Autobaterie kapacita: 95Ah, napětí: 12V, rozmístění pólů: LEVÁ, rozměry: 315×175×190, startovací proud: 850A. Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy. Akumulátory AKUMA-comfort mají: Hybridní konstrukci Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku,... Celý popis
Koupit za 2 737 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Popis
Autobaterie kapacita: 95Ah, napětí: 12V, rozmístění pólů: LEVÁ, rozměry:
315×175×190, startovací proud: 850A.
Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch
sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy.
Akumulátory AKUMA-comfort mají:
Hybridní konstrukci
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v
kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální
samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu
destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato
spotřeba výrazně pod 2g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN
60095-1, což v podstatě z tohoto akumulátoru činí akumulátor v bezúdržbovém
provedení s max.prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody -
max.1 za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle
a náročnosti provozu.
Kapsovou separaci
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv.kapsový
separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti
dlouhodobému působení elektrolytu, ele má zároven i minimální elektrický odpor.
Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezielektrodových zkratů,
čímž je dále prodloužena životnost akumulátoru.
Centrální odplynování
Je to ochrana proti zpětnému zážehu do baterie a nevytékavosti kapalného
elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajištuje víko
EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí
plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen protizážehovou zátkou. Protizážehová
zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou
mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze baterie vznícením
odváděných plynů. Celý systém zajištuje nevytékavost elektrolytu i v extrémních
podmínkách a v jakékoliv poloze.
Snadnou manipulaci
Autobaterie jsou na víku opatřeny integrovaným, případně odnimatelnými
plastovými držadly pro usnadnění manipulace s akumulátorem.
Polarita: LEVÁ
Napětí 12 V Rozmístění pólů kladný pól vlevo Startovací proud 850 A Délka 315 mm
Šířka 175 mm Výška 190 mm Spodní provedení B13 Kapacita 95 Ah
315×175×190, startovací proud: 850A.
Tyto baterie jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a napájení palubnch
sítí motorových vozidel vyšší užitné třídy.
Akumulátory AKUMA-comfort mají:
Hybridní konstrukci
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v
kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální
samovybíjení akumulátoru, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu
destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato
spotřeba výrazně pod 2g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN
60095-1, což v podstatě z tohoto akumulátoru činí akumulátor v bezúdržbovém
provedení s max.prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody -
max.1 za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle
a náročnosti provozu.
Kapsovou separaci
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv.kapsový
separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti
dlouhodobému působení elektrolytu, ele má zároven i minimální elektrický odpor.
Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezielektrodových zkratů,
čímž je dále prodloužena životnost akumulátoru.
Centrální odplynování
Je to ochrana proti zpětnému zážehu do baterie a nevytékavosti kapalného
elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajištuje víko
EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí
plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen protizážehovou zátkou. Protizážehová
zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou
mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze baterie vznícením
odváděných plynů. Celý systém zajištuje nevytékavost elektrolytu i v extrémních
podmínkách a v jakékoliv poloze.
Snadnou manipulaci
Autobaterie jsou na víku opatřeny integrovaným, případně odnimatelnými
plastovými držadly pro usnadnění manipulace s akumulátorem.
Polarita: LEVÁ
Napětí 12 V Rozmístění pólů kladný pól vlevo Startovací proud 850 A Délka 315 mm
Šířka 175 mm Výška 190 mm Spodní provedení B13 Kapacita 95 Ah
Parametry
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 850 A |
Výrobce | Akuma |
Pólování | pravé |
Kapacita | 95 Ah |
Výška | 190 mm |
Šířka | 175 mm |
Délka | 315 mm |
Bezúdržbová | ano |