Inspirován: Gucci Guilty Pour Homme. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek. Hlava - levandule, citron Srdce - africký pomerančový květ Základ - Pačuli a cedr Charakter - svěží-dřevitá, citrusová Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje. O značce: Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality... Celý popis

Koupit za 25 Kč

Popis

Inspirován: Gucci Guilty Pour Homme. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Hlava - levandule, citron

Srdce - africký pomerančový květ

Základ - Pačuli a cedr

Charakter - svěží-dřevitá, citrusová

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality a luxusního zboží. Gucci je rovněž historie plná krve a intrik. O kontrolu nad rodinnou firmou Gucci z Florencie, mající hodnotu mnoha miliónů dolarů, totiž bojovali otcové a synové, bratři a bratranci.

Historie tohoto legendárního domu módy sahá až do roku 1906, kdy Guccio Gucci, syn florentského řemeslníka, založil ve Florencii obchod s vybavením pro jízdu na koni a s výrobky vysoké kvality z kůže. Tento nápad mu přišel do hlavy, když byl zaměstnán jako číšník v hotelu Ritz v Londýně. Zde si uvědomil, že kvalitní a luxusní kožená zavazadla a kabely jsou odznakem bohatství nejen hotelových hostů. Vysoká kvalita výrobků se pak stala základním rozpoznávacím znakem jeho luxusních produktů, které se záhy staly velice oblíbené mezi známou a především solventní klientelou (Grace Kelly, Andrey Hepburn nebo Jackie Kennedy).

Bohužel úspěšná éra této značky pak pomalu zhasínala. Firma odbočila od své základní vize a rodina propadla obrovskému chtíči peněz. Vydávala desítky licencí, přicházela s velkým množstvím řad svých produktů v různých kvalitách a nutno říct často velice pochybných (některé se prodávaly i v supermarketech). V průběhu 80 let pak firma musela čelit řadě finančních problémů.

Radikální změna přišla až s nástupem nového uměleckého ředitele Toma Forda v roce 1994, který této světoznámé značce vdechl nový život. Velice talentovaný manager výrazně osvěžil vzhled značky a začal preferovat velice ostrý, moderní až provokující styl. Opět začal stavět na mimořádné kvalitě a luxusu a výrobky s označením Gucci se vrátily na ztracené pozice.

Devize Gucci Parfums byla založena v roce 1974 a svou činnost odstartovala uvedením na trh parfému Gucci No 1. Vůně Gucci byly a jsou vždy nezvykle svůdné, sestavované ze silně smyslných tónů a mají v sobě velice rafinovaný švih. Parfémy Gucci se tak staly synonymem pro moderní luxus.
Zobrazit více

Parametry

Značka Gucci
Objem 2 ml
Řada Guilty Pour Homme
Určení pánské
Typ parfémované vody
Vzorek ano
Výrobce Zag Zodiak