Marketing produktu Okamžitá bělící receptura*, obohacená o minerály jílu a extrakt z kokosu, pro odstranění nečistot a zářivý úsměv. *Okamžitý optický bělicí účinek je dočasný. Marketing značky Značka Signal neodmyslitelně patří ke špičkám na poli zubní a ústní hygieny. Existuje již od roku 1961, kdy uvedla na trh vůbec první zubní pastu s červeno-bílými proužky. Inovace je pilířem filosofie značky Signal, která přinesla světu hned několik revolučních produktů a technologií. Základním principem... Celý popis

Koupit za 78 Kč

Popis

Marketing produktu

Okamžitá bělící receptura*, obohacená o minerály jílu a extrakt z kokosu, pro odstranění nečistot a zářivý úsměv.

*Okamžitý optický bělicí účinek je dočasný.

Marketing značky

Značka Signal neodmyslitelně patří ke špičkám na poli zubní a ústní hygieny. Existuje již od roku 1961, kdy uvedla na trh vůbec první zubní pastu s červeno-bílými proužky. Inovace je pilířem filosofie značky Signal, která přinesla světu hned několik revolučních produktů a technologií. Základním principem filosofie firmy je poskytnutí špičkové péče o celou rodinu. Portfolio Signal nabízí jak produkty pro děti od nejútlejšího věku, tak zubní pasty pro ženy a muže.

Marketing výrobce

Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě.

Zodpovědné podnikaní společnosti stanovuje Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.

Složení
Aqua, Hydrogenated starch hydrolysate, Hydrated silica, Kaolin, PEG-32, Sodium lauryl sulfate, Aroma, Cellulose gum, Sodium fluoride, Sodium saccharin, Citric acid, PVM/MA copolymer, Charcoal powder, Propylene glycol, Glycerin, Sodium laureth sulfate, Lecithin, Lactic acid, Oleic acid, Caprylyl glycol, Cocos nucifera fruit extract, PEG-60 hydrogenated castor oil, Lauryl alcohol, CI 74160, CI 74260, Obsahuje fluorid sodný (1450 ppm F)
Zobrazit více

Parametry

Objem 75 ml
Výrobce Unilever
Hmotnost 130 g
S kokosem ano