Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Strategicky management

Nalezeno:    24 produktů

Management znalostí

Podrobnější popis bohužel není k dispozici. Pokud chcete o této knize vědět více, zkuste prosím některý z obchodů, který má knihu v nabídce.

Více informací
od 304 Kč
Koupit nejlevněji

Kolektiv autorů: Management

Kolektiv autorů: Management GRADA 2004, edice Profesionál Kniha, čeština, 600 stran

Více informací
od 107 Kč
Koupit nejlevněji

Strategický management změn a znalostí

Publikace zkušeného autora nabízí čtenářům strategický pohled na závažnou problematiku managementu změn a znalostního managementu. Jejich využitím může organizace získat zásadní a podstatná strategick

Strategický management změn a znalostí

Publikace zkušeného autora nabízí čtenářům strategický pohled na závažnou problematiku managementu změn a znalostního managementu. Jejich využitím může organizace získat zásadní a podstatná strategická aktiva. Publikace poskytuje věcný, logicky uspořádaný a komplexní pohled na tuto problematiku s východisky pro manažerskou praxi. Problematika změn je v managementu závažnou a klíčovou otázkou. Jsme součástí změn, aniž si to musíme vždy uvědomovat. Je na nás, jak se s nimi vyrovnáme. Totéž platí...

Strategický znalostní management a učící se organizace - Zdeněk - Zdeněk Častorál

Autor se ve svém výkladu zaměřuje na perspektivy vývoje a usiluje o překonání některých názorů, že znalostní společnost a učící se organizace jsou obecnými pojmy. Strategický znalostní management organizací koncipuje jako otevřený systém, který se může doplňovat o vlastní zkušenosti. Svět neustálých změn je živým organizmem a je potřebné ho zkoumat systémově. To vyžaduje tvůrčí a náročnou práci managementu. Publikace podněcuje k zamyšlení nad zdokonalováním vlastní činnosti. Čtenář v knize o...

Adaptivní organizace - Inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti - Podskľan Adrián

Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto důvodu připravili...

Adaptivní organizace

Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto dův...

Řízení realizačních procesů - Ram Charan, Larry Bossidy

Autor : Ram Charan, Larry Bossidy, Důsledná realizace záměrů a cílů, dotahování úkolů, projektů a plánů do zdárného konce a schopnost dosahovat očekávaných výsledků, to jsou důležité znaky, jimiž se může vaši firma zásadně odlišit od konkurentů. Realizační činnosti - oblast, která není možná tolik "sexy" jako jiné aspekty podnikatelské praxe - jsou také tím nejdůležitějším úkolem vrcholových vedoucích pracovníků, tvrdí ve své společné knize legendární manažer Larry Bossidy (GE, AlliedSignal, H...

Řízení realizačních procesů - Larry Bossidy; Ram Charan

Řízení realizačních procesů - Larry Bossidy; Ram Charan Důsledná realizace záměrů a cílů, dotahování úkolů, projektů a plánů do zdárného konce a schopnost dosahovat očekávaných výsledků, to jsou důležité znaky, jimiž se může vaši firma zásadně odlišit od konkurentů. Realizační činnosti - oblast, která není možná tolik "sexy" jako jiné aspekty podnikatelské praxe - jsou také tím nejdůležitějším úkolem vrcholových vedoucích pracovníků, tvrdí ve své společné knize legendární manažer Lar...

Vnitřní síla - Strategie čínských mistrů pro zvládání krizových situací - Bisio Tom

Kniha, kterou držíte v ruce, není jednoduchá. V žádném případě není určená pro ty, kdo hledají rychlé a snadné recepty na zdraví, úspěch a trvalé štěstí. Jejího autora, Toma Bisia, znají všichni, kdo se hlouběji zabývají čínskou filosofií, bojovým uměním i čínskou medicínou. Patří k těm vzácným lidem ze západu, kteří se lacině nevezou na vlně popularity čínských cvičení či čínské medicíny. Jeho práce je poctivá, hluboká a fundovaná. Pro ty, kdo se o Čínu, její duchovní tradice, cvičení, bojová ...

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Jakubíková Dagmar Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organiza...

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe - ...

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrujíc...

Tvorba strategie a strategické plánování - Stanislav Hájek, Ivan Souček, Emil Vacík, Jiří Fotr, Miroslav Špaček

Autor : Stanislav Hájek, Ivan Souček, Emil Vacík, Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje...

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe - Fotr Jiří

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že s...

Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že s...

Obchod s Čínou bez rizika a se ziskem

Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují. Máte firmu, která distribuuje produkty, o kterých víte, že jsou z Číny, ale nakupujete je od českého nebo německého distributora? I pro Vás je nová kniha vhodná: dozvíte se, jak z Číny jednoduše nakupit zboží, od drobných zakázek až po velké investiční cel...

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe - Fotr Jiří

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe - Fotr Jiří Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládán...

Moderní marketing

Moderní marketing, 4.vydání - Kotler Philip Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, ...

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy - Tomek Gustav

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Je odpovědný za strategický úspěch...

Brand mangement

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průra...

Obsahový marketing - Josef Řezníček; Tomáš Procházka

Obsahový marketing - Josef Řezníček; Tomáš Procházka Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro s...

Člověk a čas - 2.vydání - Pacovský Petr

Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času. Představuje originální přístup, který reaguje na vzrůstající nároky dnešní doby - přemíru informací, možností a požadavků stihnout stále více úkolů a zároveň touhu být úspěšný a šťastný jak v práci, tak i rodině a společnosti. Petr Pacovský však namísto klasických rad, jak lépe používat techniky a pomůcky plá...

Člověk a čas - 2.vydání - Pacovský Petr

Člověk a čas - 2.vydání - Pacovský Petr Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času. Představuje originální přístup, který reaguje na vzrůstající nároky dnešní doby - přemíru informací, možností a požadavků stihnout stále více úkolů a zároveň touhu být úspěšný a šťastný jak v práci, tak i rodině a společnosti. Petr Pacovský však namísto klasických rad, ...

Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů - Vojtovič Sergej

Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů - Vojtovič Sergej Kniha se věnuje souvislostem vzniku a rozvoje personálního řízení a vysvětluje podstatu a podmínky formování koncepce lidského kapitálu a koncepce řízení lidských zdrojů. Je určena manažerům a personalistům firem a jiných organizací, studentům a odborníkům v oblasti řízení lidských zdrojů působících na vysokých školách, v personálních agenturách a poradenských firmách. Čtenář se v knize dozví, proč lidské zdroje v dnešním s...

Blaumann BL-1031, 12 ks + Doprava zdarma

Kvalitní nádobí je nezbytné vybavení každé pořádné kuchyně. Vaření v kvalitních hrncích je opravdovou radostí. Sada 12 ks nerez nádobí BLAUMANN Vám přinese tu pravou radost z vaření! barva: stříbrná pětivrstvé dno pro lepší tepelnou vodivost vhodné na všechny druhy ohřevu, včetně indukce Sada obsahuje: 1x rendlík s poklicí: průměr 16 cm, výška 9,5 cm 1x hrnec s poklicí: průměr 16 cm, výška 9,5 c...

Blaumann Jumbo Gourmet line BL-1637, 10 ks + Doprava zdarma

Kvalitní nádobí je nezbytné vybavení každé pořádné kuchyně. Vaření v kvalitních hrncích je opravdovou radostí. Sada nádobí nerez 10 ks Jumbo Gourmet line Vám přinese tu pravou radost z vaření! materiál: nerezová ocel rovnoměrná a rychlá tepelná vodivost zajistí úsporné vaření ergonomické nerezové rukojeti vhodné na všechny druhy ohřevu, včetně indukce vhodné do myčky nádobí barva: stříbrná značka Blaumann



Podobné fráze na Nejrychlejší.cz: