Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Reklamni predmety

Nalezeno:    4 produkty

Marvel - Co jste neměli vědět o komiksovém zázraku

Příběh Stana Leeho, který toužil po slávě a získal ji díky Spider-Manovi, Avengers, Fantastické čtyřce nebo X-Menům. Příběh Jacka Kirbyho, o němž jste nikdy neslyšeli, přestože v kině fandíte i jeho hrdinům. Příběh o autorských právech, kdo na nich vydělal a kdo ostrouhal. Příběh o proměně kreslených superhrdinů ve figurky, reklamní předměty, videohry, televizní seriály a velkorozpočtové filmy. Příběh o budování značky i kultu osobnosti. Příběh o tom, že komerční úspěch je pěkná věc, ale někdy ...

Marvel - Sean Howe

Marvel - Sean Howe Příběh Stana Leeho, který toužil po slávě a získal ji díky Spider-Manovi, Avengers, Fantastické čtyřce nebo X-Menům. Příběh Jacka Kirbyho, o němž jste nikdy neslyšeli, přestože v kině fandíte i jeho hrdinům. Příběh o autorských právech, kdo na nich vydělal a kdo ostrouhal. Příběh o proměně kreslených superhrdinů ve figurky, reklamní předměty, videohry, televizní seriály a velkorozpočtové filmy. Příběh o budování značky i kultu osobnosti. Příběh o tom, že komerční úspěch je pě...

Legenda Michael Jackson - Jason King

Legenda Michael Jackson - Jason King Michael Jackson je osobnost, která nesmazatelným způsobem zasáhla do dalšího vývoje hudby. Publikace přináší příběh tohoto člověka a umělce protkaný unikátními fotografiemi a předměty, které dokreslují jeho fascinující a složitý život. Vezměte do rukou reklamní plakáty, vstupenky na Jacksonova vystoupení, ročenku ze střední školy, oddací list a mnoho dalšího. Jde o opravdovou pokladnici nezbytnou pro každého fanouška! z kategorie Knihy | Naučná literatura | ...

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta - Moudrý Marek

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta - Moudrý Marek Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingovéh...