Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Metody dramaticke vychovy

Nalezeno:    18 produktů

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová Eva,

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem.

Více informací
od 165 Kč
Koupit nejlevněji

Metody a techniky dramatické výchovy

Získejte spolu s námi přehled o divadelních konvencích a postupech použitelných ve výchově a při plánování i řízení práce v dramatické výchově. Díky knize doc. PhDr. Josefa Valenty, CSc., porozumíte principům aplikace divadelnosti a dramatičnosti do procesů výchovy a vzdělávání. Budete vědět, kam se obrátit pro konkrétní praktickou oporu. Renomovaný český autor definuje obor, popisuje jeho kořeny v divadle i v dramatu, nahlíží na "hru v roli" z pedagogického pohledu. Publikace je určena zejména...

Více informací
od 327 Kč
Koupit nejlevněji

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci...

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Hana Švejdová, Eva Svobodová

Autor : Hana Švejdová, Eva Svobodová, Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech a věcech. Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem. Věnují se mimo jiné zp...

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomo

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Eva Svobodová; Hana Švejdová

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomo

Metody dramatické výchovy v mateřské škole - Svobodová, Eva; Švejdová, Hana

Dramatická výchova pracuje s příběhy, které dětem zprostředkovávají zkušenost, jež by jim jinak zůstala nedostupná. Děti při ní prozkoumávají a poznávají mezilidské vztahy, které jim přibližujeme pomocí skutečných i fiktivních příběhů o lidech, zvířatech

Metody a techniky dramatické výchovy - Josef Valenta

Autor : Josef Valenta, Druh sortimentu : eKniha, Metody a techniky dramatické výchovy, Jazyk : Čeština, Počet stran : neuvedeno

Kůry, můry, ven, ať je krásný den - Hana Švejdová

Autor : Hana Švejdová, Publikace obsahuje i nspirativní tematické celky vycházející z autorčiny dlouholeté praxe v mateřské škole. Nejrůznější zábavné hry, činnosti a společná povídání jsou věnovány zejména proměnám přírody a rozvoji dětského prosociálního cítění . Tři tematické celky prostupují převážně metody dramatické a osobnostně sociální výchovy . Příroda – pozorování přírodních proměn, hry a výtvarné činnosti s přírodními materiály, objevování života v lese, ohleduplnost k p...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Ene mene Tintenfass geh zur Schule, lerne was!

, Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní ...

Bojová píseň tygří matky - Zuzana Kovalíková, Amy Chuová

Autor : Zuzana Kovalíková, Amy Chuová, Když Amy Chuová, Američanka čínského původu, před několika lety vydala svou zpověď, kterou nazvala "Bojová píseň tygří matky", stala se záhy zřejmě nejslavnější matkou na světě. Její kniha, která byla přeložena do několika desítek jazyků, vyvolala okamžitý poprask a dodnes nepřestává podněcovat vášnivé debaty na téma výchovy dětí. Jak vychovávat dítě? Jak moc přísní na své ratolesti máme být? Jaké nároky na ně máme klást? Který výchovný model je lepší...