Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Metody dramaticke vychovy

Nalezeno:    42 produktů

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová Eva,

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem.

Více informací
od 163 Kč
Koupit nejlevněji

Metody a techniky dramatické výchovy

Získejte spolu s námi přehled o divadelních konvencích a postupech použitelných ve výchově a při plánování i řízení práce v dramatické výchově. Díky knize doc. PhDr. Josefa Valenty, CSc., porozumíte principům aplikace divadelnosti a dramatičnosti do procesů výchovy a vzdělávání. Budete vědět, kam se obrátit pro konkrétní praktickou oporu. Renomovaný český autor definuje obor, popisuje jeho kořeny v divadle i v dramatu, nahlíží na "hru v roli" z pedagogického pohledu. Publikace je určena zejména...

Více informací
od 327 Kč
Koupit nejlevněji

Metody dramatické výchovy v mateřské škole

Metody dramatické výchovy v mateřské škole najdte na Digiboss.cz. Metody dramatické výchovy v mateřské škole nabízíme i na splátky. . Poplatky : 0.000000

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Hana Švejdová, Eva Svobodová

Autor : Hana Švejdová, Eva Svobodová, Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem. Věnují se mimo jiné zp...

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová, ...

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem. Věnují se mimo jiné způsobu nakládání s negativními postoji a...

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová, Hana Švejdová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem. Věnují se mimo jiné způsobu nakládání s negativními postoji a...

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomo

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomo

Metody a techniky dramatické výchovy - Josef Valenta

Získejte spolu s námi přehled o divadelních konvencích a postupech použitelných ve výchově a při plánování i řízení práce v dramatické výchově. Díky knize doc. PhDr. Josefa Valenty, CSc., porozumíte principům aplikace divadelnosti a dramatičnosti do procesů výchovy a vzdělávání. Budete vědět, kam se obrátit pro konkrétní praktickou oporu. Renomovaný český autor definuje obor, popisuje jeho kořeny v divadle i v dramatu, nahlíží na "hru v roli" z pedagogického pohledu. Publikace je určena zejména...

Umění dialogu v dramatických hrách a improvizacích - Ján Karaffa

Publikace je zaměřena na otázky: Co je to dialog? Jak na dialog nahlíží různé vědní obory? Čím jsou charakteristické dramatické hry a improvizace? Co mají rozdílného a společného s dalšími metodami dramatické výchovy? Jaké příležitosti nám nabízejí k učení a umění? Jaké jsou charakteristické znaky umění dialogu funkční začlenění dialogu v dramatických hrách a improvizacích ve vzdělávání dětí a žáku? Nejprve je proto v textu vymezen dialog z pohledu lingvistického, pedagogicko-psycholog...

Manuál k tréninku řeči lidského těla - Josef Valenta

Publikace přináší informace o tom, jak lze zdokonalovat žáky, studenty i vzdělávající se dospělé v oblasti neverbální komunikace - důležitého tématu osobnostní a sociální výchovy. Obsahuje na 160 her a praktických cvičení pro trénink řeči těla, velmi podrobné přehledy cílů výuky neverbální komunikace, přehledy typů metod (pantomimy, reálné situace, video-metody apod.) a popisy základních principů aktivní výuky tohoto tématu (jak formulovat instrukce, jak vést reflexe atd.). To vše na pozadí vyb...

Kůry, můry, ven, ať je krásný den - Hana Švejdová

Autor : Hana Švejdová, Publikace obsahuje i nspirativní tematické celky vycházející z autorčiny dlouholeté praxe v mateřské škole. Nejrůznější zábavné hry, činnosti a společná povídání jsou věnovány zejména proměnám přírody a rozvoji dětského prosociálního cítění . Tři tematické celky prostupují převážně metody dramatické a osobnostně sociální výchovy . Příroda – pozorování přírodních proměn, hry a výtvarné činnosti s přírodními materiály, objevování života v lese, ohleduplnost k p...

Kůry, můry, ven, ať je krásný den - Hana Švejdová

"Publikace obsahuje inspirativní tematické celky vycházející z autorčiny dlouholeté praxe v mateřské škole. Nejrůznější zábavné hry, činnosti a společná povídání jsou věnovány zejména proměnám přírody a rozvoji dětského prosociálního cítění. Tři tematické celky prostupují převážně metody dramatické a osobnostně sociální výchovy. Příroda – pozorování přírodních proměn, hry a výtvarné činnosti s přírodními materiály, objevování života v lese, ohleduplnost k přírodě, hry s přírodními náměty Příběh...

Ene mene Tintenfass 4 kniha pro žáka - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 4. ročník ZŠ kniha pro žáka Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé č...

Ene mene Tintenfass 5 pracovní sešit - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 5. ročník ZŠ pracovní sešit Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé č...

Ene mene Tintenfass 5 kniha pro žáka - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčina pro 5. ročník ZŠ kniha pro žáka Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé č...

Ene mene Tintenfass 3 kniha pro žáka - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 3. ročník ZŠ kniha pro žáka Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé č...

Ene mene Tintenfass 3 pracovní sešit - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 3. ročník ZŠ pracovní sešit Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé ...

Ene mene Tintenfass 4 pracovní sešit - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 4. ročník ZŠ pracovní sešit Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé ...

Tintenfass pro 4. třídu ZŠ - pracovní sešit - Miluše Jankásk...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass geh zur Schule, lerne was! (pro 5. třídu ZŠ - pra...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 3. třídu ZŠ - kniha pro žáka - Miluše Jankásk...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 3. třídu ZŠ - pracovní sešit - Miluše Jankásk...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 4. třídu ZŠ - kniha pro žáka - Miluše Jankásk...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 5. třídu ZŠ - kniha pro žáka - Miluše Jankásk...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass 4 kniha pro učitele - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 4. ročník ZŠ kniha pro učitele Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořiv...

Ene mene Tintenfass 5 kniha pro učitele - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 5. ročník ZŠ kniha pro učitele Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořiv...

Ene mene Tintenfass 3 kniha pro učitele - Jankásková Miluše, Ulbert Karla, Dusilová Doris

Učebnice němčiny pro 3. ročník ZŠ kniha pro učitele Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořiv...

Tintenfass pro 5. třídu ZŠ - kniha pro učitele - Miluše Jank...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 3. třídu ZŠ - kniha pro učitele - Miluše Jank...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Tintenfass pro 4. třídu ZŠ - kniha pro učitele - Miluše Jank...

Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatick...

Bojová píseň tygří matky - Amy Chuová, Zuzana Kovalíková

Když Amy Chuová, Američanka čínského původu, před několika lety vydala svou zpověď, kterou nazvala Bojová píseň tygří matky, stala se záhy zřejmě nejslavnější matkou na světě. Její kniha, která byla přeložena do několika desítek jazyků, vyvolala okamžitý poprask a dodnes nepřestává podněcovat vášnivé debaty na téma výchovy dětí. Jak vychovávat dítě? Jak moc přísní na své ratolesti máme být? Jaké nároky na ně máme klást? Který výchovný model je lepší - ten západní, liberální, který klad...

Bojová píseň tygří matky - aneb Jak jsem své děti učila vítě...

Když Amy Chuová, Američanka čínského původu, před několika lety vydala svou zpověď, kterou nazvala „Bojová píseň tygří matky“, stala se záhy zřejmě nejslavnější matkou na světě. Její kniha, která byla přeložena do několika desítek jazyků, vyvolala okamžitý poprask a dodnes nepřestává podněcovat vášnivé debaty na téma výchovy dětí. Jak vychovávat dítě? Jak moc přísní na své ratolesti máme být? Jaké nároky na ně máme klást? Který výchovný model je lepší – ten západní, liberální, který klade důra...