Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Makers mark

Nalezeno:    11 produktů

Bourbon Maker´s Mark 0,7l 45%

Díky použití pšenice je bourbon Maker’s Mark jemnější a měkčí. Tato whisky je tak málo ostrá a hořká, že ji udržíte na jazyku, i když má 45 % obj. alkoholu

Bourbon Maker´s Mark 0,7l dárkové balení s 1 skleničkou

Díky použití pšenice je bourbon Maker’s Mark jemnější a měkčí. Tato whisky je tak málo ostrá a hořká, že ji udržíte na jazyku, i když má 45 % obj. alkoholu

MAKERS MARK BOURBON 0,75L

Maker’s Mark je originální ručně vyráběný bourbon.

Maker´s Mark 0,7 l

Tento boubon je výjimečný tím, že se vyrábí stejně, jako ho vyráběl zakladatel značky Bill Samuels od roku 1943. Bourbon se stáčí do lahví ne podle věku staření, ale podle chuti. Již od začátku výroby se Samuelsovi snažili produkovat nápoj, který by byl měkčí, ušlechtilejší a lahodnější než tradiční kentucký bourbon. Lihovina je pálena z kukuřice, ječmene a pšenice, kde je to možné, je zařazena ruční výroba s využitím tradičních metod, lahev je nakonec ručně zapečetěna červeným voskem. Konzumuj...

Maker´s Mark 0,7l 45% + sklenička

Dárkové balení s originální skleničkou. Jedná se o působivou lihovinu , která zasáhne vaše chuťové buňky s přesností pistole Jesse Jamese. Jednoduše řečeno, velkolepá whisky , jíž je na světě málo, ale to málo stojí za to. Barva : světle zlatavá. Vůně : bohatá, lahodná; květiny, exotické ovoce, med, dub a koření. Chuť : lehká, elegantní; výrazná nasládlost, oříšková, čokoládová dochuť. Výrobce : Allied - Domecq ; Země původu : USA Už od svých počátků ve 40. letech 20. století se rodina Samuelso...

The Story of Film - Mark Cousins

This new edition of The Story of Film, published to coincide with the fascinating 15-hour film documentary airing in September 2011, updates the most accessible and compelling history of the medium yet published. Film critic, producer and presenter, Mark Cousins shows how film-makers are influenced both by the historical events of their times, and by each other. He demonstrates, for example, how Douglas Sirk\'s Hollywood melodramas of the 1950s influenced Rainer Werner Fassbinder\'s desp...

Medley´s 0,7l 40%

Díky použití pšenice je bourbon Maker’s Mark jemnější a měkčí. Tato whisky je tak málo ostrá a hořká, že ji udržíte na jazyku, i když má 45 % obj. alkoholu

Handbook of Erosion Modelling - Roy P.C. Morgan, Mark Nearing

The movement of sediment and associated pollutants over the landscape and into water bodies is of increasing concern with respect to pollution control, prevention of muddy floods and environmental protection. In addition, the loss of soil on site has implications for declining agricultural productivity, loss of biodiversity and decreased amenity and landscape value. The fate of sediment and the conservation of soil are important issues for land managers and decision-makers. In developing approp...

Insurance and Behavioral Economics - Howard C. Kunreuther a kol.

This book examines the behavior of individuals at risk and insurance industry decision makers involved in selling, buying and regulation. It compares their actions to those predicted by benchmark models of choice derived from classical economic theory. Where actual choices stray from predictions, the behavior is considered to be anomalous. Howard C. Kunreuther, Mark Pauly and Stacey McMorrow attempt to understand why these anomalies occur, in many cases using insights from behavioral eco...

Decameron - Boccaccio Giovanni

In the summer of 1348, the plague ravages Florence, and ten young Florentines take refuge in the countryside, where they entertain themselves with tales of love, death and corruption, featuring a host of colourful characters, from lascivious clergymen and mad kings to devious lovers and false miracle-makers. Named after the Greek for “ten days”, Boccaccio’s book of stories draws on ancient mythology, contemporary events and everyday life, leaving an indelible mark on the works of future writers...

Brand Anarchy - Stephen Waddington, Steve Earl

As the media landscape looks increasingly diverse and anarchic, individuals, organisations and governments should not waste time wondering whether they have lost control of their reputations. The simple fact is that they have never had control. The question is what they can do about it now, and what they need to consider for the future. The fragmentation of media and the rise of social media has brought brand and personal reputational risk into sharp focus like never before. Disaffected ...