Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Marketing managementu

Nalezeno:    138 produktů

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, o...

Více informací
od 76 Kč
Koupit nejlevněji

Slovník z. pojmů z marketingu

Podrobnější popis bohužel není k dispozici. Pokud chcete o této knize vědět více, zkuste prosím některý z obchodů, který má knihu v nabídce.

Více informací
od 65 Kč
Koupit nejlevněji

Kolektiv autorů: Management

Kolektiv autorů: Management GRADA 2004, edice Profesionál Kniha, čeština, 600 stran

Více informací
od 112 Kč
Koupit nejlevněji

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, 'umístění' kandidáta, fo

Základy moderního managementu - ŽKV

Základy moderního managementu - ŽKV Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management Press naleznete ne e-shopu Knih...

Marketing management - Kotler Philip:

Marketing management - Kotler Philip,Kevin Lane Keller Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vů...

Systémy managementu kvality - Radoslav Nenadál

Systémy managementu kvality - Radoslav Nenadál Je smutnou pravdou, že mnohé zkušenosti z praxe českých firem ukazují na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jako vstupu pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha přináší zevrubný rozbor jednotlivých měření v systémech managementu kvality a především podává návod, jak jednotlivá měření v praxi realiozvat. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Management ...

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Autor : Hana Machková, Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.Druh sortimentu : eKniha, Mezinárodní marketing, Jazyk : Čeština, Počet stran : 200

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Autor : Hana Machková, Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního mar...

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mez...

Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler

Autor : Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou ...

Marketing management - Kotler Philip, Keller Kevin Lane,

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracován...

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák

Malý slovník managementu divadla - Jan Dvořák Příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Management od Pražská scéna naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Jak blafovat o managementu - Winterson Richards John

Jak blafovat o managementu - Winterson Richards John Management je poněkud tajemná oblast fungování organizací - a to je jenom dobře. Okultní a esoterické vědy se možná v současnosti stávají populární, ale managementu to určitě nehrozí, a vy tak máte skvělou příležitost do tohoto mikrokosmu proniknout, stát se “manažerem” a těžit ze svého postavení. Pár rad, tipů a triků z vás udělá uznávanou autoritu v oblasti, která na rozdíl od esoteriky, neohrozí vaše duševní zdraví. Když chytře využijete p...

Marketing management - 14. vydání - Kotler Philip, Keller Ke...

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, ...

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také

Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu pře...

Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek

Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák,Josef Vilášek Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu je předpokladem ke zvládnutí aplikace t...

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvi...

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban

Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu - Jan Urban Kniha Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu vycházející ve druhém, rozšířeném vydání se věnuje zásadám úspěšného vykonávání všech hlavních manažerských funkcí — zadávání úkolů, delegování pravomocí, motivaci a hodnocení osob, komunikaci se zaměstnanci, koučování a vedení pracovníků, řízení týmů i řešení konfliktů na pracovišti. Rozebírá i principy odměňování a rozvoje lidských zdrojů, řízení změn a tvorbu fire...

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z managementu a ...

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná ...

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok, L...

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní...

Management, marketing a ekonomika sportu - Jana Nová, Oldčic...

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvo...

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - ...

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobn...

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Slouka, David

; Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné

Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe - Hana Machková

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z prax...

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu pře...

Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání - Tomek Gustav

"LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se stal skutečným fenoménem našich společenských vztahú. Společenský fenomén však múze mít pozitívni i ne...

Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání.

Slovník moderního manažera. Základní pojmy z managementu a marketingu - Jaroslav Beneš

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového.

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné šk...

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček,Jan Molín

Vnější a vnitřní kontrola z pohledu managementu - Vladimír Králíček,Jan Molín Kniha poskytuje manažerům v podnikatelské sféře návod, jak postupovat v oblasti kontroly, jak identifikovat a řídit rizika spojená s odhalením či naopak s neodhalením nedostatků v rámci specifických kontrol. Jednotlivé kapitoly pak popisují velmi rozmanité oblasti, jakými jsou především corporate governance, externí a interní audit, daňová kontrola, kontrola vykonávaná NKÚ, praní špinavých peněz, korupce, vnitřní a vn...

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odb...

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan,Jan Hán,Monika Klímová

Kapitoly z personálního a interkulturního managementu - Jan Žufan,Jan Hán,Monika Klímová Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností a objevů. Na druhé straně se zostřuje konkurenční boj a prohlubují se problémy v mezilidských vztazích v nad...

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří,Hnilica Jiří

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - Fotr Jiří,Hnilica Jiří Na trhu ojedinělá publikace představuje moderní nástroje, které lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování, a to s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika. Výrazněji je rozšířena také problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy rizika a hodnocení...

Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Landovský, Martin Potůček

Autor : Bohumír Štědroň, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Landovský, Martin Potůček, V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyho...

Slouka David: Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení. Příručka pro praxi - David Slouka

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková

Autor : Jaroslava Kynclová, Eva Karásková, Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzuj...

Kynclová Jaroslava, Karásová Eva: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová Jaroslava, Karásová Eva

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobn...