Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Marketing managementu

Nalezeno:    81 produktů

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, o...

Více informací
od 75 Kč
Koupit nejlevněji

Slovník z. pojmů z marketingu

Podrobnější popis bohužel není k dispozici. Pokud chcete o této knize vědět více, zkuste prosím některý z obchodů, který má knihu v nabídce.

Více informací
od 71 Kč
Koupit nejlevněji

Jan Kubáček: Slovník politického managementu a volebního marketingu

Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti...

Více informací
od 161 Kč
Koupit nejlevněji

Kolektiv autorů: Management

Kolektiv autorů: Management GRADA 2004, edice Profesionál Kniha, čeština, 600 stran

Více informací
od 146 Kč
Koupit nejlevněji

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Základy moderního managementu - ŽKV

Základy moderního managementu - ŽKV Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!...

Systémy managementu kvality - Jaroslav Nenadál

Systémy managementu kvality - Jaroslav Nenadál Je smutnou pravdou, že mnohé zkušenosti z praxe českých firem ukazují na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jako vstupu pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha přináší zevrubný rozbor jednotlivých měření v systémech managementu kvality a především podává návod, jak jednotlivá měření v praxi realiozvat. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management ...

Umění managementu - McCormack Mark H.

Umění managementu - McCormack Mark H. Světoznámá kniha nejuznávanějšího mistra managementu o základních principech úspěšného řízení. Ve své knize čtenáře vede krok za krokem po cestě k dokonalému zvládnutí problematiky managementu. Odpovídá na nejdůležitější otázky a vysvětluje úskalí hlavních managementských aktivit, jako jsou budování autority, přijímání rozhodnutí, najímání a udržování dobrých vztahů se zaměstnanci, kontrola nákladů, řešení krizí a předcházení jim, vedení efektivních porad,...

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti,

Mezinárodní marketing - Machková Hana

Mezinárodní marketing - Machková Hana Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Marketing od GRADA naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Marketing management - Kotler Philip, Keller Kevin Lane

Marketing management - Kotler Philip, Keller Kevin Lane Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechn...

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák,

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák, Příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Pražská scéna naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban 2., rozšířené vydání knihy se věnuje zásadám úspěšného vykonávání všech hlavních manažerských funkcí – zadávání úkolů, delegování pravomocí, motivaci a hodnocení osob, komunikaci se zaměstnanci, koučování a vedení pracovníků, řízení týmů i řešení konfliktů na pracovišti. Rozebírá principy odměňování a rozvoje lidských zdrojů, řízení změn a tvorbu firemní kultury. Vedle principů řízení lidí nabízí i řešení řady typických situací...

Management - základy managementu (cvičebnice-zadání) - Zlámal Jaroslav ,Bačík Petr , Bellová Jana

Management - základy managementu (cvičebnice-zadání) - Zlámal Jaroslav ,Bačík Petr , Bellová Jana Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz...

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří, Hnilica Jiří

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří, Hnilica Jiří Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířena je i problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy a hodnocení rizika. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Mark...

Management - základy managementu (cvičebnice-řešení) - Zlámal Jaroslav ,Bačík Petr , Bellová Jana

Management - základy managementu (cvičebnice-řešení) - Zlámal Jaroslav ,Bačík Petr , Bellová Jana Moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, ...

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné šk...

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček; Jan Molín

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček; Jan Molín Kniha poskytuje manažerům v podnikatelské sféře návod, jak postupovat v oblasti kontroly, jak identifikovat a řídit rizika spojená s odhalením či naopak s neodhalením nedostatků v rámci specifických kontrol. Jednotlivé kapitoly pak popisují velmi rozmanité oblasti, jakými jsou především corporate governance, externí a interní audit, daňová kontrola, kontrola vykonávaná NKÚ, praní špinavých peněz, korupce, vnitřní a v...

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan; Jan Hán; Monika Klímová

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan; Jan Hán; Monika Klímová Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností a objevů. Na druhé straně se zostřuje konkurenční boj a prohlubují se problémy v mezilidských vztazích v n...

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová Jaroslava, Karásová Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová Jaroslava, Karásová Eva Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy...

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Eva Kynclová Karásová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Eva Kynclová Karásová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uveden

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Machková, Hana

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander

Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro

Mezinárodní marketingový management - Claudia Fantapié Altobelli, Ralph Berndt, Matthias Sander

Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro

Mezinárodní marketingový management - Claudia Fantapié Altobelli, Ralph Berndt, Matthias Sander

Mezinárodní marketingový management - Claudia Fantapié Altobelli, Ralph Berndt, Matthias Sander Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR p...

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Lošťáková Hana a kolektiv

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Lošťáková Hana a kolektiv Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšován...

Management - Blažek Ladislav

Management - Blažek Ladislav Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Podnikání od GRADA naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Krizový management - Emil Antušák

Krizový management - Emil Antušák První ucelená monografie v českém jazyce zaměřená na oblast krizového managementu. Autor zasvěceným způsobem osvětluje podstatu krizového managementu ve dvou částech: první je věnována teoretickému vymezení podstaty krizového managementu v kontextu obecné teorie managementu, autor pojem vymezuje v širokém záběru včetně řešení problémů hospodářských subjektů, kterými mohou být fyzické i právnické osoby, v soukromém či státním vlastnictví, autorovy názory mohou...

Staňte se značkou! - Catherine Kaputa

Staňte se značkou! - Catherine Kaputa Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze v...

Umělecký management v podnikatelském stylu - Giep Hagoort,

Umělecký management v podnikatelském stylu - Giep Hagoort, Dlouho očekávaný překlad populární příručky, která se dočkala opakovaného vydání v řadě zemí Evropy, spojuje prostřednictvím konkrétních příkladů teorii obecného managementu s uměleckou praxí. Její autor, pedagog Vysoké školy umění v Utrechtu, touto knihou zareagoval na poptávku po vysokém standardu znalostí managementu v kulturním sektoru, jež od začátku 21. století neustále roste v celém světě. z kategorie Knihy | Odborná literatura |...

Moderní personální management - Mayerová Marie

Moderní personální management - Mayerová Marie Autory knihy jsou renomovaní odborníci s mnohaletými zkušenostmi v oblasti psychologie práce. Šestnáct kapitol textu obsahuje přehledně a systematicky uspořádané poznatky o personálním managementu. Je v něm velké množství inspirativních podnětů určených nejen studentům, ale i těm, kteří v oboru managementu pracují. Právě poslední kapitola knihy naznačuje úzké propojení osobního života člověka s jeho pracovním uplatněním. Tento fakt, ačkoliv je obec...

Management - Zlámal Jaroslav a kolektiv

Management - Zlámal Jaroslav a kolektiv Management Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontr...

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker Nová kniha nejvýznamnějšího představitele moderního světového managementu přináší to nejpodstatnější a nejlepší z jeho bohatého celoživotního díla. Toto Druckerovo "ohlédnutí do budoucnosti" pojmenovává základní východiska a principy managementu a jeho úkoly, problémy, výzvy a příležitosti, takže všem profesionálům dává do rukou spolehlivý nástroj, který jim umožní čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje. ...

Talent management - Petra Horváthová

Talent management - Petra Horváthová Publikace se věnuje v dnešní době aktuální problematice řízení lidských zdrojů. Efektivní využití zaměstnanců, konkrétně talentovaných jednotlivců, chápe jako zásadní podmínku dosahování požadované výkonnosti organizace. Talent management – nalezení talentovaných zaměstnanců, jejich rozvoj, využívání a udržení v organizaci – považuje za hlavní faktor konkurenceschopnosti organizace. První kapitola publikace se věnuje východiskům talent managementu, tedy vybr...

Projekt Voodoo - Bianca Fuhrmannová

Projekt Voodoo - Bianca Fuhrmannová Projekt-Voodoo je zcela nová, inovativní strategie projektového managementu a vlastně i jeho zcela nový způsob myšlení. Kombinuje totiž poctivý projektový management s kreativními krizovými intervencemi a prvky systémového byznys koučinku. Projekt Voodoo navíc spojuje emocionální a kooperativní projektový management s klasickými metodami řízení. Zaměřuje se na těžkosti běžného projektového dne a umožní vám přivést všechny projekty k úspěšnému konci. z kategor...

Cash Flow - Jaroslav Sedláček

Cash Flow - Jaroslav Sedláček Publikace se zabývá metodami sledování a řízení peněžních toků a jejich uplatněním ve finančním managementu podniků.Dozvíte se, jak sledovat nejen ziskovost či ztrátovost podniku, ale zejména jeho schopnost dostát svým závazkům. Aktuální 2. vydání přináší nejnovější poznatky z teorie i praxe peněžních toků v rámci současné legislativy. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Podnikání od BizBooks naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!...

Manažerské katastrofy - Jakub Nosek

Manažerské katastrofy - Jakub Nosek Kniha obsahuje případové studie zaměřené na nejrůznější manažerské situace v oblasti řízení lidí, vztahů na pracovišti, řízení firmy a strategického plánování. Texty konzultanta v oblasti managementu Jakuba Noska, které dříve vycházely v ekonomickém měsíčníku BIZ, doplní aktuální komentáře manažerů a podnikatelů z nejrůznějších sfér byznysu. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od BizBooks naleznete ne e-shopu KnihyDobro...

Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen

Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií a strategického managementu probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management Press naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!...

Světové standardy projektového řízení - Máchal Pavel, Kopečková Martina, Presová Radmila

Světové standardy projektového řízení - Máchal Pavel, Kopečková Martina, Presová Radmila Publikace porovnává tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Je určena manažerům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, dále studentům VŠ a posluchačům kurzů, kterým pomůže lépe se ve standardech orientovat. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Podnikání od GRADA naleznete ne e-shopu Kn...

Projektový management - Doležal Jan a kolektiv

Projektový management - Doležal Jan a kolektiv Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Podnikání od GRADA naleznete ne e-shopu KnihyDobrov...