi valivym odporem a prilnavost. Velmi lehka konstrukce podporuje snizeni valiveho odporu. Rozsireny rozsah elektrickych vozidel je podporovan klidne valcovanim a prizpusobene profilu designem. Dobre brzdeni.
- Minimální valivý odpor pro nejdelší životnost
- Bezkonkurenční brzdný výkon a nízká hlučnost
- Aerodynamicky optimalizovaná bočnice
Snížený valivý odpor pro nejdelší životnost.Conti.eContact má zcela nový design. Optimalizovaná hloubka běhounu a tuhá žebra snižují ztrátu energie způsobené deformací dezénu a přináší tak nižší valivý odpor a dobrý handling. Optimalizovaná a pružnější konstrukce bočnice se sníženou hmotností zajišťuje nižší ztráty energie při náklonu nebo odrazu pneumatiky. To vede také ke snížení valivého odporu.
Bezkonkurenční brzdný výkon a nízká hlučnost. Čtyři obvodové drážky zajišťují rovnoměrné rozložení tlaku ve stopě. To vede ke snížení emisí hluku. Vysoký počet bočních lamel a žádné postranní drážky přinášejí sníženou akustickou excitaci a optimální “stěračový efekt“. Tak je emise hluku dále snížena a brzdná dráha na mokru je kratší.
Aerodynamicky optimalizovaná bočnice. Hladká a aerodynamicky optimalizovaná kontrukce vnější ramenní části obsahuje menší počet hran pro nižší turbulence vzduchu. To má za následek snížení spotřeby paliva.
Parametry
Index rychlosti | M (=130 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 145 |
Vnitřní průměr | R13 |
Výrobce | Continental |
Profil | 80 |
Index nosnosti | 75 |
Hlučnost | 70 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | D |