Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Moderni vzdelavaci technologie

Nalezeno:    4 produkty

Digitální technologie ve výuce 2 - Martin Pokorný

Autor : Martin Pokorný, Moderní učebnice zaměřená na seznámení s informatikou a výpočetní technikou a moderními digitálními technologiemi. Rozsah dvoudílné edice začíná u teorie informatiky, seznámení se s osobním počítačem, operačními systémy a kancelářskými aplikacemi. Další témata se věnují práci s grafikou, digitální fotografií a zvukem. Kniha rovněž objasňuje základy internetu a jeho služby, využití mobilních technologií, on-line komunikaci v praktickém životě, ale opomenuta není ani be...

Digitální technologie ve výuce 1 - Martin Pokorný

Autor : Martin Pokorný, Moderní učebnice zaměřená na seznámení s informatikou a výpočetní technikou a moderními digitálními technologiemi. Rozsah dvoudílné edice začíná u teorie informatiky, seznámení se s osobním počítačem, operačními systémy a kancelářskými aplikacemi. Další témata se věnují práci s grafikou, digitální fotografií a zvukem. Kniha rovněž objasňuje základy internetu a jeho služby, využití mobilních technologií, on-line komunikaci v praktickém životě, ale opomenuta není ani be...

Informatika pro první stupeň základních škol - Jiří Vaníček

První česká učebnice informatiky pro 1. stupeň základních škol Bohatě ilustrovaná učebnice z pera zkušeného pedagoga je určena především žákům 4. a 5. ročníku základních škol, úvodní kapitoly zvládnou i děti mladší. Mladí čtenáři se prostřednictvím desítek zábavných úkolů, interaktivních hříček a poutavého výkladu naučí: • ovládat počítač a jeho nejčastěji používané periferie, • efektivně vytvářet a upravovat digitální obrázky, • pracovat s digitálními údaji a upravovat text, • vyhledávat a zpr...

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncep...