Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Kniha reklamaci

Nalezeno:    13 produktů

Velký úspěch v malém podniku - Zimmermann Hans-Peter

Kniha nabízí tipy na každý den, týkající se například psaní reklamních textů, zvyšování odbyru, zpracování reklamací, jednání se spolupracovníky, prezentace na internetu, nových technologií, jako jsou

Velký úspěch v malém podniku - Hans-Peter Zimmermann

Kniha nabízí tipy na každý den, týkající se například psaní reklamních textů, zvyšování odbyru, zpracování reklamací, jednání se spolupracovníky, prezentace na internetu, nových technologií, jako jsou

444 tipů a triků pro nákup počítače a komponent - Pavel Nygr...

Chystáte se ke koupi, sestavení nebo upgradu počítače? Nevyznáte se plně v typech a parametrech současných komponent? Máte obavu o jejich vzájemnou kompatibilitu? Záleží vám na výkonu, tichém chodu či jiné specifické vlastnosti počítače a nechcete utrácet za celkově náročně vybavené sestavy? Ve všech těchto případech oceníte unikátní knížku plnou ryze praktických rad, odhalených triků a doporučení, která stojí na dlouholetých zkušenostech dvou odborníků z časopisu Computer, získaných v testech ...

Velký úspěch v malém podniku

Kniha nabízí tipy na každý den, týkající se například psaní reklamních textů, zvyšování odbyru, zpracování reklamací, jednání se spolupracovníky, prezentace na internetu, nových technologií, jako jsou blogy, podcasty nebo videohosting a mnoho dalšího. Hans-Peter Zimmermann je známý jako "poněkud jiný" podnikatelský poradce a školitel managementu. V této knize shrnul dlouholeté zkušenosti z poradenství v oblasti malých a středních podniků.

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy. Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů....

Velký úspěch v malém podniku - Zimmermann Hans-Peter

Kniha nabízí tipy na každý den, týkající se například psaní reklamních textů, zvyšování odbyru, zpracování reklamací, jednání se spolupracovníky, prezentace na internetu, nových technologií, jako jsou blogy, podcasty nebo videohosting a mnoho dalšího. Hans-Peter Zimmermann je známý jako "poněkud jiný" podnikatelský poradce a školitel managementu. V této knize shrnul dlouholeté zkušenosti z poradenství v oblasti malých a středních podniků.

Havárie, poruchy a rekonstrukce - Milan Vašek

Autor : Milan Vašek, Kniha pro projektanty, architekty, stavbyvedoucí ale i soudní znalce z oboru pozemního stavitelství, kteří se setkávají téměř na každé stavbě s poruchami konstrukcí. V každém objektu najdeme dřevěný, nebo ocelový krov, vazníky nebo nosníky. Poruchy se stávají jednou z nejčastějších příčin soudních sporů a reklamací.Co je příčinou poruch, jak provést odstranění příčin a opravit škodu a zajistit bezpečnost konstrukce čtivou formou přináší erudovaný autor s 30 letou praxí v ob...

Havárie, poruchy a rekonstrukce - Vašek Milan

Havárie, poruchy a rekonstrukce - Vašek Milan Kniha pro projektanty, architekty, stavbyvedoucí ale i soudní znalce z oboru pozemního stavitelství, kteří se setkávají téměř na každé stavbě s poruchami konstrukcí. V každém objektu najdeme dřevěný, nebo ocelový krov, vazníky nebo nosníky. Poruchy se stávají jednou z nejčastějších příčin soudních sporů a reklamací.Co je příčinou poruch, jak provést odstranění příčin a opravit škodu a zajistit bezpečnost konstrukce čtivou formou přináší erudovaný au...

Havárie, poruchy a rekonstrukce

Kniha pro projektanty, architekty, stavbyvedoucí ale i soudní znalce z oboru pozemního stavitelství, kteří se setkávají téměř na každé stavbě s poruchami konstrukcí. V každém objektu najdeme dřevěný, nebo ocelový krov, vazníky nebo nosníky. Poruchy se stávají jednou z nejčastějších příčin soudních sporů a reklamací.Co je příčinou poruch, jak provést odstranění příčin a opravit škodu a zajistit bezpečnost konstrukce čtivou formou přináší erudovaný autor s 30 letou praxí v oboru. Nádavkem autor p...

Havárie, poruchy a rekonstrukce - dřevěné a ocelové konstruk...

Kniha pro projektanty, architekty, stavbyvedoucí ale i soudní znalce z oboru pozemního stavitelství, kteří se setkávají téměř na každé stavbě s poruchami konstrukcí. V každém objektu najdeme dřevěný, nebo ocelový krov, vazníky nebo nosníky. Poruchy se stávají jednou z nejčastějších příčin soudních sporů a reklamací.Co je příčinou poruch, jak provést odstranění příčin a opravit škodu a zajistit bezpečnost konstrukce čtivou formou přináší erudovaný autor s 30 letou praxí v oboru. Nádavkem autor p...

Jump into Business English

, Základní kurs obchodní angličtiny je určen všem, kdo si chtějí doplnit obecnou znalost tohoto jazyka tak, aby se mohli s jistotou pohybovat ve světě obchodu. V 16 kapitolách a Epilogu budete sledovat život v anglické fi rmě očima jejího zaměstnance. Frank u firmy nastoupí na místo manažera jako stážista a poté prochází různými odděleními. Spolu s ním se dozvíte, jak se v angličtině ucházet o místo, jak napsat profesní životopis a co je důležité při pracovním pohovoru. V angličtině se pak i na...

Obchodní korespondence ve španělštině - Kornélia Machová

Španělštinou dnes komunikují firmy po celém světě. Nezbytnou součást obchodování tvoří i korespondence. Jejím prostřednictvím vyřizujeme „na dálku“ jak ty oficiální a základní, tak i soukromější a velmi citlivé věci. Znalost pravidel korespondence a „ušití obsahu dopisu na míru“ zvyklostem v určité zemi může zakázce velmi pomoci. Ale jak na to? Kniha Obchodní korespondence ve španělštině vám poskytne všechny důležité typy vzorů, které se v oblasti exportu či importu používají takřka denně: - př...

Obchodní korespondence ve francouzštině - Kateřina Dvořáková

Francouzštinou dnes komunikují firmy po celém světě. Nezbytnou součást obchodování tvoří i korespondence. Jejím prostřednictvím vyřizujeme „na dálku“ jak ty oficiální a základní, tak i soukromější a velmi citlivé věci. Znalost pravidel korespondence a „ušití obsahu dopisu na míru“ zvyklostem právě v té které zemi může zakázce velmi pomoci. Ale jak na to? Kniha Obchodní korespondence ve francouzštině vám poskytne všechny důležité typy vzorů, které se v oblasti exportu či importu používají takřka...