Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Maxxis plast crossmark kevlar 27 5x2 10

Nalezeno:    9 produktů

Maxxis CrossMark

Maxxis Crossmark 54-559 ma skoro nepretrzity desen doslova leti na tvrdem podkladu,presto ma ale dostatek negativniho profilu, aby mohl bezpecne jezdit na mokrych korenech a skalach. O precizni chovani v zatackach se staraji o neco presahujici postranni v

Více informací
od 389 Kč
Koupit nejlevněji

MAXXIS Plášť 27,5x2.10 MAXXIS CROSSMARK kevlar

Běhoun je uprostřed upraven tak aby minimalizoval valivý odpor, díky téměř nepřetržitému hřebenu špalíků, které ale díky dostatečnému rozestupu umožňují i jízdu po kluzkých kořenech a kamenech. Po stranách běhounu je řada špalíků, které jsou uzpůsobeny a rozmístěny tak, aby se docílilo co nejvyšší stability při zatáčení ve vysokých rychlostech.

Maxxis Plášť 27,5x2.10 MAXXIS CROSSMARK kevlar

Běhoun je uprostřed upraven tak aby minimalizoval valivý odpor, díky téměř nepřetržitému hřebenu špalíků, které ale díky dostatečnému rozestupu umožňují i jízdu po kluzkých kořenech a kamenech. Po stranách běhounu je řada špalíků, které jsou uzpůsobeny a rozmístěny tak, aby se docílilo co nejvyšší stability při zatáčení ve vysokých rychlostech.

Maxxis CROSSMARK KEVLAR 27,5X2.10

Maxxis CROSSMARK KEVLAR 27,5X2.10 - MAXXIS PLÁŠŤ CROSSMARK kevlar 27,5x2.10 Prakticky souvislá středová partie pláště Cross Mark umožňuje téměř letět nad pevnou zemí, přesto je však dostatečně profilovaná, aby si poradila s mokrými kořeny a kamením. Lehce vyčnívající linie bočních výstupků zajišťuje u tak rychlého pláště dosud nevídanou přesno...

Maxxis plášť crossmark 27,5x2.10, drát, černý

Maxxis plášť crossmark 27,5x2.10, drát, černý - velmi rychlý plášť na tvrdém povrchupřesné zatáčení v terénualternativní rozměr: 53-584, 650Bdrátová patka, 60 TPImaximální tlak: 4,5 bar/ 65 PSI/ 450 kPahmotnost: 665 g

MAXXIS Plášť 27,5x2.10 MAXXIS ASPEN kevlar

Plášť Maxxis Aspen posouvá hranice XC plášťů, je totiž navržen, tak aby vytvářel co nejmenší valivý odpor a při tom zvládl vyhladit jízdu přes nejdrsnější kořeny a kameny, zatímco duální sloučeniny podporují optimální trakci v zatáčkách.