Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Mobily s velkym displejom

Nalezeno:    5 produktů

Swisstone SX567 Dual SIM (černo-šedý)

Outdoorový telefón SWISSTONE SX567 s displejom veľkým 1.77 palcov a rozlíšením 128 x 160 pixelov je výnimočný nie len svojou odolnosťou vďaka norme IP56 ale aj eleganciou a praktickými funkciami. Vďaka funkcií Dual SIM budete môcť využívať dve SIM karty súčasne. Samozrejmosťou je tiež FM rádio či podpora micro SD karty. Okrem toho tento telefón prináša aj praktickú VGA kameru. Obrovskou výhodou mobilného telefónu je veľmi dlhá výdrž lítium-iónovej batérie, ktorej kapacita tvorí 1000 mAh....

Swisstone SX567 Dual SIM (černo-červený)

Outdoorový telefón SWISSTONE SX567 s displejom veľkým 1.77 palcov a rozlíšením 128 x 160 pixelov je výnimočný nie len svojou odolnosťou vďaka norme IP56 ale aj eleganciou a praktickými funkciami. Vďaka funkcií Dual SIM budete môcť využívať dve SIM karty súčasne. Samozrejmosťou je tiež FM rádio či podpora micro SD karty. Okrem toho tento telefón prináša aj praktickú VGA kameru. Obrovskou výhodou mobilného telefónu je veľmi dlhá výdrž lítium-iónovej batérie, ktorej kapacita tvorí 1000 mAh....

iGet Blackview V3 (bílý)

Pokud patříte mezi lidi, který mají dva mobily (pracovní + soukromý) a už Vás nebaví je nosit všude s sebou, pak je pro Vás skvělým řešením nový mobilní telefon s podporou dvou SIM karet najednou. iGET Blackview V3 je v první řadě vybavený velkým 5 "IPS displejem, který má rozlišení až 960x540px. Řídícím centrem celého telefonu je čtyřjádrový procesor, který je taktován na frekvenci 1,3 GHz a právě proto můžete rychle využívat všechny funkce telefonu jakými jsou fotoaparát, sledování videí, int...

Intuitivní marketing pro 21. století - Toman Miloš

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuit...

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncep...