Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Moderni vzdelavaci technologie

Nalezeno:    8 produktů

Digitální technologie ve výuce 1 - Martin Pokorný

Autor : Martin Pokorný, Moderní učebnice zaměřená na seznámení s informatikou a výpočetní technikou a moderními digitálními technologiemi. Rozsah dvoudílné edice začíná u teorie informatiky, seznámení se s osobním počítačem, operačními systémy a kancelářskými aplikacemi. Další témata se věnují práci s grafikou, digitální fotografií a zvukem. Kniha rovněž objasňuje základy internetu a jeho služby, využití mobilních technologií, on-line komunikaci v praktickém životě, ale opomenuta není ani be...

Digitální technologie ve výuce 2 - Martin Pokorný

Autor : Martin Pokorný, Moderní učebnice zaměřená na seznámení s informatikou a výpočetní technikou a moderními digitálními technologiemi. Rozsah dvoudílné edice začíná u teorie informatiky, seznámení se s osobním počítačem, operačními systémy a kancelářskými aplikacemi. Další témata se věnují práci s grafikou, digitální fotografií a zvukem. Kniha rovněž objasňuje základy internetu a jeho služby, využití mobilních technologií, on-line komunikaci v praktickém životě, ale opomenuta není ani be...

Etika v podnikatelském prostředí - Zdenek Dytrt

Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání a jeho prostředí. Kniha je určená manažerům, podnikatelům, zaměstnancům státní a veřejné správy a vysokoškolských studentům. Dozvíte se, proč se vyplatí a jak rozvíjet znalosti managementu v oblasti etiky, proč a jak uplatňovat kreativní management a e...

Digitální osciloskop Rohde & Schwarz HMO1212, 100 MHz, 10kanálový

Vysoká citlivost, multifunkčnost a příznivá cena - to charakterizuje digitální osciloskopy série R&S® HMO1202. U osciloskopu lze nastavit různé skupiny uživatelů - např. pro vývojáře, servisní techniky až po vzdělávací účely. Velmi moderní a výkonná technologie s rychlou obnovovací frekvencí pro velmi přesné zobrazení měřeného průběhu v ose X. Smíšený signál (MSO)·Spektrální analyzátor·Testování složek·Vzorový test·Modelový generátor·Generátor funkcí·Komplexní matematické funkce·Sériová sběrnic...

Digitální osciloskop Rohde & Schwarz HMO1232, 300 MHz, 10kanálový

Vysoká citlivost, multifunkčnost a příznivá cena - to charakterizuje digitální osciloskopy série R&S® HMO1202. U osciloskopu lze nastavit různé skupiny uživatelů - např. pro vývojáře, servisní techniky až po vzdělávací účely. Velmi moderní a výkonná technologie s rychlou obnovovací frekvencí pro velmi přesné zobrazení měřeného průběhu v ose X. 300 MHz - 2 kanály·1 mV/div·Paměťová hloubka 2x 1 MSa nebo 1x 2 MSa·Vzorkovací rychlost 2 GSa/S až do 10 000 Wfm/s·MSO ready·128k FFT·Generátor funkcí·Mo...

Informatika pro první stupeň základních škol - Jiří Vaníček

První česká učebnice informatiky pro 1. stupeň základních škol Bohatě ilustrovaná učebnice z pera zkušeného pedagoga je určena především žákům 4. a 5. ročníku základních škol, úvodní kapitoly zvládnou i děti mladší. Mladí čtenáři se prostřednictvím desítek zábavných úkolů, interaktivních hříček a poutavého výkladu naučí: • ovládat počítač a jeho nejčastěji používané periferie, • efektivně vytvářet a upravovat digitální obrázky, • pracovat s digitálními údaji a upravovat text, • vyhledávat a zpr...

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncep...

Intuitivní marketing pro 21. století - Toman Miloš

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuit...